Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2015-10-13, 20:13
  #73
Medlem
hesons avatar
Fyfan va skönt! Det har varit så nära, men otur (stacking, stacking, stacking, frosty parkerar framför etc.) har suttit ivägen.

Whincup gjorde rätt, "2:nd is the first loser" för honom, han har kommit inteförst förr, bättre chansa på vinst även om det är en liten chans. Samma med mästerskapet, han behöver inga poäng.

<-- samma avatar sedan allra första början
Citera
2016-02-24, 12:25
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heson
Fyfan va skönt! Det har varit så nära, men otur (stacking, stacking, stacking, frosty parkerar framför etc.) har suttit ivägen.

Whincup gjorde rätt, "2:nd is the first loser" för honom, han har kommit inteförst förr, bättre chansa på vinst även om det är en liten chans. Samma med mästerskapet, han behöver inga poäng.

<-- samma avatar sedan allra första början

Snart bara en vecka kvar till årspremiär! Ska bli sjukt kul. Din avatar är väl för övrigt Lowndes från Forddagarna, tycker mig se 888 i vindrutan.
Citera
2016-10-10, 11:51
  #75
Medlem
BootyLuvs avatar
Bathurst 1000 levererade igen. Sov förvisso några timmar i mitten, men lyckligtvis såg jag avslutningen.
Citera
2019-10-12, 19:23
  #76
Medlem
BootyLuvs avatar
En av årets racinghöjdpunkter - Bathurst 1000 - körs inatt. Scott McLaughlin står i pole och 01:35 startar sändningen på Viaplay.

Någon mer som tänker kolla?

För de som inte är bekanta med Bathurst 1000 rekommenderar jag att ni kollar på introt till 2011 års race:

https://www.youtube.com/watch?v=ANlcJ16f_eE

Gåshud. Varje gång
Citera
2019-10-13, 09:22
  #77
Medlem
BootyLuvs avatar
Fantastiskt race på Mount Panorama återigen, grymt spännande!

Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback