Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-24, 21:05
  #2869
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojkekorv

Väl talat håller med om allt. Hela säsongen påminde om renarna som tog kollektivt självmord där i början.
Citera
2024-02-25, 00:14
  #2870
Medlem
AnnaChiaras avatar
Jag skulle ju inte fortsätta se klart serien, men den som sa att det tog sig i fjärde avsnittet lurade mig tillbaka. Men nu när jag sett hela känner jag att det
. Vad var poängen med att göra serien? Inga svar, inget blev utrett, bara massa flum. Vad var det i permaisen som skulle rädda mänskligheten? Vem var hon som vaknade? Alla dessa frågor….

Gud förbjude att det blir en 5 säsong med dessa dårar som springer omkring i snön.
Citera
2024-03-04, 22:43
  #2871
Medlem
Nej då, tyvärr borde denna serie ha behövt ta slut efter första säsongen.
Andra var verkligen inget att ha. Den tredje var ganska ok, men inget märkvärdigt.
Har typ sett ett par avsnitt av S4 och bestämde för å lägga ner.
Citera
2024-03-04, 23:28
  #2872
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
HBO har nu släppt en teaser för nya serien True Detective med Matthew McConaughey och Woody Harrelson

http://www.youtube.com/watch?v=bLoE7TJ4J7M

Att det är personen bakom The Killing (amerikanska versionen) som författat serien gör ju inte att förväntningarna minskar.

Skådespelare o författat serien - låter för mig så långt från true o ihopljuget som man kan komma
Citera
hbo

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback