Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-06-17, 13:25
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Angående instrumenten har ceph svarat på det.

Ja hur vore det om du tog och läste på olika källor innan du uttalade dig? Fattar du hur svårt det är att bygga dessa läger utan att de syns från flygplan, med kikare från en hög höjd med mera? Det kan inga övervakningskameror i världen hindra. Och om inga får ta bilder hur menar du då att det finns bilder på nätet av dessa?

Nä din teori håller inte för fem öre!

Point taken. Jag kanske inte är påläst lika mkt som du eller andra här men jag vet att i nästan alla länder så är det staten/militären som kontrollerar vad som svävar i nationens luftrum. Det betyder att det vi får veta sen, är det staten visste först (oftast)... OM inte.. t.ex. någon sitter o nöter på google earth (som vissa människor gör) och upptäcker skillnader från den senaste satellit uppdateringen jämförelsevis med tidigare satellit uppdateringar. Det jag försöker säga med exemplet är att vanliga människor har ett begränsat tillgång till teknologi till skillnad från staten som KAN, om dom VILL se LIVE vad som händer i Östermalmstorg i stockholm just nu.
Det jag försöker säga är att om staten försöker dölja något är det lättare för dem att göra det, än att jag eller du eller en större grupp försöker dölja något för staten o hela världen.. det krävs resurser, teknologi osv osv.. u get my point.

Saker att tänka på:
Vem äger dom flesta flygplan i världen? Folket eller staten?
Vem har tillgång till dom flesta övervakningskamerorna i världen? Folket eller staten?

*med "folket" menar jag vanliga medborgare som inte är anställda att utföra arbete för staten.

----
Att ingen får ta bilder är för att om någon stannar vid stängslet, kommer de som arbetar bakom stängslet att leda dessa vanliga människor till huvudvägen igen. och även de bilder som tagits visar bara massa skog bakom stängslet. Inga byggnader är nära stängslet, dom är långt bakom stängslet. Om du läser mer på nätet så finns det vissa människor som åkt runt hela stängslet och hittar ingenting än bara skog. Måste också tillägga att du behöver föreställa dig hur stora dessa områden (lägrena är). De rymmer från 20.000 människor till en halv miljon människor. Måste tillägga att flera av dessa områden (inte alla) har tidigare använts för annat innan de byggdes om.

Just sayin:
I bara sverige finns det 13 gamla koncentrationsläger (enligt vissa källor på nätet), vissa av dem kanske byggs om i framtiden? Jag säger inte att det kommer ske men det är något man ska ha i baktanke. Personligen tycker jag att det är smartare att ta o bygga om ett område där det en gång fanns något än att helt o hållet ta över ett nytt område som total omringas med stängsel för att bygga något man inte fått veta något om på mer än 5 år när man passerat vägen varje dag man ska till jobbet? weird shit mään
Citera
2013-06-17, 15:06
  #14
Medlem
cephs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hysen
Nice fakta o bra skrivet! mitt uttalande om "70" år tog du kanske lite för bokstavligt. Det jag försökte säga var att oavsett vad du tror du vet om rymden så är det varken du jag eller någon här som får tillgång till faktan först - det är staten som får faktan (Om du inte t.ex. heter Jacob Barnett). Sen från den faktan staten har, lämnas informationen ut till allmänheten förvrängd, fastän det skulle kunna vara sant till en viss del.

Jag vet det jag vet om rymden, jag är välbekant med dessa koncept, jag är amatörastronom själv och jag känner därtill ett otal människor som jobbar med och forskar på astronomi, människor som jag ofta samtalar med om just dessa saker.

Stora teleskop världen över körs i civil regi, det är astronomiklubbar och lärosäten (skolor, universitet) som pysslar med det. Även rena amatörer som jag själv får använda dem om man vill leta efter något särskilt. Det finns ingen slags "statlig censur" på området, det är fritt fram.

Resultaten publiceras tämligen omgående som förtryck och sedan i rena vetenskapliga journaler. Det är av forskare, för forskare, så att säga. Detta material är inte sällan alldeles för tungt för gemene man att begripa, så allmänheten får vänta på att vetenskapsjournalister ska förenkla kalaset till popvetenskapliga termer, som sedan stora tidningar osv. snappar upp. Detta tar ibland sin tid, men bevakar man journaler och förtryck får man det direkt. Det går ofta bra att kontakta folk direkt också, vilket jag själv gjort ett par gånger.

Citat:
Men ha översikt av det hela jag skrivet, att all fakta kommer upp lite sent eller förvrängd eller inte alls?

Faktan dyker upp när upptäckterna görs, som sagt. Mainstreammedia tar lite längre på sig eftersom de i största allmänhet inte är särskilt haj på det där med vetenskap och samtidigt jagar rubriker. Av samma anledning får de ofta saker rejält om bakfoten, så mainstreammedia kan mycket väl förvränga saker (inte sällan på tämligen komiska vis) och därför ska man definitivt inte lita på dem när det gäller vetenskap.

Att du blev förvånad över att mainstreammedia "plötsligt" nämner vissa saker illustrerar detta.

Citat:
Jag har inte koll på fysik längre fastän det är intressant. Men det jag kan säga om din formel som har med kvantfysik att göra att den inte stämmer fullt ut. Samma sak gäller med Newtons formel, samma sak gäller med Einsteins E=mc2 formel. Om e=mc2 inte ens stämmer och vi har baserat så myckeeeeeeet studier på hans formel, betyder det att vi begränsat oss till att tro att vår natur fungerar på ett visst sätt, när det fungerar på ett helt annat eller flera sätt. I dagsläget allt om kvantfysik stämmer till en viss del, men eftersom alla lösningar/ekvationer/formler inte är fullständiga i sin helhet betyder det att vi KAN ha rätt, men bara i vissa situationer.... lol
Jacob Barnett 14 år kille kanske får nobelpris för ha tagit fram en ny formel - teorin om relativitet. Här är också nåt intressant att kika på http://www.youtube.com/watch?v=BmMghIiOQ10

Förhållandet som beskrivs av ekvationen är raka motsatsen till kvantfysik, dvs. det faktum att gravitationskraften är proportionell mot berörda kroppars massa och omvänt proportionell mot kvadraten av deras inbördes avstånd. Klassisk mekanik helt enkelt och i linje med det jag ville beskriva ovan (dvs. att en massivare planet närmare sin stjärna indirekt avslöjar sin närvaro mer tydligt än en liten planet, långt bort). Detta är grundläggande.

Sedan har de klassiskt Newtonska gravitationslagarna, Keplers tidigare lagar osv. visat sig vara otillräckliga för riktigt stora och komplexa system, men det är en annan sak. De fungerar fortfarande ypperligt som översikt över celest mekanik på det sättet. Den allmänna relativitetsteorin som Einstein formulerade löser de problem de har och den har också demonstrerats vara väldigt träffsäker.

Ekvationen E=mc² har med massa-energiekvivalensen att göra och det är ett tämligen icke-kontroversiellt förhållande. Einstein beskrev det inom ramverket för sin första stora insats - den speciella relativitetsteorin (inte riktigt samma sak som den allmäna dito, som kom senare och som omfattar gravitation), men han var vare sig först eller sist med att beskriva just det förhållandet. Det har också demonstrerats oräkneliga gånger, f.ö.

Kvantmekanik är en helt annan historia, som namnet antyder. Kvantmekaniken är demonstrerbar och stämmer, men den berör helt andra sorters system än de ovan. Dessutom är det området till sin natur så pass luddigt (bortsett från matematiken i sig, då) att det inte sällan handlar om diverse "tolkningar" och läger tillhörandes dessa. Detta finns det trådar för här, under FM&T, för den som är intresserad. Vi har gott om rena fysiker där.

Barnett är ffa. ett fenomen i mainstreammedia. Han hävdar att han kan expandera nuv. teorier och fylla i ev. hål. Det är just så vetenskap fungerar, så det är inte särskilt uppseendeväckande. Att expandera teorier och fylla i hål är vad vi gjort nonstop i hundratals år. Killen är utan tvekan väldigt bright men han har en lång väg kvar innan han gör något betydande avtryck, om det någonsin ens sker.

Vad detta har med saken att göra förstår jag inte heller, det verkar som du försöker pussla ihop någon slags idé om att allt i världen är fel och detta skulle då mynna ut i amerikanska koncentrationsläger och vara något som rapparen Tupac Shakur beskrivit i en profetia? Jag hänger inte med, jag tycker det snarare låter som att du läser för mycket skräpmedia och tittar på för mycket YouTube.

Citat:
Det jag försöker säga med exemplet är att vanliga människor har ett begränsat tillgång till teknologi till skillnad från staten som KAN, om dom VILL se LIVE vad som händer i Östermalmstorg i stockholm just nu.
Det jag försöker säga är att om staten försöker dölja något är det lättare för dem att göra det, än att jag eller du eller en större grupp försöker dölja något för staten o hela världen.. det krävs resurser, teknologi osv osv.. u get my point.

Nja, de kan de inte om de inte har satt upp kameror över hela området (vilket "de" antagligen har, åtminstone div. näringsidkare och dylikt, men CCTV är CC). Optisk spaning från rymden är en helt annan femma, kanske främst då vi talar LEO och termer som revisit frequency m.m, som uppkommer utav faktumet att upplösningen naturligtvis är störst i nadir och att det också är den ideala vinkeln på andra sätt. Man kan s.a.s. räkna med någon minuts material en gång om dagen, ungefär. GSO som många icke-insatta tror är lösningen på detta problem är faktiskt ingen höjdare för ändamålet, vilket man snabbt inser... Så ligger Stockholm förstås norr om 59°N.

Nä, nu ska jag ut och fiska. Semester!
__________________
Senast redigerad av ceph 2013-06-17 kl. 15:10.
Citera
2013-06-17, 16:26
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceph
Vad detta har med saken att göra förstår jag inte heller, det verkar som du försöker pussla ihop någon slags idé om att allt i världen är fel och detta skulle då mynna ut i amerikanska koncentrationsläger och vara något som rapparen Tupac Shakur beskrivit i en profetia? Jag hänger inte med, jag tycker det snarare låter som att du läser för mycket skräpmedia och tittar på för mycket YouTube.

Kul att du anstränger dig så mycket för att tydliggöra det jag inte har mycket koll på . I helhet är allt i världen inte alls rätt, men samtidigt är det inte helt fel heller. Det jag försöker säga är att det kan vara på väg att gå helt fel med den s.k. skräpmedia o youtube som du tycker att jag tittar för mycket på. Vare sig det är skräpfakta/media eller ej så byggs dessa koncentrationsläger runt om i världen just nu. Mest i USA, o USA är världens stormakt. Nu har vi fått klart för oss två väldigt viktiga saker, att om något kommer hända så börjar det i alla fall på den plats som påverkar resten av världen mest. Är man inte naiv eller efterbliven så vet man att staten bygger något stort som dom inte vill dela med sig utav. Det kan nästan aldrig betyda något bra. Judarna visste inte att dom skulle stekas i konc. lägrena i WW2, men dom visste att det inte var något bra som pågick. Och jag tror inte heller på att det Snowden säger är en bluff..

Du verkar vara en smart person, då bör du också veta att det finns mycket viktig info som världen vet om (som du kan om vetenskap men jag blev förvånad över via mainstreammedia) men inte mainstreamas när det bör göras. För att det givetvis handlar mer om pengar än det som är viktigt att veta (det är snarare: Är det mycket pengar i nyheten är det en viktig nyhet), vilket du o massa andravet. Du är för kritisk mot min teori fastän den har sina brister.

Öppna ögonen och läs igen, o försök istället att förbättra eller lägga till någon fakta som skulle bygga på den teorin: Att hemliga organisationer försöker 'skapa anti-revolution' genom att kontrollera befolkningen innan det blir försent. Tänk själv för sjutton, vem fan stiftar en lag som tillåter staten att välja ut ett antal vanliga människor från befolkningen för att i efterhand be dem utföra ett arbete åt staten i form av arbetskraft (Enligt lag låter det som att dom tar bort vår frihet, eller ska vi glädligen hjälpa staten mot terrorism, aliens whatever!!..???). Raka motsatsen till vad som kan ske blir då att staten/organisationerna blir påkomna och revolution skapas för befolkningen tycker att det är för många lösa trådar i väldigt viktiga frågor som folk frågar om men inte får svar på rak arm. Vi båda är överens om att vissa saker inte riktigt stämmer. Men det jag anser är att det är för mycket viktiga saker som inte stämmer. Det är för mycket viktiga saker som döljs eller inte kommer ut till resten av världen av nån SKUM anledning. O när det kommer ut till resten av världen, jagas dessa individer. Dom kallas antingen terrorister eller anti patrioter. fokusera på det istället för att fokusera på att dumförklara mig om satellit spaning som du uppenbart tar bokstavligt och vill visa vad du kan om det, istället för att tänka "jo det är sant, om dom vill hitta nån i Östermalm så kan dom säkert göra det".

2-3 min Högt uppsatt general som berättar kort om hur han fick reda på att USA ska sabotera 7 länder i 5 år genom att ta ner deras regeringen. (Syrien, Irak, Libanon m.m.) Han pratar även om andra saker som han tycker är fel. http://www.youtube.com/watch?v=yCZ1NLZG-DY

Vid den här tiden vet vi vad världens stormakt kan göra mot andra länder och har gjort under dom senaste åren. Vad tror ni dom kan då göra mot sitt eget land (till o börja med..)
__________________
Senast redigerad av hysen 2013-06-17 kl. 16:30.
Citera
2013-06-17, 19:57
  #16
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hysen
..........

Saker att tänka på:
Vem äger dom flesta flygplan i världen? Folket eller staten?
Vem har tillgång till dom flesta övervakningskamerorna i världen? Folket eller staten?


*med "folket" menar jag vanliga medborgare som inte är anställda att utföra arbete för......
Just sayin:

.....................
I bara sverige finns det 13 gamla koncentrationsläger (enligt vissa källor på nätet), vissa av dem kanske byggs om i framtiden? Jag säger inte att det kommer ske men det är något man ska ha i baktanke. Personligen tycker jag att det är smartare att ta o bygga om ett område där det en gång fanns något än att helt o hållet ta över ett nytt område som total omringas med stängsel för att bygga något man inte fått veta något om på mer än 5 år när man passerat vägen varje dag man ska till jobbet? weird shit mään

Jag skulle säga flygföretag och vanliga medborgare. Detta med hemliga anläggningar vore korkat ovan jord för att så kan man inte dölja ovan jord så att ingen kan se eller fota. Alla liknande teorier faller på mängden människor inblandade, människan är skitdålig på att hålla saker hemligt.

Se live på östermalm? nja så många kameror finns inte uppsatta.

Nu börjar du och flyta ut i saker som du måste visa hänvisa till källor annars blir det bara hitta på vad som helst, 13 koncentrationsläger i Sverige, till vad och var?
Citera
2013-06-18, 10:43
  #17
Avstängd
Ippskiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hysen
Det jag försöker säga är att om staten försöker dölja något är det lättare för dem att göra det, än att jag eller du eller en större grupp försöker dölja något för staten o hela världen..


Då kan man ju fråga sig hur alla kriminella gör idag, då samtliga av dem har verksamhet de vill dölja för staten samt oftast LYCKAS med det konststycket? Från små cannabisförsäljare till Yakuza..

Om staten tog en sida ur kriminalitetens beteendebibel så skulle de ju kunna dölja sig så bra att inte ens personer som du skulle kunna misstänka något.


Staten har övervakat mig i 20 år men senast jag kollade så var deras bild av mig inte ens komplett. Den saknade 90% väsentligheter och var dessutom helt felaktig. Så, om staten kan ha 100% koll på allt så vågar jag nog påstå att denna kunskap INTE nyttjas av staten idag.
Citera
2013-06-18, 12:58
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hysen
Vem äger dom flesta flygplan i världen? Folket eller staten?
I Sverige äger staten mindre än 1 % av flygplanen. I kommunistiska länder är det annorlunda - av förklarliga skäl.
Citera
2013-06-18, 16:43
  #19
Medlem
KimNeilJungs avatar
o.t och trams raderat.

//mod.
Citera
2013-06-25, 05:44
  #20
Medlem
Littlepaw13s avatar
http://www.popularmechanics.com/tech...y/news/4312850

Här är allt om koncentrationslägren, debunkat och klart och viktigaste av allt, sidan tillhandahåller även en förklaring till dom ooooh så skrämmande kistorna.


My work here is done.
Citera
2014-03-09, 00:08
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceph
Jag vet det jag vet om rymden, jag är välbekant med dessa koncept, jag är amatörastronom själv och jag känner därtill ett otal människor som jobbar med och forskar på astronomi, människor som jag ofta samtalar med om just dessa saker.

Stora teleskop världen över körs i civil regi, det är astronomiklubbar och lärosäten (skolor, universitet) som pysslar med det. Även rena amatörer som jag själv får använda dem om man vill leta efter något särskilt. Det finns ingen slags "statlig censur" på området, det är fritt fram.

Resultaten publiceras tämligen omgående som förtryck och sedan i rena vetenskapliga journaler. Det är av forskare, för forskare, så att säga. Detta material är inte sällan alldeles för tungt för gemene man att begripa, så allmänheten får vänta på att vetenskapsjournalister ska förenkla kalaset till popvetenskapliga termer, som sedan stora tidningar osv. snappar upp. Detta tar ibland sin tid, men bevakar man journaler och förtryck får man det direkt. Det går ofta bra att kontakta folk direkt också, vilket jag själv gjort ett par gånger.



Faktan dyker upp när upptäckterna görs, som sagt. Mainstreammedia tar lite längre på sig eftersom de i största allmänhet inte är särskilt haj på det där med vetenskap och samtidigt jagar rubriker. Av samma anledning får de ofta saker rejält om bakfoten, så mainstreammedia kan mycket väl förvränga saker (inte sällan på tämligen komiska vis) och därför ska man definitivt inte lita på dem när det gäller vetenskap.

Att du blev förvånad över att mainstreammedia "plötsligt" nämner vissa saker illustrerar detta.



Förhållandet som beskrivs av ekvationen är raka motsatsen till kvantfysik, dvs. det faktum att gravitationskraften är proportionell mot berörda kroppars massa och omvänt proportionell mot kvadraten av deras inbördes avstånd. Klassisk mekanik helt enkelt och i linje med det jag ville beskriva ovan (dvs. att en massivare planet närmare sin stjärna indirekt avslöjar sin närvaro mer tydligt än en liten planet, långt bort). Detta är grundläggande.

Sedan har de klassiskt Newtonska gravitationslagarna, Keplers tidigare lagar osv. visat sig vara otillräckliga för riktigt stora och komplexa system, men det är en annan sak. De fungerar fortfarande ypperligt som översikt över celest mekanik på det sättet. Den allmänna relativitetsteorin som Einstein formulerade löser de problem de har och den har också demonstrerats vara väldigt träffsäker.

Ekvationen E=mc² har med massa-energiekvivalensen att göra och det är ett tämligen icke-kontroversiellt förhållande. Einstein beskrev det inom ramverket för sin första stora insats - den speciella relativitetsteorin (inte riktigt samma sak som den allmäna dito, som kom senare och som omfattar gravitation), men han var vare sig först eller sist med att beskriva just det förhållandet. Det har också demonstrerats oräkneliga gånger, f.ö.

Kvantmekanik är en helt annan historia, som namnet antyder. Kvantmekaniken är demonstrerbar och stämmer, men den berör helt andra sorters system än de ovan. Dessutom är det området till sin natur så pass luddigt (bortsett från matematiken i sig, då) att det inte sällan handlar om diverse "tolkningar" och läger tillhörandes dessa. Detta finns det trådar för här, under FM&T, för den som är intresserad. Vi har gott om rena fysiker där.

Barnett är ffa. ett fenomen i mainstreammedia. Han hävdar att han kan expandera nuv. teorier och fylla i ev. hål. Det är just så vetenskap fungerar, så det är inte särskilt uppseendeväckande. Att expandera teorier och fylla i hål är vad vi gjort nonstop i hundratals år. Killen är utan tvekan väldigt bright men han har en lång väg kvar innan han gör något betydande avtryck, om det någonsin ens sker.

Vad detta har med saken att göra förstår jag inte heller, det verkar som du försöker pussla ihop någon slags idé om att allt i världen är fel och detta skulle då mynna ut i amerikanska koncentrationsläger och vara något som rapparen Tupac Shakur beskrivit i en profetia? Jag hänger inte med, jag tycker det snarare låter som att du läser för mycket skräpmedia och tittar på för mycket YouTube.



Nja, de kan de inte om de inte har satt upp kameror över hela området (vilket "de" antagligen har, åtminstone div. näringsidkare och dylikt, men CCTV är CC). Optisk spaning från rymden är en helt annan femma, kanske främst då vi talar LEO och termer som revisit frequency m.m, som uppkommer utav faktumet att upplösningen naturligtvis är störst i nadir och att det också är den ideala vinkeln på andra sätt. Man kan s.a.s. räkna med någon minuts material en gång om dagen, ungefär. GSO som många icke-insatta tror är lösningen på detta problem är faktiskt ingen höjdare för ändamålet, vilket man snabbt inser... Så ligger Stockholm förstås norr om 59°N.

Nä, nu ska jag ut och fiska. Semester!

Du är fast i en kartong mannen. Du vet för mycket om för lite. Vilket gör att du aldrig någonsin skulle kunna dra sambanden den här killen försöker göra. Säger inte att din fakta e bullshit utan bara att du är bull. Va mer öppen i alla frågor. Och stänga ute möjliga teorier innan du ens lärt dig någonting om dem är som att få en påse chips gratis, kasta chipspåsen innan du ens öppnat den och vet hur den sorten smakar. En teori så avancerad och egentligen för han ett enkelt samband eftersom han forskar i rätt banor, att förkasta anklagelserna så snabbt som du, talar för att du inte ens ansträngt dig lite i att ta reda på vad han försöker säga dig. All den energi du lagt på att försöka övertyga han att han är ute på fel spår är en intränad försvarsmekanism. Den berättar din osäkerhet och väldigt mycket mer om dina personliga brister i ett försök att vara människa där den enda du egentligen försöker övertyga din kunskap till fakta är dig själv. Det är som ett slagsmål där du tar fram en spade och börjar slå dig själv i huvudet för att faktan som presenteras för dig är alldeles för mycket.

Att du ens försvarar "mainstream media" talar för att antagligen är du en riktigt stor blåst jävla nöt som har stängt din religiösa bibel du kallar hjärna för gott och det enda din typ kan bidra samhället med är ett självmord. Din arrogans och ignorans speglar min bara gissa vilken sida som är fejk.
Citera
2014-03-09, 00:25
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Då kan man ju fråga sig hur alla kriminella gör idag, då samtliga av dem har verksamhet de vill dölja för staten samt oftast LYCKAS med det konststycket? Från små cannabisförsäljare till Yakuza..

Om staten tog en sida ur kriminalitetens beteendebibel så skulle de ju kunna dölja sig så bra att inte ens personer som du skulle kunna misstänka något.


Staten har övervakat mig i 20 år men senast jag kollade så var deras bild av mig inte ens komplett. Den saknade 90% väsentligheter och var dessutom helt felaktig. Så, om staten kan ha 100% koll på allt så vågar jag nog påstå att denna kunskap INTE nyttjas av staten idag.


Tror du staten bryr sig om en snattare? Tror du staten ligger bakom staten? Vet du ens vad ordet stat betyder? Din bok är mindre än "Alfons går till doktorn" Om staten har övervakat dig i 20 år va det ju jävligt enkelt för dem att veta vad dem behövde om dig. Du är långt ifrån en "spirituell revolution" Hur kan man utan svansen mellan benen erkänna att någon förföljt en i 20 år och sen påstå att dem inte vet något väsentligt. En sista fråga till dig Einstein. Exakt var kollade du vad "för bild" dem hade av dig? Snälla skicka en länk så att alla på flashback kan bli upplyst om detta orakel du verkar känna till.. JISSES WAKE THA FUCK UP
Citera
2014-03-09, 01:26
  #23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GANJARAMBO
Tror du staten bryr sig om en snattare? Tror du staten ligger bakom staten? Vet du ens vad ordet stat betyder? Din bok är mindre än "Alfons går till doktorn" Om staten har övervakat dig i 20 år va det ju jävligt enkelt för dem att veta vad dem behövde om dig. Du är långt ifrån en "spirituell revolution" Hur kan man utan svansen mellan benen erkänna att någon förföljt en i 20 år och sen påstå att dem inte vet något väsentligt. En sista fråga till dig Einstein. Exakt var kollade du vad "för bild" dem hade av dig? Snälla skicka en länk så att alla på flashback kan bli upplyst om detta orakel du verkar känna till.. JISSES WAKE THA FUCK UP
Ok, du skriver jättearga inlägg om att alla har fel och är fullständigt dumma i huvudet och vilseledda. Men du skriver ju inte något om vad du själv anser, så vad är då sanningen enligt dig?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback