Citat:
Ursprungligen postat av
idasuperstar
Tjenare, har teoriprov imorgon och är lite osäker på hur jag ska plugga. Har sett att det finns en del liknande trådar om detta men jag vill ha ett svar för just mig.
Jag har gjort prover på internet, klarat fas ABCF och en repetition. Man måste klara tre repetitioner för att kunna gå vidare till sluttest, repetition 2, osedda frågor, vägmärken och svåraste frågorna. På min repetition får jag hela tiden runt 60, 63 är godkänt.
Ska jag fuska mig till svaren i repetitionen så att jag kan komma vidare, bara fortsätta att köra repetitionen oavsett om jag klarar den eller ej eller ska jag läsa boken?
Vad tror ni är viktigast?
Jag satt och köttade en massa frågor på någon teori sida runt 8 timmar/dagen i 3 veckor innan mitt prov. Jag fick 5 poäng ifrån fullpott på mitt prov.
Det enda du kan göra egentligen är bara att "nöta" och kämpa på.. sen gäller det att ha en jävla tur med på provet. För frågorna slumpas ju fram.. jag hade turen att inte få en ENDA skyltfråga (skyltar är mitt dåliga område.. te.x. datumparkering osv).
Lycka till!