Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-06-19, 21:35
  #1
Medlem
prizzes avatar
Några flashbackare som skall till Öland över midsommar? Själv ska jag dit. Har läst att prognosen säger att Öland och Gotland har störst chans till sol.
2004-06-19, 21:43
  #2
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prizze
Några flashbackare som skall till Öland över midsommar? Själv ska jag dit. Har läst att prognosen säger att Öland och Gotland har störst chans till sol.
Fy f*n för Öland. Köer, raggare och Svenssons i en oskön blandning. Värsta stället på midsommar. Välj Gotland.


=====================================
Egen framgång är guld värd, andras motgång heller icke att förakta
=====================================
*Håll dig till ämnet*Mandom mod och morske män*SkitÖ*
-->>http://stormakt.cjb.net/<<--
2004-06-20, 00:51
  #3
Medlem
Styrbjörns avatar
Det är ingen omöjlighet att man kan skymta mig där då. Det har varit uppe för diskussion och är antaget som fullt möjligt. Som vanligt bestämms inget förrän absolut sista minuten.
2004-06-20, 01:52
  #4
Medlem
alcatrazs avatar
Har varit i borgholm [size=2]några år i rad på midsommar och tyckt att det vart rätt ok.Men är man från västkusten ska man givetvis fira midsommar här också så det blir inget mer öland för min del.Väst Är Bäst [/size]
2004-06-20, 10:19
  #5
Medlem
Lizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prizze
Några flashbackare som skall till Öland över midsommar? Själv ska jag dit. Har läst att prognosen säger att Öland och Gotland har störst chans till sol.

Jag ska till Öland, men inte på Midsommar
Det är ju en av Sveriges mest sol¨rika ställe under sommar halvåret
2004-06-23, 23:28
  #6
Medlem
prizzes avatar
Gissa om det blir spritorgier på Öland. Kroppen ska få en ordentlig genomkörare.
2004-06-23, 23:40
  #7
Medlem
Ursas avatar
Varning för Smålands alla dumfulla tonåringar som häckar på Öland om somrarna, gör varandra med barn och spyr i de bofastas buskar.
Eller är det er jag pratar med, kanske?
2004-06-23, 23:50
  #8
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Har varit i borgholm [size=2]några år i rad på midsommar och tyckt att det vart rätt ok.Men är man från västkusten ska man givetvis fira midsommar här också så det blir inget mer öland för min del.Väst Är Bäst [/size]
'Väst Är Bäst'. Instämmer. Även om vädret ser ut att bli trist över helgen, så är ett Västkusten i blåst och regn att föredra framför en överbefolkad turistfälla ā la Öland, dessutom belägen i Grodhavet. Tacka vet jag västerhavet, saltstänk skall det vara, bräckvatten, bläää...
2013-06-19, 19:54
  #9
Medlem
Lobengulas avatar
Tråd stängd p.g.a. idiotbumpning

/Mod
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2165309

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback