Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-06, 08:02
  #1
Medlem
Jag har länge kollat på Rakaka, men nu på senare tid så har de ju blivit riktigt dött där och kommer väldigt sällan upp några nyheter. Aftonbladet har ju mer aktivitet på sin lilla esport del.

Fragbite finns ju också, men för min del har det aldrig fallit mig i smaken, kanske är de för att det drar till sig p12or, och delvis att de är väldigt mycket åt Counter-Strike hållet, inget som täcker flera spel.

Jag läser gärna nyheter på svenska, men finns ju inte så mycket mer alternativ än de jag redan nämnt. Vad vänder man sig om man vill åt de lite mer internationella sidorna? Teamliquid har väl lite nyheter om Sc2, däremot gillar jag inte riktigt upplägget på sidan, tycker det tidvis kan vara ganska rörigt när man går in på deras sida.

Till vilka sidor vänder ni er till? Finns de nått som håller klass och är ganska utbrett, vill säga att de håller sig till mer än ett spel?

Ber om ursäkt ifall tråden är felplacerad.
Citera
2013-07-06, 08:56
  #2
Medlem
FDYs avatar
Utöver de sidor som du själv har nämnt så tycker jag gosugamers är helt okej, men jag har visserligen inte varit inne på den sidan på ett bra tag. Kika in där vettja, har för mig att de har sektioner om bland annat HoN, LoL, SC2 och Dota.
Citera
2013-07-08, 10:43
  #3
Medlem
Jag har en applikation till mobilen för Gamereactor. De har lite blandade nyheter om olika spela och konsoler.

Annars kollar jag väl på Teamliquid eller League of Legends hemsida när det är mer specifikt de spelen man vill läsa om.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback