Citat:
Ursprungligen postat av
skanskman
Snälla du, enligt vad som framkommit i tråden (och i domen som det länkats till) handlar detta om högstadieelever. Flickan ska enligt en person som skrivit i tråden precis ha gått ut sjunde klass. Visst finns det folk som gör sin sexdebut tidigt, men att en 13 - 14-årig tjej skulle ha så avancerade sexvanor att hon "gillar dominans" och "går igång på" att någon ger henne order att utföra sexuella handlingar... nej, det har jag svårt att tro. Och för övrigt: Även om hon nu verkligen skulle "gå igång på dominans", så är hon lik förbannat minderårig, vilket betyder att gärningsmannen av det skälet skulle ha gett f-n i att delta i några sexuella lekar med henne.
Är du en sånhär "Stalker" man hört talas om? Jag känner dessa barn och därför vet jag även om deras läggningar. Du pratar inte om dem som om du kände dem, men du påstår ändå att jag har fel. Har du möjligtvis förföljt det såkallade "brottsoffret"? Är du möjligtvis en pedofil som vandrar på Anderstorp och sörböle om nätterna?
Citat:
Ursprungligen postat av
balderbyling
Vad är du för nåt troll som känner barn och känner till deras sexvanor? Luktar pedofil lång väg. Eller så är du för ung för att vara här. Eller så trollar du...
Jag ser inget fel i att vara vän med yngre, kan du förklara för mig vad det är som är fel så att jag förstår? Jag gör inget sexuellt med barnen eller något annat lagbrott så enligt mig är det inget fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
basicstyle
hoppas att du trollar.. annars får du allt ta och visa fram mer fakta.
Vad vill du ha för fakta?