Citat:
Din avsky mot dessa användare genomsyrar tyvärr ditt inlägg och jag har svårt att ta dig på allvar (som om jag någonsin gjort det...)
I varje fall, de som kritiserar judar och påtalar det judiska inflytandet inom lobbyorganisationer, media, politiken och kulturen har allt som oftast vett att bifoga källor med uttalanden ifrån just judarna själva eller exempelvis rå fakta som att Bonnier är en judisk släkt som äger flertalet utav Sveriges stora tidningar och därmed även har inflytande på diskursen.
Att du vill jämföra detta med de mest bisarra konspirationsteorierna som har lagts fram talar emot dig som en användare utav trovärdighet, istället finner jag ett agg och en vilja att stävja en debatt kring judar i de trådar som berör deras inflytande.
Vilket underbar bild du har utav konspirationsforumet förresten, Illuminati och ödlefolk snacka om grova fördomar kring en heterogen grupp som diskuterar alltifrån JFK till filosofiska frågeställningar kopplade till livet och teorier kring hur vi styrs. Sedan skulle jag vilja hävda att konspirationsforumet är helt klart ett utav de mest kreativa och levande forum i sak att inte samma ting upprepas om och om igen eller att det finns massvis med intressant information om man tittar noga, även om mycket är rent nonsens.
Nej, bättre kan du JoanJen.