Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-31, 23:07
  #37
Medlem
motarbetars avatar
ska bli mycket spännande och se vilka skådisar det slutar med!

hoppas det inte blir vad jag kallar "bebisaction" där filmen ska kunna ses utav hela familjen. utan det ska va riktigt rått, det är de filmerna som sätter sig på folks hjärnor.
__________________
Senast redigerad av motarbetar 2014-01-31 kl. 23:12.
Citera
2014-02-05, 18:44
  #38
Medlem
Det ultimata vore om Edward Furlong gör comeback som John Conner.
Citera
2014-02-07, 07:27
  #39
Avstängd
chiptraxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Det ultimata vore om Edward Furlong gör comeback som John Conner.
Skulle funka med lite oväntad story typ Arnold terminatorn med kulmage på dekis ska rensa upp i stan med mycket överdrivet våld som exploderande huvuden och liknande 80tals action. Typ regi av Troma eller southpark gänget :-D
Citera
2014-02-07, 15:02
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiptraxxx
Skulle funka med lite oväntad story typ Arnold terminatorn med kulmage på dekis ska rensa upp i stan med mycket överdrivet våld som exploderande huvuden och liknande 80tals action. Typ regi av Troma eller southpark gänget :-D
Ja eller av Uwe Boll!
Citera
2014-02-08, 13:42
  #41
Medlem
Rakiis avatar
Dom borde ha skrotat Terminator-franchisen redan efter trean som var en bra film och ett bra avslut!
Citera
2014-02-08, 14:46
  #42
Medlem
Ratads avatar
Salvation har jag ännu inte orkat se med sin konstiga handling med en terminator med mänskligt hjärta (gayigaste metaforen för humanitet någonsin) och Skynets dieseldrivna 8eller är de vedeldade) transformersrobotar med radiostyrda motorcykelhockeyskydd (bögigare än Robocops båge) samt flygande jordgubbs/människoplockare... samt hon den jobbiga fan Moon Bloodgold.

Jag gav upp redan när trean kom så jag hoppas på ett trainwreck som gör att man funderar på vad fan man suttit och sett på i två timmar.

Tyvärr kan man inte avsluta en Terminator-franchaise med "så blev det kärnvapenkrig och alla dog".
Citera
2014-02-08, 15:05
  #43
Medlem
Jontalinens avatar
Äh, nostalgikern i mig gillar att Arnold kör på igen. Blir nog mer underhållande än bra.
Citera
2014-02-08, 15:17
  #44
Avstängd
Kommer inte se den här. Det beror dels på att filmer inte är lika snygga som på 90 talet och sen så kommer den inte vara spännande utan bara hjärndöd för att passa utvecklingsstörda jänkare.
Citera
2014-02-11, 02:20
  #45
Medlem
santacls avatar
http://schmoesknow.com/terminator-ge...or-kyle-reese/

Alex Welch here, and today we got some casting news regarding the new Terminator film, TERMINATOR: GENESIS. We’ve been getting casting news periodically throughout the past few months regarding this film. We found out that Arnold would be returning for the film, that Game of Thrones’ Emilia Clarke will be taking over the role of Sarah Connor, and that her son, John Connor, will be most likely played by Zero Dark Thirty’s Jason Clarke. So we’ve covered basically all of the iconic roles except for one… Kyle Reese.

Well, according to Deadline, they have reported that the role in the upcoming retelling will be played by either Jai Courtney or Boyd Holbrook.

Now, Holbrook has been in some lesser known films like Out of the Furnace & Behind the Candelabra, and he will be seen in some films later this year including Gone Girl and Jane Got a Gun. Meanwhile, Courtney has been in much more high profile films than Holbrook. Some of the films include I, Frankenstein, Jack Reacher, & A Good Day to Die Hard.

TERMINATOR: GENESIS is set to be released by Paramount and Skydance Studios on July 1st, 2015. It will be directed by Alan Taylor (Thor 2: The Dark World).
Overall Schmoeville, I don’t really know what to think of this news. I haven’t been impressed with any films Courtney has been in but then again, I missed Out of the Furnace and Behind the Candelabra last year so I don’t really have an opinion on either of these two choices yet.

What do YOU think Schmoeville? Which one of these guys would want to play Reese? Drop some comments below, share with your friends, and let’s discuss TERMINATOR: GENESIS!
Citera
2014-02-11, 05:25
  #46
Medlem
sim-man92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
http://schmoesknow.com/terminator-ge...or-kyle-reese/

John Connor, will be most likely played by Zero Dark Thirty’s Jason Clarke. So we’ve covered basically all of the iconic roles except for one… Kyle Reese.
Edward Furlong är den enda John Connor för mig, fan att han skulle knarka ner sig så förbannat

Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Well, according to Deadline, they have reported that the role in the upcoming retelling will be
played by either Jai Courtney or Boyd Holbrook.

What do YOU think Schmoeville? Which one of these guys would want to play Reese? Drop some comments below, share with your friends, and let’s discuss TERMINATOR: GENESIS!
Ingen känns som något självklart val. Holbrook vet jag inte ens vem det är, förrän nu. Och Courtney har inte imponerat på mig hittills, snarare tvärtom. Så har inget svar på den frågan.
Citera
2014-04-19, 21:59
  #47
Medlem
Skit då, jag hade hoppats på en fortsättning och ingen jävla reboot.

Kunde se slutet framför mig i sista filmen då Arnie och Michael Biehn sätter sig i varsin tidskapsel!
Citera
2014-04-24, 16:46
  #48
Medlem
Inspelningen har påbörjats.

http://www.thearnoldfans.com/news/20...s-filming.html
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback