Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-17, 04:24
  #1
Medlem
Sichtis avatar
Och ett nytt spel släpptes första gången i ett helt nytt perspektiv, 3D. Kom hem till polaren som hade skaffat sig en PS2 och satte mig ner och upplevde den mest realistiska levande världen i ett tv spel någonsin. Spelet hette Grand theft auto och jag hade spelat de tidigare versionerna på PS1 men aldrig klarat ut spelen.

Men nu var det något annat som gällde. GTA i 3D var det som spelserien bara väntade på skulle inträffa. Men GTA 3 skulle inte vara det GTA jag minns bäst om inte den bästa låten man rattade in på radion i bilen inte var denna:

http://www.youtube.com/watch?v=vT8OU5WtfkQ

Den pushade en bara vidare och vidare och fy fan var kul det var att vara en gangster!
Citera
2013-06-17, 06:21
  #2
Medlem
johanjosefssons avatar
Hehe, av någon anledning tänkte jag "GTA" bara jag såg rubriken. Sjukt, jag måste vara synsk eller nåt.

GTA3 var väldigt kul när det kom och har en mycket händigare styrning än exempelvis San Andreas. Det absoluta mest intressanta med Gta3 var spökstaden och Upstate Liberty - Så många gånger man försökte ta sig över berget för att störta rakt ner i Blue Hell. Ah... det var tider det! Och det där förbannade flygplanet. Misslyckades alltid med att styra det. Men en gång testade jag att köra till kanten på kartan och skulle precis till att störta vilket resulterade i att skiten (nej, inte planet: Spelet!) kraschade. Så tips om ni ska köra: Ge fan i att åka till kanten!

Det enda som saknas i GTA3 är alla de nya sakerna man kan göra i de senare versionerna. Annars är det ett fantastiskt bra spel med bra musik.
Citera
2013-06-18, 21:28
  #3
Medlem
gulaLejonets avatar
vilken gta var denna låten med i ? var det vice city eller?

bra låt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback