Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-08-26, 17:22
  #37
Medlem
Tänkte köpa infamous men har en polare som påstår att det inte alls är optimerat och ska tydligen lagga något enormt, stämmer det eller är det total bullshit? Isåfall köper jag det
Citera
2014-08-26, 20:00
  #38
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreaslarsson85
Tänkte köpa infamous men har en polare som påstår att det inte alls är optimerat och ska tydligen lagga något enormt, stämmer det eller är det total bullshit? Isåfall köper jag det

Bullshiz.
Citera
2014-08-27, 18:52
  #39
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Infamous First Light behöver väl inte en egen tråd så jag skriver här istället.
Tycker Fetch var en bättre karaktär än Delsin så hade gärna sett henne som huvudperson då denna dlc är extremt kort, men jävligt bra! De här utmaningsarenorna är också väldigt roliga. Så tycker du om Infamous spelen så är First Light ett givet köp.
Citera
2014-08-27, 19:31
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Infamous First Light behöver väl inte en egen tråd så jag skriver här istället.
Tycker Fetch var en bättre karaktär än Delsin så hade gärna sett henne som huvudperson då denna dlc är extremt kort, men jävligt bra! De här utmaningsarenorna är också väldigt roliga. Så tycker du om Infamous spelen så är First Light ett givet köp.

enligt webhallen släpps det om 14 dagar, där la ba dlc?
Citera
2014-08-27, 21:14
  #41
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreaslarsson85
enligt webhallen släpps det om 14 dagar, där la ba dlc?
Precis, om man vill ha fysisk utgåva så får man vänta tills dess. Släpptes på ps store idag i europa.
Citera
2014-08-28, 07:13
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andreaslarsson85
Tänkte köpa infamous men har en polare som påstår att det inte alls är optimerat och ska tydligen lagga något enormt, stämmer det eller är det total bullshit? Isåfall köper jag det
Bilduppdateringen kan sakta ner ibland, men för det mesta flyter det på mycket bra. Jag är väldigt kräsen när det gäller sådant här (van vid 60 FPS på PC), men kan inte säga att jag bekymrades nämnvärt.

Att säga att spelet inte är väloptimerat tyder för övrigt på en kraftigt bristande kunskap om vad optimering innebär.
Citera
2014-08-28, 08:09
  #43
Medlem
Nihennas avatar
Funderar på att skaffa First Light, för visst är det en standalone så det inte spelar någon roll att jag har sålt vidare original InFamous: Second son?

Jag gillade Second Son skarpt, speciellt grafiken på karaktärerna som var sjukt fina, men samtidigt är jag rädd för att man kommer tröttna på att bara ha neon-krafter, även om det var det jag mest använde mig av.

Någon som har hört något om längd på skiten?
Borde väl vara 3-4 timmar i alla fall?
Citera
2014-10-21, 21:17
  #44
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Har nu ledsnat på spelet med för många brister och för lite content, ja ni gissade rätt, Destiny.

Funderar på att köpa Infamous Second son. Är det värt det med tanke på att det knappt finns några spel till PS4? Har spelat tidigare spel och jag har varit nöjd.
Citera
2015-07-13, 11:21
  #45
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Har nu ledsnat på spelet med för många brister och för lite content, ja ni gissade rätt, Destiny.

Funderar på att köpa Infamous Second son. Är det värt det med tanke på att det knappt finns några spel till PS4? Har spelat tidigare spel och jag har varit nöjd.

Så mycket sämre spel än infamous 2 men helt klart okej.
Citera
2015-09-23, 18:12
  #46
Medlem
Femdomfjantens avatar
Köpte spelet för 17,99kr idag, de satte fel pris på den svenska PSN Store.
Nu har de rättat till prissättningen, spelet kostar nu 143 kronor.
Citera
2016-11-28, 17:15
  #47
Medlem
Painted-Birds avatar
Nu har jag allt ställt till det, spelar som ond, men när man fick välja att redeema eller corrupta Fetch så råkade jag redeema henne. Trodde typ att jag skulle döda henne annars, gillar ju henne efter First Light så vill henne bara gott. Frågan är ifall jag förstört spelet nu? Har inget tidigare save heller, så blir jag tvungen att börja om nu, eller vad tycker ni?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback