Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2021-02-26, 22:33
  #37
Medlem
illuminante9802s avatar
Metylfendidat + alkohol. Kraftigt rus

Någon annan mer än jag som får riktigt starkt uppåtrus när man blandar metylfendidat och alkohol? Själv tycker jag de är jävligt najs när man kan få ett "tjackrus" utan att ta amfetamin å punda lagligt (eftersom jag har det på recept). Någon som vet av dess eventuella konsekvenser eller om det är lätt att överdosera? Har bara tagit 2 st 36mg metylfendidat å druckit typ 4st 7.5 öl å känner mig uppåt somfan å får alltid samma rus. Även fast jag väger 107kg så kickar jag hårt somfan på det. Berätta gärna om hur ni upplever kombinationen eller om ni fått dåliga upplevelser (om ni fått dåliga upplevelser, berätta gärna om dosen ni tagit)
Citera
2021-02-26, 22:43
  #38
Medlem
Det är väl inte överdoseringsrisk på nåt akut sätt, men det kan ju tänkas slita på blodkärl och hjärta. Är du frisk för övrigt så borde det inte vara problem, men håll koll på blodtrycket. Fast det bör ju alla göra mellan varven.
Citera
2021-02-26, 23:03
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illuminante9802
Någon annan mer än jag som får riktigt starkt uppåtrus när man blandar metylfendidat och alkohol? Själv tycker jag de är jävligt najs när man kan få ett "tjackrus" utan att ta amfetamin å punda lagligt (eftersom jag har det på recept). Någon som vet av dess eventuella konsekvenser eller om det är lätt att överdosera? Har bara tagit 2 st 36mg metylfendidat å druckit typ 4st 7.5 öl å känner mig uppåt somfan å får alltid samma rus. Även fast jag väger 107kg så kickar jag hårt somfan på det. Berätta gärna om hur ni upplever kombinationen eller om ni fått dåliga upplevelser (om ni fått dåliga upplevelser, berätta gärna om dosen ni tagit)

Inte så lätt att överdosera. Med det sagt börjar du känna att du måste ta mer för att få samma rus tar du för ofta och inne på fel banor.

Jag blir riktigt jävla festsugen och enda tillfällena jag ens tänker på det. Dock har jag sjukt svårt att sova och får ångest när jag inte kan somna.
Citera
2021-02-26, 23:22
  #40
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Metylfendidat + alkohol. Kraftigt rus" infogad./mod
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback