Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-12-18, 19:11
  #25
Medlem
kattenfritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Mordpodden... Den ena kvinnan och så hon talar. Ingen mer som stör sig? Ska dra ut på sista ordet för att skapa någon form av "dramatik" "För mamman är flytten en chans till något bättreeee" "Henne dotter är en duktig atleeeet" ... fy.fan.vad.dryg.

Det värsta är att dom är så fruktansvärt PK.
Men perfekt att somna till för mer monotona röster får man leta efter.
Citera
2017-12-18, 19:12
  #26
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattenfritz
Det värsta är att dom är så fruktansvärt PK.
Men perfekt att somna till för mer monotona röster får man leta efter.


Det har inte slagit mig tidigare men det får blir ett avsnitt ikväll vid läggdags. Och ja, PK sjukan är de drabbade av.
Citera
2017-12-18, 21:35
  #27
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattenfritz
Det värsta är att dom är så fruktansvärt PK.
Men perfekt att somna till för mer monotona röster får man leta efter.
Jag upplever faktiskt inte att de är så värst PK. De har tagit upp flera fall där icke-vita typer spelar huvudrollen och tvekar inte att berätta om varför vissa invandrargrupper uppför sig som de gör. Tjejerna har till och med lovprisat Flashback!

Men annars håller jag med dig om att de borde tänka på sina respektive röstlägen. En av tjejerna låter dessutom ibland som om hon vilken sekund som helst ska börja storböla. Smått irriterande.
Citera
2017-12-19, 06:37
  #28
Medlem
kattenfritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Jag upplever faktiskt inte att de är så värst PK. De har tagit upp flera fall där icke-vita typer spelar huvudrollen och tvekar inte att berätta om varför vissa invandrargrupper uppför sig som de gör. Tjejerna har till och med lovprisat Flashback!

Men annars håller jag med dig om att de borde tänka på sina respektive röstlägen. En av tjejerna låter dessutom ibland som om hon vilken sekund som helst ska börja storböla. Smått irriterande.

Lyssna på mordet i kärrbäck så får du höra på flosker.
Det har jag inte hört nått om har du några specifika avsnitt?

Haha ja det har du rätt i.
Citera
2017-12-19, 18:24
  #29
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattenfritz
Lyssna på mordet i kärrbäck så får du höra på flosker.
Det har jag inte hört nått om har du några specifika avsnitt?

Haha ja det har du rätt i.
Jag minns inte vilket avsnitt det var, men kanske under vårsäsongen.

Amanda och Linnéa pratade om att personer inom rättsväsendet ofta läser på Flashback för att komma över information och att de själva brukar hänga på Flashback. Samtalets konklusion var att de tar avstånd från en del ämnen som diskuteras här, men att fria diskussionsforum på innternet är essentiellt för yttrandefriheten.
Citera
2018-04-24, 21:33
  #30
Medlem
Split-eds avatar
Plöjt igenom samtliga svenska som är värda att nämna. Kan någon tipsa mig om liknande poddar på engelska? Serial har jag lyssnat igenom. Måste finnas några som är bra på engelska väl? Som handlar om brott/mord
Citera
2018-05-06, 20:39
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Plöjt igenom samtliga svenska som är värda att nämna. Kan någon tipsa mig om liknande poddar på engelska? Serial har jag lyssnat igenom. Måste finnas några som är bra på engelska väl? Som handlar om brott/mord

Tycker att My favorite murder är grymt bra, men lite pladdrigt för vissa kan jag tänka mig. Annars Casefile, True crime garage eller Generation why.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback