Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-06, 19:59
  #1
Medlem
Arnold15s avatar
Direktrapportering från Berlin.

Ankom sent igår kväll fredag till Berlin Schönefeld något försenad. 4 dagars nöje i Berlin.
Passade på att ringa och boka tid redan från flygplatsen (strax före kl. 22 då Tiffany skulle stänga) så att jag hade en tjej redo på lördag morgon. Det blev Helena - en tjej med lite kurvor - som jag hade kollat in på hemsidan. Resan till hotellet i Charlottenburg tog en timme med S-Bahn. Trött efter resan och orkade inte hitta på något på kvällen.

Dag 1 lördag. Jag hade planerat att besöka lägenhetsbordellerna Tiffany och Salon Prestige på lördagen, eftersom dessa är stängda på söndagar. Troligen mycket folk på Artemis på lördagar så Artemis får vänta till imorgon söndag. Jag ankommer till Tiffany prick kl. 10.00 där "die Hausdame" tar emot mig. Hon hämtar Helena som jag har bokat för en timme för 120 €. Helena har några extra kilon jämfört med hemsidan, men kurvig som jag gillar. Framförallt snygga ben och snygg rumpa. Dock var ansiktet lite av en besvikelse - ordinärt. Och så hade hon ett fjantigt skratt.

Men vi kör igång. Först ljuvligt franskt med gummi. Sedan kör vi missionären. Det går som på räls. Kuken glider fint in och ut utan något större motstånd. Kommer efter 10 minuter i en härlig orgasm.
Ligger och vilar i 20 minuter och småpratar. Får reda på att hon har ett vanligt jobb och därför inte kan jobba på FKK där hon inte kan vara anonym. Hon är från Ryssland, men har faktiskt tyska som första språk (!) som de talade hemma när hon växte upp. Hon masserar mig med en olja på ryggen (inget latande). Vi kör igång igen när det är 25 minuter kvar med franskt. Sedan tar jag henne doggy, eftersom hon hade fin bak. Börjar i makligt tempo för att sedan öka efterhand, precis som jag önskar. Kommer en andra gång i henne. Normalt sett brukar jag vara oroad att jag inte orkar komma 2 gånger på en timme när jag bokar så mycket tid. Men den här gången var det 17 minuter kvar på klockan. Nytt rekord..... Både sex och service var med andra ord väldigt bra även om utseendet var en liten besvikelse. Hinner även med en dusch innan timmen är slut, där Helena tvålar in mig . Duschen finns i ett separat rum i korridoren. Ger henne 10 € i dricks som hon bir jätteglad för. Jag får reda på att av de 120 € jag betalade för en timme så tar bordellen hälften. Hon får alltså behålla 60 € som hon ska betala skatt på + 10 € i dricks. Jämför med i Sverige...

Helena, 31 år, ryska, kurvig
Ansikte: 5
Kropp: 8
Sex: 9
Service/attityd: 10
Totalt: 8 (Alltså kan jag tänka mig återbesök)

Med två orgasmer på en timme tar jag det lugnt. Åker till Bahnhof Zoo, tar en korv och besöker Akvarium. Sedan åker jag tillbaka till hotellet och tittar på F1 kvalificeringen som börjar kl. 14.00. Ligger i sängen och tittar. Men somnar ca. 14.45 innan träningen är slut. Vaknar kl. 15.45 och märker att min lilla vän är stenhård igen och vill ut på nya äventyr. Tittar dock färdigt på en bergsetapp på Tour de France som slutar kl. 17.00.

Strax efter kl. 17. bär det av till Salon Prestige. Jag funderade länge på om jag skulle ringa och boka en tid med någon tjej, men beslutar att se dem live innan jag väljer. Tar S-Bahn till Hallensee. Därifrån är det bara 2-3 minuters gångväg.Salon Prestige ligger på bottenvåningen i ett hyreshus. Anländer strax före 17.30. Hausdame tar emot och leder mig in i ett rum. Jag nämner namnen på 7 tjejer som jag kollat in på hemsidan. Ingen(!) av dem jobbade den här dagen. Men det var 7 andra tjejer som var lediga och som jag kunde välja mellan. De flesta var väldigt unga och lite för slanka för mig. Valet står mellan Valentina (kurvig) och Sunny (slank men sexigt klädd i korsett och svarta nylonstrumpor). Det blev Sunny. En halvtimme för 60 €. Jag hade ju redan haft två orgasmer denna dag så jag var osäker på om jag skulle orka med två till med kort mellanrum (inom en timme).

Sunny börjar med att sätta på ett gummi på min stenhårda vän och suger sedan ljuvligt i 5 minuter.
Hon föredrar att rida baklänges som tycks vara hennes specialare. Hon kan många olika varianter på detta. Jag har dock lite svårt att komma med tanke på dagens "strapatser". Byter ställning till missionären och där kommer jag i dagens tredje orgasm. Ligger sedan och småpratar med henne i 12 minuter. Hon jobbar heltid som sjuksköterska på ett sjukhus (4 års universitetsutbildning) och har detta som extraknäck. Jag blir chockad när hon säger att hennes lön som sjuksköterska endast är 1100 € per månad före skatt. Budskap till radikala feminister: Det är detta som ni bör bekymra er över (undebetalda kvinnojobb) istället för att sitta uppe på ett Eiffeltorn och predika om vad folk får och inte får göra i sängkammaren. Jag planerar här återbesök på Salon Prestige på måndag e.m. Sunny jobbar inte på måndagar, men ger mig en lista på damer som skulle jobba på måndag kvällspass. Ger Sunny 10 € i dricks som hon blir jätteglad över.

Sunny, 25 år, tyska, slank (170/55)
Ansikte: 9
Kropp: 7 (lite för slank för mig + fula tatueringar på ryggen drar ned)
Sex: 9
Attityd/service: 10
Totalt: 9 (Absolut att rekommendera)

Lägenhetsbordellen Salon Prestige är annars väldigt likt Tiffany. Ungefär samma upplägg. Hausdame som tar emot, lediga flickor visas in, snygg interiör och vackra lokaler, rent och fräscht, återkommande medicinska kontroller, samma prisnivå per tidsenhet (där bordellen tar hälften), handfat i rummet men dusch i korridoren. Kort sagt. Alltid bra service på de lägenhetsbordeller jag besökt.

TIPS: Om ni går till Berlins lägenhetsbordeller utan att boka tid och vill ha många tjejer att välja mellan. Kom ca. kl. 17.00-17.30. Det är nämligen då som dags- och kvällspassen överlappar varandra och många damer är lediga...

Imorgon väntar en heldag på Artemis..... Någon som vill byta med mig?
__________________
Senast redigerad av Arnold15 2013-07-06 kl. 20:49.
Citera
2013-07-07, 21:48
  #2
Medlem
Arnold15s avatar
Jag kan tillägga att den enda egentliga skillnaden mellan Salon Prestige och Tiffany är att Salon Prestige har lite yngre tjejer (20-25 år) som dessutom är slankare. Tiffany har lite mer åldersvariation (25-40 år), vilket inte behöver vara negativt då erfarna eskorter ofta ger bättre service. Tiffany har dessutom lite mer variation i kroppsform (slanka, kurviga) på damerna.

Dag 2 blev en heldag på Artemis. Skriver om detta i Artemis-tråden. Återkommer imorgon om Dag 3 som jag återigen ska spendera på lägenhetsbordeller (bl.a. Tiffany).
Citera
2013-07-08, 21:05
  #3
Medlem
Arnold15s avatar
Dag 3.

Jag ringde redan på lördag kväll för att boka Zoe (kurvig tyska) på Tiffany. Det visade sig att hon var bokad de 3 första timmarna på måndagen. Zoe verkar vara populär. Bokade Vera istället för en timme från kl. 10.00.

Åker S-Bahn på morgonen och funderar på om Vera verkligen är min typ. För smal? Väl framme får jag reda på at Vera inte dykt upp. Kanske lika bra det. Frågar då efter Sammy som skulle jobba idag enligt hemsidan. Hon kommer in och visar sig var lika kurvig som på bilderna (se hemsidan). Snygga stora bröst utan silikon, snygga ben och snygg häck. Dock alldagligt ansikte. Hon har ett vanligt jobb på en statlig myndighet och är ensamstående mamma. Extraknäcker alltså.

Hon börjar med sin specialare: spanskt. Inte min smak. Frågar istället efter franskt med kondom. Är väl OK men inte mer. Vill köra henne doggy, eftersom hon har snygg häck. Nu sviker min lilla vän mig för första gången på 8 försök i Berlin. Sammy visar sig vara väldigt trång. Och jag misslyckas två gånger med att köra in kuken. Första fallerandet? Vi är rejält i otakt med varandra första tio minuterna.
Drar av kondomen och vi runkar upp lilla vännen tills han är riktigt hård. På med gummi och så rider hon mig. Ja, hon är riktigt trååång, men när lilla vännen väl är inne går det bättre. Hon rider mig i olika tekniker i 10 minuter tills jag kommer i en skön orgasm.

Vi vilar i 20 minuter då vi ligger och småpratar lite. Sammy kan enligt hemsidan tyska och engelska. Men hennes engelska är väldigt dålig. Därför blir det en del missförstånd, speciellt när vi har sex.
20 minuter kvar på tiden kör vi igång med franskt igen. Ser till att kuken blir riktigt hård innan jag tar henne i missionären. Sexet fungerar nu bara bättre och bättre. Kommer en andra gång i henne
Tar en dusch i intilliggande badrum i korridoren och tackar för mig. Kan tänka mig återbesök.

Sammy, 31 år (kändes några år äldre), tyska, blond, kurvig
Ansikte: 6
Kropp: 9
Sex: 8
Service/attityd: 9
Totalt 8

Otakt i sexet i början och dålig engelska drar ned betyget. Men det kan ju bara bli bättre nästa gång. Det kan ju vara så när man träffar en tjej första gången.

Därefter åker jag till Bahnhof Zoo för att besöka Berlin Zoo. Riktigt stort och bra. Men hu vad varmt. Åker tillbaka till hotellet och är framme ca. 14.00. Lägger mig och vilar. Somnar. Vaknar ca. 16.30. Dags att bege sig till Salon Prestige. Viktigt att vara där mellan 17.00 och 17.30 då det är flest lediga tjejer (överlappande dags- och kvällspass). Känns inte OK att ringa och boka upp en tjej för en halvtimme.

Väl framme ca 17.10 blir jag visad in i ett rum av Hausdame. Jag frågar efter Natasha som enligt Sunny (se ovan dag 1) är bordellens mest uppbokade tjej och som är listad först på bordellens hemsida (=flaggskeppet). Alltså måste hon vara bra. Men hon är naturligtvis inte ledig. Jag frågar då efter Vanessa, en liten kurvig tjej enligt hemsidan.

In kommer en jättesöt leende tjej, klädd i sexigt svarta underkläder. Henne ska jag ha!!! Mycket snygg kropp, både snygga ben och bröst samt hyfsad häck. Proportionalitet. Räcker med en halvtimme för mig.
Lägger mig på sängen och vilar tills hon kommer tillbaka med sin väska.
Sätter på gummi och börjar med franskt. Gud vad hon sög. Kör sedan henne doggy, hon rider mig och jag tar henne i missionären i ca. en kvart. Men har svårt att komma i dagens tredje orgasm. Måste vila och lägger mig på rygg. Vanessa latar sig dock inte utan fortsätter att suga mig. Sedan tar jag henne en sista gång bakifrån och kommer till slut. Min lilla vän börjar bli trött efter tre dagars härjningar i Berlin. Jag är helt genomsvett och är i omedelbart behov av en dusch, vilket jag får i ett närliggande rum. Allt detta för bara 60 € är ju helt otroligt. Och Vanessa får bara behålla 30 €
Hon får därför 10 € i dricks vilket hon blir jätteglad för.

Vanessa, 25 år, ukrainska, 1,55, svart hår, småkurvig.
Ansikte: 9
Kropp: 9
Sex: 10
Service/attityd: 10
Totalt: 9,5 (Absolut återbesök med 1 timme nästa gång).

Vanessa var klart bäst bland de fyra jag besökte på lägenhetsbordellerna.

Totalt sett var tjejerna på Salon Prestige vassare än dem på Tiffany. Nästa gång i Berlin ska jag dock satsa på Zoe på Tiffany, som enligt Sammy har många bokningar.
__________________
Senast redigerad av Arnold15 2013-07-08 kl. 21:11.
Citera
2013-07-08, 21:24
  #4
Medlem
Arnold15s avatar
Dagen var dock inte slut. Måste iväg till Kurfürstenstrasse och titta. Det är ju där gatuprostitutionen är som mest aktiv i Berlin. Tar U7 från Adenauer Platz, byter till U3 vid Fehrbelliner Plats som jag åker med till Nollendorfplatz där jag tar U1 en station till Kurfürstenstrasse. Är längst österut på gatan där den korsar Potzdamerstrasse. Härifrån och 200-300 meter västerut står de gatuprostituerade med ca 15 meters mellanrum. De står ofta ute på gatan eller korsar gatan framför förbipasserande bilar. Jag räknar dem till 18 stycken som är lediga. Säkert även flera som är upptagna med kunder i bilar också.

Alla möjliga nationaliteter: Latinos, negresser, östeuropeiskor, asiatiskor. De flesta är unga och utmanade klädda. En del verkar nedgångna. Narkotika? Skulle aldrig för mitt liv ta någon av dem. Dessa tjejer skulle aldrig platsa på varken Artemis eller på någon lägenhetsbordell. Mest för kunder som har bil. Aktar mig för att stirra på dem, så jag får vara i fred.

Efter ca. 300 meter är det inga fler prostituerade och Kurfürstenstrasse är "rent" de resterande 800 m fram till Bahnhof Zoo. Jag åker hem till hotellet och vilar. Det ska ju bli en sista dag på Artemis imorgon tisdag.
__________________
Senast redigerad av Arnold15 2013-07-08 kl. 21:33.
Citera
2013-07-08, 23:09
  #5
Medlem
herr-obers avatar
Trevligt Arnold, jag kom på att du skulle vara i Berlin i dagarna och blev inte besviken på en fin recension, speciellt för Salon Prestige.

Kürfürstenstrasse, haha vilket ställe de är alltså. När jag var där var de någon fet negress med bara en tand som frågade om hon kunde suga av mig för 20€, hade säkert gått att pruta till 10€ men nej tack . Det går förresten en gatan parallellt med Kürfurstenstrasse (Bülowstrasse) som man når genom att gå genom Frobenstrasse som även har en hel del prostituerade. Det finns ibland lite guldkorn att hitta där som exempelvis någon student som vill ha lite snabba cash men majoriteten är helt klart skit. Dock är det en upplevelse om inte annat.
__________________
Senast redigerad av herr-ober 2013-07-08 kl. 23:12.
Citera
2013-07-10, 12:46
  #6
Medlem
Arnold15s avatar
Ja, gatan är nästan en turistattraktion. Det var väl 20 € utan gummi? Om munnen var lika sårig som tänderna var tilltygade så hade det nog blivit en hel cocktail med sjukdomar.

Fjärde dagen tillbringade jag sju timmar på Artemis (Kl. 11-18). Skulle ju iväg till flygplatsen. Det blev tre skjut den dagen med lite varierande service/attityd från damerna (se Artemis-tråden).

Totalt 13 happy endings på 4 dagar. Har aldrig knullat så mycket i mitt liv
Längtar tillbaka.

Sammanfattningsvis kan man säga att tjejerna är snyggare - både ansikte och kropp - på Artemis, men servicenivån är mycket varierande. På lägenhetsbordellerna får man alltid bra service och utmärkt attityd. Satsar på stamkunder. Det är många Berlin-tjejer som har vanliga jobb eller som är studenter som extraknäcker på lägenhetsbordellerna. Då måste de kunna vara anonyma.
__________________
Senast redigerad av Arnold15 2013-07-10 kl. 13:42.
Citera
2013-07-13, 18:42
  #7
Medlem
herr-obers avatar
Standardpriset verkar börja på 30€ för sug och 40€ för knull eller 50€ för sug+knull. Det verkar gå snabbt ner mot 40€ för sug+knull. Tror dock inte någon av brudarna som håller någon form av kvalité går under 20€ . Vet inte hur mycket priset påverkas för sug med eller utan gummi, en del gör nog absolut inte utan och en del lägger nog som mest på 10€.

Det går alltid fråga med "Blasen ohne gummi/condom?" = "Blowjob utan gummi/kondom?" för den som gillar lite äventyr .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback