Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2014-06-16, 19:52
  #73
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbuTarek
Vi blattar har cojones och har krigarhjärtan, svennar är fega och ynkliga

Bättre det än att vara modig och DÖD.
Citera
2014-06-16, 19:54
  #74
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbuTarek
Vi blattar har cojones och har krigarhjärtan, svennar är fega och ynkliga

Är det därför du gömmer dig här i Sverige?
Citera
2014-06-16, 20:02
  #75
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Andersen
Bättre det än att vara modig och DÖD.

Hur känns det att vara en fegis? Du är säkert en sån som inte ens kan se en blatte i ögonen utan kollar i marken haha ynkliga blekfis.
Citera
2014-06-16, 20:06
  #76
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Milo.Minderbender
Är det därför du gömmer dig här i Sverige?

Är inte i sverige just nu, chickenshit.
Citera
2014-06-16, 22:52
  #77
Medlem
DEVGRUs avatar
Dåliga lag, Argentina och Bosnien lär inte få problem att gå vidare.
Citera
2014-06-16, 22:54
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbuTarek
Vi blattar har cojones och har krigarhjärtan, svennar är fega och ynkliga
Idiot. Åk ner till Irak och kriga så snart som möjligt så slipper vi se er här och betala för er.
Citera
2014-06-19, 15:16
  #79
Medlem
Ördögs avatar
Finska Skyddspolisen (motsvarigheten till SÄPO) intresserar sig för ett jihaddande fruntimmer, som på Facebook skryter över sin lust att slakta shiamuslimer till Allahs och P-fetens ära.

Finländsk jihadistkvinna intresserar Skyddspolisen
http://svenska.yle.fi/artikel/2014/0...-skyddspolisen

Citat:
I bilder som kvinnan laddat upp på Facebook ses hon posera med ett stormgevär, och med något som hon påstår är en självmordsbomb. Kvinnan säger att hon rest till Syrien, där det finns en mängd shiiter att ta död på.
Citera
2014-08-14, 09:38
  #80
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:
Örebroaren Hadjar Ismail Hamedali, 37, berättar att han åkt till Irak för att försvara området mot terrorgruppen IS.
Hadjar Ismail Hamedali hörde hemma i Örebro hur terrrorgruppen Islamiska staten, IS, avancerade i norra Irak.
– Jag såg på tv hur de slaktade kurderna, mitt folk, och blev så arg att jag var tvungen att göra något.
Han berättar att han i söndags åkte ner till Irak, anmälde sig hos den kurdiska styrkan och dagen därpå ryckte ut till strider i Makhmour, sex mil från den kurdiska staden Erbil.
– Ärligt talat är jag inte rädd, jag är mest bara arg. Men jag tänker mycket på mina två barn som jag har hemma i Örebro. Många andra kurder har också kommit för att kämpa mot dem. Jag åkte ensam från Örebro men jag har träffat andra från Jönköping och Stockholm som är här.
http://na.se/nyheter/orebro/1.259402...-mot-is-i-irak

Situationen kommer att bli mycket svår i Sverige när vi har återvändande krigsbrottslingar från båda sidor i landet.
Citera
2014-08-14, 10:26
  #81
Medlem
Egentligen tycker jag dom som åker och krigar inte ska få komma in i Sverige igen.Utan en säkerhets koll mm.
Men blir dom skadade och lemlästade ska dom få betala vården själva..det ska fan inte vi skattebetalare stå för..
Citera
2014-12-09, 23:02
  #82
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Dags att fira med lite femstjärnig starkvinsglögg, kära Sverigevänner! Varför då, frågar ni? Jo, för att vi har blivit minst en "svensk" jihadist mindre! Fredrik Reinfeldt måste sörja Men sanningen att säga så är det nog bäst att dessa "svenskar" dör och aldrig återvänder hit.. God Jul, allihopa!
Citat:
En 17-åring från Göteborg som stred med islamister dödades förra veckan. Han är den hittills kända yngste svensken som har dött under strider med Islamiska staten och andra jihadistgrupper.

Pojken, som nyligen fyllde 17, ska ha stupat under strid någon gång under förra veckan. De exakta omständigheterna är ännu okända och det är oklart om han stred i Syrien eller Irak.

En avlägsen släkting till pojken bekräftar för GP att han har dödats.

- Vi visste ingenting. Jag har bara fått höra vad som har hänt, det är fruktansvärt, säger släktingen.

Enligt obekräftade uppgifter till GP ska ytterligare andra svenska medborgare ha dött vid samma tillfälle.

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....i-mellanostern
Citera
2015-10-13, 15:13
  #83
Medlem
Sorry att jag numera en gammal tråd men om man vill åka ner och skjuta ihjäl lite Tältskallar, är det någon som vet hur man får kontakt med de där nere och hur man bär sig åt?

Skjuta ihjäl Tältskallar var såklart ett skämt - men det är väl i grund och botten det jag vill.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback