Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-06-24, 17:53
  #13
Medlem
PNISÄNs avatar
Hm. Vettefan. Frågan är hur coolt det är att ha en fyra år gammal dator, om det nu är coolhet och hipphet du är ute efter.

Men den kommer säkert duga till dina behov, försök få tag på lite mer ram bara.
Citera
2013-07-06, 21:47
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maltzor
4000 är nog ett rimligt pris absolut, men jag hade inte skaffat så gammal hårdvara. Men det är lite tabu att rata äldre hårdvara på världens macforum :D Kör på du!

Tack så mycket! Det ska jag verkligen göra! Får man fråga varför det är tabu att rata äldre hårdvara på världens macforum?!
Citera
2013-07-06, 23:07
  #15
Medlem
maltzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Tack så mycket! Det ska jag verkligen göra! Får man fråga varför det är tabu att rata äldre hårdvara på världens macforum?!

Äh, det är bara många på diverse macforum som förespråkar att använda gammal hårdvara.
Jag tycker mest att det är fjantigt, även om det Går att använda en imac g5 idag så ser jag inte varför man skulle vilja.
Kanske har man tajt budget, då har man inte så mycket val.. Men ibland känns det som att applenördarna bara vill vara lite hippa.

Bara min egna uppfattning och mitt tycke, ingen alls behöver hålla med mig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback