Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-10-05, 22:56
  #25
Avstängd
Erectilefunktions avatar
Dubbel senende.
Citera
2013-10-06, 00:25
  #26
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erectilefunktion
Dubbel senende.

Transparenta kvalster, spindlar, "kräftor" massa trådar o skit. Men det är dämpad belysning som gäller.

Funkar bara 2-3 ggr sen pajar toleransen allt.

Stilnoct e mkt bättre om man vill leka med "polare" och andra väsen

Mvh
Citera
2013-10-06, 02:27
  #27
Medlem
Nu är ju detta inte exact imovane, har historer från det också, men vi tar det nån annan gång. Kan inte fokusera för mycket just nu, då jag ikväll slängt i mig en 40 mg stilnoct.

Detta rus though! Vettofan hur jag ska förklara det. Du tycker att det är en skitbra ide att ladda ner typ alla spel du kan spela, sedan tröttnar du igen fort som fan, and then the cycle goes on.

Vad jag har märkt nu dock är att det har alltid varit människor runt mig. Inte hallucinationer direkt, inte mer än diffusa bilder, men känslan av att vara med folk. Hållt på att säga saker som "Hej du, du ska inte med till gigget ivkäll? -och varit stensäker på att hon var där. Sedan inser jag att hon inte är här egentligen.

Ligger i sängen nu. Den gungar som en båt. Fruktansvärt mysigt.

Yeeeah. Kanske skriver mer imorgon. Mer om denna kvällen om jag minns, om det jag sett i förflutna, bland annat det jag sett på imovane.
Citera
2013-10-07, 02:59
  #28
Medlem
Sm0okeys avatar
Haha inte imovane men zolpidem.. ojoj
Tog ett par stycken enbart för att framkalla hallisar, var väldigt skeptisk först men då jävlar..
Kaffekopparna framför mig fick plötsligt armar och ansikten, satt plötsligt och hade väldigt trevliga konversationer om dittan och dattan.
Sen börjar dom plötsligt dansa vals på bordet framför mig, oh jävlar nu skevar det ur tänkte jag men fy så gulligt det såg ut ändå.

Utmanade herren att gå en dancebattle mot sin partner, hör musiken klart och tydligt och det var låtar ur filmen you got served.
Bom paff, världens battle är igång hhahahaha, MINA KAFFEKOPPAR.
Sen avbröt en jävla färggrann fågel showen och tog min uppmärksamhet.
Vaknar upp och minns allt jag just berättat men inte hur jag hamnade i badkaret..

Men ack så mysigt och kul, skrattar än idag åt detta. Helt otroligt.
Citera
2014-04-16, 01:35
  #29
Medlem
Raxxorzs avatar
Tänker bumpa detta ämne. Har själv fått Imovane utskrivet för att jag har problem med att sova periodsvis. Men herregud vad man kan bli flummig av det. Antagligen har jag en sjukt låg tolerans, och efter 2 st 5mg så sätter galenskaperna igång.
En grej som jag "såg" var en tomte som satt på min garderob, och bakom han var det en stor smältugn med små varelser som skötte den.
Jag har även sagt sjuka saker om jag har tagit Imovane och pratat i telefon.

Jag tror att för att kunna se saker med Imovane måste det vara lite mörkt. Då kan allt möjligt hända.
Citera
2014-04-16, 03:26
  #30
Medlem
Kolatonys avatar
Vid ett tillfälle för ett antal år sen låg jag i sängen och skulle somna, men det gick bara inte. Så jag slängde i mig 15mg zopiklon enbart i medicinsk syfte. O herregud..
Folk började springa omkring i huset, som jag försökte prata med. Och när jag slutligen lägger mig i sängen och sluter ögonen ser jag stora drakar komma flygande mot mig.

Då börjar man ju undra, vad fan är det här för gift egentligen?

Det tråkiga är ju dock att det är ju bara dem första gångerna man får hallisar, oavsett hur långt uppehåll man har eller hur många man trycker i sig. I alla fall för mig.

Sen om man blandar med alkohol är ju en annan historia..
Citera
2014-09-29, 01:03
  #31
Medlem
cirkuspappers avatar
Första gången jag testade imovane så var det ingen speciell rus eller liknande i början, förutom att det var jobbigt att gå, man vinglade osv . Senare mot kvällen ligger jag i sängen med mobilen och tittar runt på hemsidor osv. Helt plötsligt ser jag att alla bilder rör sig. Så som att de är gifs liksom. Var det en bild på en skog, ja då svingade dem i vinden? Riktigt skumma hallisar. Då var jag uppe i 75-80 mg.

Nu idag är jag uppe i 150mg, tagit 20st imovane (7,5 har varje tablett). Har tagit allt lite utspritt sedan kl 21, då jag ville ha mer hela tiden. Har varit lite onöjd angående kvällens, kanske beror på tolerans. Men nu efter 20 st ska jag bara lägga mig i sängen och lyssna på muik. Om jag ser några synvillor idag så får ni veta det imorgon
Citera
2014-10-29, 14:34
  #32
Medlem
caraphernelias avatar
Såg en gång jättestora makaroner som var väldigt arga på mig var dock även full när detta inträffade.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback