Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2013-07-05, 16:04
  #37
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xertion
Det har hänt flera gånger om och nu senast gällande Kent Ekeroth (SD) privata mail med Avpixlat, att Aftonbladet har fått tillgång till mail som det låter väldigt konstigt om den ena eller andra partern skulle avslöja.

Det är inte bara mail utan även Facebook-chattande. Exempelvis storyn om SD politikern som sade något i stil med "Jävla apjävlar" till afrikanerna som satte eld på levande människor.

I båda dessa fall så tvivlar jag starkt på att Avpixlat skickar hela mailkorrespondensen till Aftonbladet, eller att den nära vännen till SD politikern skickar hela Facebook-chatten till Aftonbladet.

Jag vill inte nödvändigtvis endast diskutera dessa två fall. Utan själva saken i allmänhet att Aftonbladet får tillgång till privat mail, ofta ifrån Sverigedemokrater.

Hur går detta till? Gör Aftonbladet intrång för att få denna information?
Jag tror att de får uppgifterna via nya InformationsByrån som kallar sig för EXPO.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback