Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-05, 17:08
  #409
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Hur kan denna inte vara populärare än vad den är? Alla tjötar om 4f-pvp men ingen om denna?
Gillar folk inte denna eller vad är det frågan om?

Jag gillar den inte men den verkar ju inte vara så mycket sämre, eller kanske t.o.m är den bättre än 4F-PVP, TomiXII var det väl som sa att den är riktigt skön att slå i sig.

Tror det finns några mekanismer, ingen snackar just nästan om 4F-PV8, 4F-PV9, PV8 och 4-MEO-PBP heller även om dom verkar vara ungefär lika bra.
Framförallt vill nog ingen vara först eller tidigt ute med att köpa något och riskera otäckheter.
I värsta fall kan man ju också förlora pengar på något istället för att köpa en drog som du vet fungerar.

Bra reklam, stor hype uppbyggd av folk i branschen spelar nog in med. När ett namn väl satt sig blir det den alla pratar om, precis som med artister som blir idoler. Några kopior kanske är bättre faktiskt på alla sätt och viss, men lyckades inte med att slå först och göra sig ett stort namn.

Sen kanske det är medvetet för att man vill ha alla blickar på en grej så att ska finnas många alternativ kvar när det blir klassat. Något som också spelar in är hur bra ett preparat fungerar att fylla på, kanske dom andra som A-pbp inte funkar lika bra eller har ännu värre avtändning.

Finns ett preparat på alla shoppar tar nog också folk det för att det är det absolut bästa man kan köpa.

Många preparat har kommit och gått eftersom folk bara verkar tycka det är nyhetens behag, sen känns det inte värt längre, MDPPP är ett sånt tycker jag. Dessa substanser är det också som ligger kvar på FHMs utredningslista år in och ut eftersom underlag för klassning saknas.

Vissa tycker nog bara det är krångligt att hålla på med massa olika, har jobbat med rökare som säger att det är minst ohälsosamt att hålla sig till ett märke så kroppen vänjer sig på något magiskt vis. Jag nöjer mig inte förrän vartenda paket är avsmakat.
__________________
Senast redigerad av KvasiOrko 2014-05-05 kl. 17:12.
Citera
2014-05-05, 17:46
  #410
Medlem
Det är den bästa knulldrogen jag prövat men inte en shopjävel jag kollar på har det ju. Jag har inte kunnat hänga med i svängarna på ett tag, är den klassad? Finns det någon utländsk sida som har?
Citera
2014-05-05, 18:02
  #411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McNutty
Det är den bästa knulldrogen jag prövat men inte en shopjävel jag kollar på har det ju. Jag har inte kunnat hänga med i svängarna på ett tag, är den klassad? Finns det någon utländsk sida som har?

Den är inte klassad, däremot under utredning som de flesta nätdrogerna som säljs inrikes idag är. Var du kan köpa den vet jag däremot inte. Prova att söka på "a-PBP research chemicals" på Google så bör det dyka upp hemsidor som säljer den internationellt.
Citera
2014-05-06, 21:27
  #412
Medlem
Nja, jag har sökt som en galning men jag läste någonstans att a-PVT också är en bra knulldrog så jag har beställt det istället. Hoppas fan det stämmer bara.
Citera
2014-05-06, 21:38
  #413
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McNutty
Nja, jag har sökt som en galning men jag läste någonstans att a-PVT också är en bra knulldrog så jag har beställt det istället. Hoppas fan det stämmer bara.

Annars får du väl prova 4F-PBP om du inte redan har gjort det.
Citera
2014-05-06, 21:44
  #414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Annars får du väl prova 4F-PBP om du inte redan har gjort det.

Det ska jag faktiskt beställa imorgon
Citera
2014-05-16, 18:31
  #415
Medlem
Mattematikens avatar
Mår skit bra på den här substansen.
Inga kraftiga ATs heller, gäller bara att ha benso till hands.

Absolut en riktigt potent och känns väldigt ren RC, beställer alltid ifrån RCS där det är kristallklart vitt pulver.

Ta hand om er.
Citera
2014-05-16, 20:31
  #416
Medlem
weirdbeatss avatar
Jag tyckte den här drogen gjorde mig klar och pigg med en gnutta välmående, men inte alls i närheten av 4f pvp som besitter en viss magi för mig…
Citera
2014-06-25, 00:08
  #417
Medlem
ThingThings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Jag tyckte den här drogen gjorde mig klar och pigg med en gnutta välmående, men inte alls i närheten av 4f pvp som besitter en viss magi för mig…

Jag gillar denna mera än 4f-PVP bland annat på grund av att 4F-PVP gav mig ganska så obehaglig AT redan efter bara någon enstaka omgång med ett par återdoseringar, men då har jag kommit fram till att jag är sådan som får tunga comedowns på många stimulantia som andra inte har några särskilda problem med. A-PBP ger mig ingen speciellt märkbar AT än så länge, men då har jag inte kört några vidare långa sessioner egentligen.

Ruset på a-pbp uppskattas mycket av mig, bara synd att "behöva" återdosera så ofta (åtminstone vid nasal administration). Har bara fått chansen att köra detta några gånger då jag bytte till mig lite från en nära vän och tyvärr så verkar inga inrikesshoppar ha det inne (någon som vet något som jag inte vet?).

Fridens.
Citera
2017-04-24, 01:21
  #418
Medlem
oklassad still?
Citera
2017-04-24, 02:14
  #419
Medlem
Nej nej den här är klassad sedan 2013-2015 tror jag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback