Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-03, 16:55
  #1
Medlem
gay4cows avatar
Är det så bara i Stockholm??
2013-07-03, 16:57
  #2
Medlem
Sjograss avatar
Får 5,00g för 300kr nu... hehe. Ta med våg när du köper, eller acceptera att alltid bli lite blåst.
2013-07-03, 16:58
  #3
Medlem
mak1s avatar
Nej, resten av luffarlandet Sverige också om du saknar kontakter. SR is the way to go.
2013-07-03, 17:01
  #4
Medlem
500kr / 5 gram. Relativt nära Stockholm
2013-07-03, 17:06
  #5
Medlem
BigFatCones avatar
Vad fan köper ni av för luffare egentligen? Sedan digitalvågar blev billiga har jag aldrig varit med om att jag inte har fått det uppvägt framför mig. Däremot händer det, i alla fall här, att man får ge en röding för 3,8 gram men då är det inte en femma man köper.
2013-07-03, 17:06
  #6
Medlem
Finitos avatar
Varför handla live, när man kan handla på nätet? Man slipper gå ut och träffa idioter, man slipper oroa sig för att aina skall komma. Man går tio meter ut till brevlådan och hämtar sina godsaker dagen efter man lagt sin beställning.

Tack vare nätet så fungerar inte Sveriges narkotikapolitik
2013-07-03, 17:07
  #7
Medlem
Finitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Vad fan köper ni av för luffare egentligen? Sedan digitalvågar blev billiga har jag aldrig varit med om att jag inte har fått det uppvägt framför mig. Däremot händer det, i alla fall här, att man får ge en röding för 3,8 gram men då är det inte en femma man köper.


Det är dock acceptabelt med tanke på att standarden på priset idag verkar ligga på 600/5. Men som sagt, idag införskaffar man sig droger på nätet om man inte är bortom flötet så att säga.
2013-07-03, 17:08
  #8
Medlem
BenAsslicks avatar
Hur hittar ni så risiga kranar? Kräv raka bitar och ha med en våg på plats när ni löser. Är det mindre än det ska så betalar man utefter den mängd som finns och ger snubben en utskällning.
2013-07-03, 17:09
  #9
Medlem
gay4cows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Vad fan köper ni av för luffare egentligen? Sedan digitalvågar blev billiga har jag aldrig varit med om att jag inte har fått det uppvägt framför mig. Däremot händer det, i alla fall här, att man får ge en röding för 3,8 gram men då är det inte en femma man köper.

Jag betalt inte mer än 500 för en "femma", antar att dem som betalar 600 får åtminstone en ärlig femma?
2013-07-03, 17:10
  #10
Medlem
gay4cows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Hur hittar ni så risiga kranar? Kräv raka bitar och ha med en våg på plats när ni löser. Är det mindre än det ska så betalar man utefter den mängd som finns och ger snubben en utskällning.

Alla langare säger helt ärligt att det är 1.8 eller 3.8 ist för femma och vägrar ge mer än så... Enligt dem är det inte ens värt att sälja då (4 olika kranar)
2013-07-03, 17:18
  #11
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finito
Det är dock acceptabelt med tanke på att standarden på priset idag verkar ligga på 600/5. Men som sagt, idag införskaffar man sig droger på nätet om man inte är bortom flötet så att säga.
Jag försöker mig på det där. Jag har väntat snart i en vecka på att få po

Citat:
Ursprungligen postat av gay4cow
Jag betalt inte mer än 500 för en "femma", antar att dem som betalar 600 får åtminstone en ärlig femma?
Det verkar rimligt ja.

Citat:
Ursprungligen postat av gay4cow
Alla langare säger helt ärligt att det är 1.8 eller 3.8 ist för femma och vägrar ge mer än så... Enligt dem är det inte ens värt att sälja då (4 olika kranar)
Dina kranar är ju dumma i huvudet. Det är värt att sälja en mindre bit för en mindre summa men inte en hel bit för mer pengar, hur tänker dom där?
2013-07-03, 17:53
  #12
Medlem
AllaBarnensFars avatar
Jag ger 600 för typ en femma. Jag får dock krita mig igenom månaderna vilket gör att jag stannar kvar hos honom. Dessutom riktigt bra röka.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback