2013-08-23, 16:01
Medlem
Har löst 5g 5f-akb4b av en polare som blandat sitt 1g pulver på 8g knaster vilket jag, personligen bara tycker är fånigt starkt då man röker in sig galet mycket snabbare och blir ej lika stukad i längden än att blanda lite svagare vilket jag föredrar och nu tänkte göra..

Har knaster redo samt polarens färdiga mix och tänker att 5g av hans mix blandat i aceton tillsammans med 5g av min "okryddade" mix borde ge en "kryddad" mix på 10g (då ist innehållandes 1g pulver på 16g knaster) ..!??

Mvh
Citera
2013-08-23, 17:32
Medlem
Zoxxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Muggles
Mannen! Sluta röka konstgjorda substanser, din hjärna kommer att tacka dig. Att du röker "40%S / 70%T" säger en hel del så länge du inte fortfarande räknar matte för åk 2 och trotsar åldersgränsen här på detta forum. Rök bort din tid med cannabis istället som om det vore mycket bättre. Har du inte möjlighet pga olika orsaker så prova på att låta bli, det är inte fel det heller..

hahaha sitter du o letar stavfel i random trådar bara för att få bråka lite eller?
Citera
2013-08-26, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zoxxy
hahaha sitter du o letar stavfel i random trådar bara för att få bråka lite eller?
Har varit på två ica butiker, och de hade inget aceton vad jag kunde se.
Är jag blind eller finns det inte längre på ica?
Kan man använda någonting annat än aceton eller ska jag leta på andra affärer?

MVH
Citera
2013-08-27, 20:00
Medlem
Kitakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otkk

MVH

Testat att fråga personalen?
Citera
2013-09-04, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otkk

MVH

Det ska finnas på Ica, men annars kan du leta på H.M, Åhléns, Kicks eller liknande!
Citera
2013-09-16, 19:10
Medlem
Boogiemaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Som att jämföra ketamin och profetsalvia, bara för att man kan bli riktigt jävla väck på dem båda...
Note: JWH-018 eller vad fan den hette, där har du bängheten bland syntetiska cannabioider.

Bra guide, känns som en motdemonstration för att Hemulen slagit upp igen, med endast en keff, dyr rökmix.

Edit: Fast jag tycker det är mindre omständigt och minst lika lättrökt att bevara pulver i pulver.

ja precis
Citera
2013-09-18, 19:31
Medlem
Dansken1993s avatar
Jag beställde 2 gram akb48 igår hoppas jag får de snart ramlar de ner i postlådan eller får man ta ut de på typ exempelvis ica?
Citera
2013-09-20, 07:36
Medlem
Boogiemaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansken1993
Jag beställde 2 gram akb48 igår hoppas jag får de snart ramlar de ner i postlådan eller får man ta ut de på typ exempelvis ica?

Jo man det kommer rätt ner i brevlådan, det kom igår till mig så ha tålamod , dem la till o med en OCB rizla till mig, schysst som fan, jag gjorde en blandning som hette duga, min brud ble så rädd att hon vill aldrig mer röka men så går det HAHAHHAHAHA, själv tyckte jag den va för svag ändå, så jag ska så klart testa allt annat på sidan, så fort min lön kommer in , grabbar vi ses, jag måste dra till jobb nu

LOVE YA ALL!!!!!!!!!

obs: va försiktig den e mycket starkare än va du tror, du kan tom rulla den med ett "riktigt" filter om du e rädd så att säga, man blir kickad ändå
Citera
2013-09-20, 23:56
Medlem
Kan man använda rulltobak istället för knaster? typ Drum Halfzware
Citera
2013-09-21, 00:59
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123ADHD
Att basera en rökmix på tobak istället för knaster går alldeles utmärkt.
Citera
2013-09-21, 10:09
Medlem
Boogiemaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123ADHD

Ja då inga problem men vet du jag tycker du får så fall efterrosta den lite grann för nikotin igenom ett pappersfilter e inte särskilt gott.. Fast o andra sidan jag till exempel kör pulvret rätt ner i hårdrostad tobak fast det kan bli rätt så starkt om du knackar för mycket du måste se till att det e jämnt fördelat o har du lyckats få för stora klumpar i pulvret pga fuktighet o dylikt så se till o krossa dem o liksom va inte rädd o få på fingrarna det lossnar när du gnuggar på tobak, jag är jätteglad just nu jag har ledigt idag efter en låång o hård arbetsvecka, mitt paket kom i går , jag har inte fått knastret än men som sagt jag tom bara tagit en vanlig cigg o så slickat lite doppat i pulvret det funkar svinbra det också, ha en fet bra grabbar o töser fast ta det försiktigt alltid!
Citera
2013-09-21, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boogiemaniac
Ja då inga problem men vet du jag tycker du får så fall efterrosta den lite grann för nikotin igenom ett pappersfilter e inte särskilt gott.. Fast o andra sidan jag till exempel kör pulvret rätt ner i hårdrostad tobak fast det kan bli rätt så starkt om du knackar för mycket du måste se till att det e jämnt fördelat o har du lyckats få för stora klumpar i pulvret pga fuktighet o dylikt så se till o krossa dem o liksom va inte rädd o få på fingrarna det lossnar när du gnuggar på tobak, jag är jätteglad just nu jag har ledigt idag efter en låång o hård arbetsvecka, mitt paket kom i går , jag har inte fått knastret än men som sagt jag tom bara tagit en vanlig cigg o så slickat lite doppat i pulvret det funkar svinbra det också, ha en fet bra grabbar o töser fast ta det försiktigt alltid!

Tack för tipset, tanken att jag vill köra på rulltobak är mest för att det finns i sverige, knaster måste man väl beställa från utlandet? vet inte riktigt hur lång tid det tar då jag va sugen att testa, hur lång tid tog det för dig att beställa från smoketower? antar att det var där du beställde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in