Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-03, 23:04
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godknowamgood
Mi*ck*n Fittja
Vlad*mir k*stic
sak* dil*aj


Rapparen Miick*n verkar höra till kretsarna av "Alby är inte till salu", som i sin tur är ett Megafonen projekt.

Rädda Barnen är i Almedalen, och hade 1/7 ett seminarium med sina skyddslingar i Megafonen/Pantrarna.

Från Rädda barnens Almedalsprogram:
Citat:
Del 4- Hur ser utanförskapet ut? Harakat café berättar
Kl 15.20-15.40
Som en del i eftermiddagens program har ”Föreningen Megafonen” i Stockholm och ”Pantrarna för upprustning av förorten” i Göteborg bjudits in, som driver Medborgarcaféet Harakat. De berättar om sin verksamhet och deras erfarenheter av barn och unga i utanförskap.

Medverkande:
Rami Al-Khamisi, Harakat Café
Representant från Pantrarna
http://www.raddabarnen.se/almedalen/...barnfattigdom/

Även Vänsterpartiet har bjudit in Megafonen till Almedalen. Megafonen deltar imorgon på Vänsterpartiets dag i ett seminarium om förorten.
http://www.almedalsveckan.info/event...edir=%23eidx_0

GM med kopplingar till Megafonen? BO med kopplingar till Rädda Barnen/Vänsterpartiet?
Citera
2013-07-03, 23:12
  #50
Medlem
Doktor Muggs avatar
Att det rörde sig om tattare var det nog få som tvivlade på.

Känns nästan lite overkligt att 3 tattare genomför en gruppvåldtäkt i Visby mitt under Almedalsveckan, när alla vänsterflummare pratar sig hesa för mångkultur och massinvandring. Man förstår varför det är knäpptyst om det här i vanlig slaskmedia.
Citera
2013-07-03, 23:22
  #51
Medlem
Pestenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Mugg
Att det rörde sig om tattare var det nog få som tvivlade på.

Känns nästan lite overkligt att 3 tattare genomför en gruppvåldtäkt i Visby mitt under Almedalsveckan, när alla vänsterflummare pratar sig hesa för mångkultur och massinvandring. Man förstår varför det är knäpptyst om det här i vanlig slaskmedia.

Media är vidriga som mörkar avskyvärda brott mot landets invånare då det inte är till deras gagn att rapportera. Alla som köper skiten är medskyldiga i mina ögon.

Att dessa våldtäktsmän hela tiden måste göra det i grupp tyder på en medvetenhet om deras otillräcklighet att ta hand om en kvinna på rätt sätt men inte ens i grupp får de till det. De har nämligen missat att kvinnan bör vara med på det hela också... Jag skäms över hur landet tillåter denna notoriska skändning av svenska kvinnor, för det är av någon anledning bara svenska kvinnor som utsätts. Otur?

Och för att ingen medvetet ska kunna missförstå som det så gärna görs i dessa dagar, jag skiter blankt i nationalitet på den som gruppvåldtar - det är agerandet jag föraktar av hela mitt hjärta och det oavsett om det är en svensk eller invandrare som har så lite manlighet att de måste ta med våld det som andra med snygghet och charm fixar ändå!
Citera
2013-07-03, 23:27
  #52
Medlem
Annanukis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartpixlad
Nu vet vi inte vad som har hänt i stugan på Gotland men ett uppmärksammat fall där tre svenskar till en början var misstänkta var ju den berömda hockeykvällen.

Där var det väl frågan om sådant gangbang, som Stefansson1 skrev om i sin kommentar. En call-girl som antingen blev påkommen av sin sambo eller ville ha pengar. Kommer inte ihåg.

Nu verkar det som att det är babbar i detta fallet, så det är inte konstigt att tidningarna inte skriver något. Lycka till tjejen (BO), om du ska bli trodd i detta fallet. Killarna släpps ut häktet och skickas till fastlandet för att vänsterapor och PK ska kunna fortsätta sjunga mångkulturens lov under Almedalsveckan. Ansvarig åklagare hittar inget som gör att hon kan häkta BM. Inget får störa illusionen om fungerade multikulti-lycka i Svedala.
Då offrar man gärna en tjej på PK-altaret.
Citera
2013-07-03, 23:59
  #53
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Kanske kan det handla om:

http://www.facebook.com/MiickenFittja
http://www.facebook.com/profile.php?id=558094821
http://www.facebook.com/TUNGGLIDARE

?

Noterar att länk 2 och 3 försvunnit från Facebook redan. Det brukar vara ett ganska bra tecken att personerna har något att göra med fallet när länkarna försvinner ganska omgående.
__________________
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2013-07-04 kl. 00:01.
Citera
2013-07-04, 00:33
  #54
Medlem
Enl, helagotland.se så är männen frigivna.Men vad jag vet är de forft, misstäkta säger en gotlandspolis.
Citera
2013-07-04, 01:22
  #55
Medlem
JohnLocke2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demodokos
Tidpunkten och platsen, och även brottet i sig så klart, pekar på att det är personer på högerkanten - bortom moderaterna och de övriga i alliansen - som inte kunnat ta ett nej.

Antingen Sverigedemokrater eller pack ur SvP, alltså.

Vad säger du nu då???

Citat #48:
Ursprungligen postat av Godknowamgood
Mi*ck*n Fittja
Vlad*mir k*stic
sak* dil*aj

Kanske kan det handla om:

http://www.facebook.com/MiickenFittja
http://www.facebook.com/profile.php?id=558094821
http://www.facebook.com/TUNGGLIDARE



Likhet inför lagen är viktig. Jag antar att journalisterna skulle behandla fallet med samma tysnad om 3 sympatisörer till SD skulle göra detta.
Citera
2013-07-04, 03:07
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zweii
Vilket talar för att det ej är några rasfrämlingar för en gångs skull.

Kan nog nästan lova att det rör sig om moderatväljare aka brats. Varför skulle några undermänniskor som negrer/blattar etc åka över till Gotland? De har för övrigt inte råd att åka dit.

Speciellt inte från Nynäshamn då det är SVINDYRT att åka därifrån.

Håller med! Allt pekar på att det är brats som i vanlig ordning gör vad de vill. Sen kommer rika pappa med stålar och kontakter och fixar så ingen får straff.
Citera
2013-07-04, 03:14
  #57
Medlem
Vadaadaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Vilka belägg har du för att det är vänsterfolk som gjort detta? Tar inte det för troligt nämligen...
Läs tråden.
Det finns tre namngivna personer som verkar ha kopplingar till Megafonen/Pantrarna vilka i sin tur knappast lär ha några kopplingar till brats utan mer sannolikt till ha kopplingar till Mp/V.

Jag är ledsen att behöva göra dig besviken. men det tycks återigen vara den vanliga kategorin av individer som varit i farten med att berika det "töntiga" Sverige.

Namnen som Godknowamgood nämner är knappast några vanliga brats namn

Citat:
Ursprungligen postat av Godknowamgood
Mi*ck*n Fittja
Vlad*mir k*stic
sak* dil*aj
__________________
Senast redigerad av Vadaadaa 2013-07-04 kl. 03:19.
Citera
2013-07-04, 04:03
  #58
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Noterar att länk 2 och 3 försvunnit från Facebook redan. Det brukar vara ett ganska bra tecken att personerna har något att göra med fallet när länkarna försvinner ganska omgående.

Nja, men du måste vara inloggad för att se profilerna.

Vad jag finner lite suspekt med det här fallet är att polisen var så snabba med att släppa de misstänkta. Jag vet inte riktigt hur den gotländska polisen jobbar i vanliga fall, men frågan är om det handlar om en _våldtäkt_ eller en "våldtäkt" i det här fallet. Även om misstänkta inte bedöms kunna försvåra utredningen på något sätt så brukar väl ändå häktning vara kutym om överfall, hot, våld, etc. varit inblandat?
Citera
2013-07-04, 05:06
  #59
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godknowamgood
Kontakter via polisen!

M*rtin J*kub (*=a) skall vara en av de misstänkta. Men däremot inte brodern Vlad*m*r.

De tre, MF, SD och då MK ska ha umgåtts med tjejen å sedan bjudit med henne på efterfest. Där ska de sedan har drogat henne och sedan våldtagit henne. Hon ska ha blivit slagen. Det ska ha skett i en stuga. Hon var ensam med bara de tre där.

Källa: Vad en vän till BO beskrivit på sin facebook
Citera
2013-07-04, 08:18
  #60
Medlem
Atlanteans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
M*rtin J*kub (*=a) skall vara en av de misstänkta. Men däremot inte brodern Vlad*m*r.


De tre, MF, SD och då MK ska ha umgåtts med tjejen å sedan bjudit med henne på efterfest. Där ska de sedan har drogat henne och sedan våldtagit henne. Hon ska ha blivit slagen. Det ska ha skett i en stuga. Hon var ensam med bara de tre där.

Källa: Vad en vän till BO beskrivit på sin facebook

Vilka är MF, SD och MK?

Skriv gärna ut fulla namnen. Två av de tidigare länkade FB-kontona har gjorts anonyma.

Citat:
Ursprungligen postat av FonnieSaltloek
Jag gissar på tre representanter från Megafonen. Offret är SD-tjej.


Är det också en del av din gissning att hon är SD-anknuten, eller vet du detta?
__________________
Senast redigerad av Atlantean 2013-07-04 kl. 08:35.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback