Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-11, 14:56
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vini1994
+1^

Hoppas folk fattar det och inte är helt IQ-befriade små får som följer staten som om de är gud...

Annars så tyckte jag att det faktist var en av de bättre dokumentärer om drugs. Det enda som jag tyckte var lite synd var att de kanske skulle pushat ett alternativ, t.ex som den lilla biten om portugal. De kunde ha taigt upp det mer, men men 4/5 lsd-blotters får de av mig. Hoppas den blir viral eller något sånt..


Peace and Harmony my friends!
Tyckte den tog upp problemet jävligt bra, byggde upp ett klimax bra, liksom. Lysande dokumentär, sevärd som fan.

Ingen som pallar maila SVT och pusha för att de ska visa den?
Citera
2013-07-11, 17:38
  #14
Medlem
Vini1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
Tyckte den tog upp problemet jävligt bra, byggde upp ett klimax bra, liksom. Lysande dokumentär, sevärd som fan.

Ingen som pallar maila SVT och pusha för att de ska visa den?

ja klart men menar eller fan vet jag hahaha den var bra! så
Citera
2013-07-12, 03:19
  #15
Avstängd
MGBeast445s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
Tyckte den tog upp problemet jävligt bra, byggde upp ett klimax bra, liksom. Lysande dokumentär, sevärd som fan.

Ingen som pallar maila SVT och pusha för att de ska visa den?

Det finns dessvärre inte en chans i världen att den visas till att börja med, särskilt inte när den "uppmanar till drogförsäljning" som det kommer heta. Även fast budskapet är något helt annat.
Citera
2013-07-14, 00:26
  #16
Medlem
RAGEDs avatar
Såg idag att snuten från "Texas" även är med i ett bilbyggarprogram på Discovery Channel som hette något i stil med Street Classic Cars - Fast N' Loud

http://press.discovery.com/us/dsc/pr...ud-season-two/

Är han en skådis eller?
Citera
2013-07-14, 18:32
  #17
Medlem
jamesdeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAGED
Såg idag att snuten från "Texas" även är med i ett bilbyggarprogram på Discovery Channel som hette något i stil med Street Classic Cars - Fast N' Loud

http://press.discovery.com/us/dsc/pr...ud-season-two/

Är han en skådis eller?

Tror inte det är samma människa. Snuten från Texas heter Barry Cooper, han har bland annat gjort filmen Never Get Busted, där han som f.d. polis ger folk tips i hur de ska undvika att åka fast.
Citera
2013-07-14, 19:20
  #18
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean
Tror inte det är samma människa. Snuten från Texas heter Barry Cooper, han har bland annat gjort filmen Never Get Busted, där han som f.d. polis ger folk tips i hur de ska undvika att åka fast.

Men dom ser så jävla lika ut.
Citera
2013-09-23, 07:46
  #19
Medlem
BigFatCones avatar
Går det att få en fungerande länk tack?
Citera
2013-11-16, 02:10
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Går det att få en fungerande länk tack?
Visserligen ett tag sen du posta, men ja.. här har du iallafall: http://www.youtube.com/watch?v=PkQb9D_svXk
Citera
2013-11-16, 04:04
  #21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawb
Visserligen ett tag sen du posta, men ja.. här har du iallafall: http://www.youtube.com/watch?v=PkQb9D_svXk

Tack, hittade den dock till sist på en tracker nära mig och den var väl lite halvintressant. Inget jag inte redan visste dock. Sköna lirare verkade många vara dock.
Citera
2014-02-19, 01:52
  #22
Medlem
Drinkycrows avatar
Tyckte den var rätt lam. Eftersom jag becknar så ville jag ju faktiskt ha lite tips . var inte svårt att se vad budskapet var. Jävligt dåligt ihopklippt med massa fula animationer och uta djup. Blir lite sugen på att kolla på how to never get busted dock, någon som sett den?
Citera
2015-05-23, 21:11
  #23
Medlem
Belows avatar
någon som vet vart man hittar filmen? letat överallt!
Citera
2015-05-23, 21:49
  #24
Medlem
PrettySneakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Below
någon som vet vart man hittar filmen? letat överallt!

Nä det har du inte. Finns på på piratebay bla
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback