Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-13, 20:10
  #1
Medlem
TheGamers avatar
Lärarinnan hade sex med två av sina elever vid flera tillfällen.
Nu har hon dömts till fyra månaders fängelse.
Dessutom tvingas kvinnan genomgå två års sexologisk behandling, skriver den danska tidningen nordjyske.dk. //...//

Länk till Unvis!

Expressens sida!

Dansk källa!

Detta hände tydligen i Danmark för cirka 1,5 år sedan.

//...// Det var på Himmerlands ungdomsskola sydväst om Frederikshavn i Danmark som det hela utspelade sig för 1,5 år sedan.//...//

Undvik "Jag vill/ville också ha en sådan lärare" m.m, sådant rapporteras som OT.

Så, någon som vet mer?
__________________
Senast redigerad av TheGamer 2013-06-13 kl. 20:13.
Citera
2013-06-13, 20:28
  #2
Medlem
mindgasms avatar
finns det någon orginalbild där ute?
Citera
2013-06-13, 20:30
  #3
Avstängd
dosodenniss avatar
Var det hon eller killarna som tog första steget ??
Citera
2013-06-13, 21:17
  #4
Medlem
"Nice ..."

Men vad innebär sexologisk behandling? Skall man botas från sina sexuella drifter?
Citera
2013-06-13, 21:29
  #5
Medlem
sd2011s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=xR-EU_l_pKA

finns det bild på henne?

och ur gamla är eleverna?? är de gymnasiet är det ju no big deal tycker jag.
Citera
2013-06-13, 21:32
  #6
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sd2011
http://www.youtube.com/watch?v=xR-EU_l_pKA

finns det bild på henne?

och ur gamla är eleverna?? är de gymnasiet är det ju no big deal tycker jag.

Men läs artikeln.

De var 16 år och hade sex upprepade gånger i killarnas rum och i gymnastiksalen. Hon är 26 år gammal, klart intressant att se hur kvinna ser ut.


GM :

http://b.bimg.dk/node-images/607/5/6...og-forside.jpg

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...68714864_n.jpg
Citera
2013-06-13, 21:39
  #7
Medlem
Soberphobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Och nu kommer alla ba "ahh shit vilka lyllosar killarna är ... damn jag hade lätt satt läraren!", men tänk om det hade varit en 26-årig manlig lärare som hade fått trycka 16-åriga tjejer. Då hade ni skrikit "pedofil" och velat bränna honom på bål.

Instämmer att det ofta finns en dubbelmoral i samhället i dessa fall.
Min åsikt är dock fortfarande att hade jag varit i killarnas situation så skulle jag också skattat mig lycklig.
Citera
2013-06-13, 21:42
  #8
Avstängd
Vad är problemet? Vid 16 år är man könsmogen sedan flera år tillbaka. Olämpligt kanske, men löjligt att hon skulle åka i fängelse för det. Och ja, jag hade tyckt samma sak om det var en manlig lärare och två tjejer istället.
Citera
2013-06-13, 21:47
  #9
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Och nu kommer alla ba "ahh shit vilka lyllosar killarna är ... damn jag hade lätt satt läraren!", men tänk om det hade varit en 26-årig manlig lärare som hade fått trycka 16-åriga tjejer. Då hade ni skrikit "pedofil" och velat bränna honom på bål.
Det är att jämföra med dubbelmoralen att killar som knullar runt är casanovor och tjejer som lnullar runt är billiga horor.
Citera
2013-06-13, 21:52
  #10
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MilleniumFalcon
Jo måste vara ett fruktansvärt trauma för barnen att haft sex med henne
Det var det naturligtvis inte, och killarna var generellt byxmyndiga också i Danmark. Men däremot är det fortfarande jävligt olämpligt att lärare har sex med sina elever, oavsett hur attraktiva de är. Vilka tror du får högst betyg, de killar som läraren har pippat med eller de hon inte har pippat med?
Citera
2013-06-13, 21:55
  #11
Medlem
rex144s avatar
hur kom det fram?
varför bevarades inte hemligheten?

kanske killarna skröt om det?

tjejerna är mycklet bättre på att bevara sån hemligheter, en tjej blir jo antastad sen hon var 7-8 år,
konstiga blickar från män, när hon sitter på knäna hos farbron märker hon att han fått en bula,
hundratals små incidenter,
Citera
2013-06-13, 21:57
  #12
Medlem
CarolSeavers avatar
Men vänta nu: den maskade killen i Exp-artikeln ser inte ut som 16 år! Och i vilka skolor -- om än danska -- har eleverna eget rum? Snygg som fan var hon också.

Edit: deras rum = hemma hos dem?
den maskade mannen = hennes fästman?
__________________
Senast redigerad av CarolSeaver 2013-06-13 kl. 22:02.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback