Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-18, 02:00
  #361
Medlem
Skuurres avatar
Ingen som kan svara på min fråga?
Hur tror ni det blir om jag tar 125mg imorgon eftermiddag någon gång, fast jag tagit samma dos dagen före? Kommer ruset att bli sämre? Kanske inte får något rus alls?

Väldigt tacksam om någon har svar
Citera
2014-04-18, 02:03
  #362
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuurre
Ingen som kan svara på min fråga?
Hur tror ni det blir om jag tar 125mg imorgon eftermiddag någon gång, fast jag tagit samma dos dagen före? Kommer ruset att bli sämre? Kanske inte får något rus alls?

Väldigt tacksam om någon har svar


Jag är inte helt säker, men det kan bli så att du får mindre effekt.
Lite halvrelevant är att jag körde 200mg 6-mapb från kl 12 ett par timmar framåt och då det mesta hade lagt sig tog jag en 5-eapb i snoken och det gjorde nästan ingenting. Korstoleransen var ett faktum. Jag kunde inte sova på bra många timmar efter men det var det enda.

Men testa, för all del. Vad betyder en stekt hjärna om 100 år?
Citera
2014-04-18, 02:07
  #363
Medlem
Tresbs avatar
Snortat rekalt, ca 31mg, även rökte lite spice supermiormix från rcgruppen.

T+40min Inte så mycket än, känner att min puls stigit markant dock, känner av lite käkspänningar. Puppilerna har än så länge normalstorleken.
Citera
2014-04-18, 02:08
  #364
Medlem
Skuurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
Jag är inte helt säker, men det kan bli så att du får mindre effekt.
Lite halvrelevant är att jag körde 200mg 6-mapb från kl 12 ett par timmar framåt och då det mesta hade lagt sig tog jag en 5-eapb i snoken och det gjorde nästan ingenting. Korstoleransen var ett faktum. Jag kunde inte sova på bra många timmar efter men det var det enda.

Men testa, för all del. Vad betyder en stekt hjärna om 100 år?

Tackar så mycket för svaret, blir väl att prova inta 125mg imorgon, inte bestämt mig för om jag ska bomba, svälja hel eller hur jag gör.
Citera
2014-04-18, 02:47
  #365
Medlem
Gambinas avatar
Provade krossa och snorta lite mindre än en halv rosa. Sved på rätt bra i nån minut, det gick om snabbt men började svida i halsen senare p.g.a droppen. Fick dock inget rus... Tog resten av tabben i en RP för ca: 90 min sedan. Känner bara att det pirrar lite och att nåt är på gång. Men, vet att det kan ta sin tid med dom här substanserna.

Tog lite mt-45 innan idag runt 18.30, kan det dämpa effekten kanske? Känns nästan som att jag tog mer MT istället för 5-eapb hehe.
Citera
2014-04-18, 04:23
  #366
Medlem
Tresbs avatar
t+01.29 snortade samma mängd igen för en timme sen, fortfarande inget. Ger upp det här och går och lägger mig
Citera
2014-04-18, 10:40
  #367
Medlem
Resanhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tresb
t+01.29 snortade samma mängd igen för en timme sen, fortfarande inget. Ger upp det här och går och lägger mig

Som sagt, jag tror inte nasalt är the way to go. Kör oralt nästa gång.
Citera
2014-04-18, 10:44
  #368
Medlem
Sm0okeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tresb
t+01.29 snortade samma mängd igen för en timme sen, fortfarande inget. Ger upp det här och går och lägger mig

Snorta gav mig bieffekter som torra nässborrar till den grad att jag åkte på sår och blödde lite näsblod. Konstiga är att det inte alls sved vid intag vilket jag tänker borde gjort om det nu är så att substansen är frätande?
Näsan är fortfarande helt snustorr och igentäppt ca 32h senare.

Sen tar denna sin tid på sig även vid rektalt/intravenöst intag.
Blir aldrig en rush utan en snabbare upcome och hårdare peak än vid nasalt/oralt intag.

Konstigt nog varierade mina doser att börja verka från 15 minuter som snabbast till nästan 3h som längst.
Rektalt intag alla doser utöver första som snortades.

Kommer definitivt forska mer på denna, tyckte den var rätt schysst ändå har dock inte somnat än på över ett dygn så återstår att se om det blir en nämnvärd AT på denna.

Ruset känns betydligt pundigare och smutsigare än exempelvis MDMA så förberett mig mentalt för en liten AT ändå.
Citera
2014-04-18, 14:02
  #369
Medlem
Shurda14s avatar
Är det nån ide att dela den här på två pers eller är det bara waste?
Citera
2014-04-18, 14:49
  #370
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Är det nån ide att dela den här på två pers eller är det bara waste?
Helt klart waste
Citera
2014-04-18, 15:03
  #371
Medlem
Skuurres avatar
Är sugen på att slänga i mig min sista 125mg tablett, men eftersom jag tog samma mängd igår runt 18.00 så undrar jag ifall det kommer ge mig någon effekt? Har läst mycket om att serotonin halten måste återhämta sig om man ska få samma rus.

Är det helt onödigt att ta en tabb eller kan jag köra på?
Citera
2014-04-18, 15:09
  #372
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Helt klart waste

Okej, stensäkert svar...undrar då andra användare uppger stark effekt på endast 1/3 av RCG's tabbar?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback