2013-06-19, 11:31
Medlem
Någon som vet hur man luskar ut det?
Citera
2013-06-19, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpaniard
Någon som vet hur man luskar ut det?

ta det finaste dyraste hotellet , där kommer dom bo , du kommer nog ändå inte träffa dom , dom går ut bakvägen och massa annan skit ,
Citera
2013-06-19, 11:43
Medlem
EugeneHutzs avatar
Formule 1
Citera
2013-06-19, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungjohannn3
ta det finaste dyraste hotellet , där kommer dom bo , du kommer nog ändå inte träffa dom , dom går ut bakvägen och massa annan skit ,

Med tanke på att många träffade Barcelona sist samt att de öppet visade vart de festade så är det väl inte helt omöjligt att komma nära för en autograf?
Citera
2013-06-19, 14:53
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneHutz
Formule 1

Fint ska det va.
Citera
2013-06-21, 05:34
Medlem
apskeletts avatar
När ManU och Barca möttes bokades St Jörgen och (har jag för mig) Radisson in. Finns bara ett halvdussin hotell som kan vara aktuella realistiskt sett.
Citera
2013-06-21, 05:40
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpaniard
Med tanke på att många träffade Barcelona sist samt att de öppet visade vart de festade så är det väl inte helt omöjligt att komma nära för en autograf?
Går de på stan så visst men du kommer inte in på hotellet. På St. Jörgen var det avspärrat och hade du inte clearance kom du inte in. Detta innefattade även icke schemalagd personal. Ganska standard vid sådana här evenemang.
Citera
2013-06-22, 16:18
Medlem
gulaLejonets avatar
förmodligen redan bokat men utan en insider svårt att få reda på det just ni af
Citera
2013-06-22, 18:09
Medlem
Axells avatar
Enligt vad jag har hört samt från mina egna erfarenheter skulle jag säga att Radisson är det lyxigaste hotellet i centrala Göteborg så det är väl ingen dum gissning. Har förvisso inte bott på det nya som heter Post men betydligt mer lyxigt än Gothia, Opalen och Grand Hotell (inte det i Stockholm).
Citera
2013-06-24, 10:20
Medlem
Jazzphers avatar
Barcelona bodde på Posthotellet lite oväntat. Minns att det var långa köer utanför av kids med autografblock. Barcelona stannade väl någon dag extra i stan också?
Citera
2013-06-24, 11:03
Medlem
Cliffords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Enligt vad jag har hört samt från mina egna erfarenheter skulle jag säga att Radisson är det lyxigaste hotellet i centrala Göteborg så det är väl ingen dum gissning. Har förvisso inte bott på det nya som heter Post men betydligt mer lyxigt än Gothia, Opalen och Grand Hotell (inte det i Stockholm).

Elite Plaza är det enda officiellt femstjärniga hotellet i Göteborg (Radisson har 4). En hel del hotell saknar dock officiell klassificering (bl.a. Post & Avalon). De flesta stora artister som kommer till stan brukar bo på Elite, men det är kanske i minsta laget för att få plats med en hel fotbollstrupp med tillhörande stab.
Citera
2013-06-24, 18:38
Medlem
dandifieds avatar
Barca bodde på post. Elite brukar få världsstjärnorna i och med att deras säkerhetsbemanning är bättre än andra (ett krav för att få 5 stjärnor).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in