Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-06-11, 00:08
  #1
Medlem
Amors avatar
Kolla mot slutet av detta klipp 4:36 och framåt? Är det inte två gubbar med SD-banderoll som tågar med i ett pride-tåg?

http://www.youtube.com/watch?v=gxmpn...layer_embedded

Är detta förenligt med en socialkonservativ politisk profil?

Går inte anpassningen till det politiskt korrekta etablissemanget för långt när man går med i ett sådan här uppenbart kulturradikalt spektakel?

Hur stora växlar skall man dra av detta?

För mig är det det här betydligt mycket mer allvarligt och beklagligt än att någon företrädare tjafsar med Soran Ismail på stan. Jag röstar inte på SD för att de skall lalla med den politiska korrektheten.
Citera
2013-06-11, 00:18
  #2
Medlem
Hahaha! Två lönnfeta "radikala nazister" går med en flagga i ett pridetåg som hyllar bögar och perversioner av olika slag. Hur ser fotfolket på detta? SD är ett HBTQ-parti.
Citera
2013-06-11, 00:23
  #3
Medlem
P.Gs avatar
Det tog inte många mandatperioder innan sd sållade sig till övriga mittenpartier. Dock inte helt oväntat med tanke på att de i stort sett för en sosse-politik.
Citera
2013-06-11, 00:27
  #4
Medlem
SD har väl aldrig haft något problem med homosexuella sen Åkesson tog över? Dom raggade ju röster aktivt bland homosexuella tidigare. Ser inte riktigt problemet här, deras väljare har knappast något emot homosexuella heller. Det är nog extremt få som ser SD som socialkonservativa.
Citera
2013-06-11, 00:30
  #5
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Kolla mot slutet av detta klipp 4:36 och framåt? Är det inte två gubbar med SD-banderoll som tågar med i ett pride-tåg?

http://www.youtube.com/watch?v=gxmpn...layer_embedded

Är detta förenligt med en socialkonservativ politisk profil?

Går inte anpassningen till det politiskt korrekta etablissemanget för långt när man går med i ett sådan här uppenbart kulturradikalt spektakel?

Hur stora växlar skall man dra av detta?

För mig är det det här betydligt mycket mer allvarligt och beklagligt än att någon företrädare tjafsar med Soran Ismail på stan. Jag röstar inte på SD för att de skall lalla med den politiska korrektheten.

Men vänta nu, var det inte så att SD har starkast stöd bland HBT-människor enligt en påhittad(?) undersökning?
I så fall måste SD bli ett homo, bi och transvänligt partei, för makten skyr inga medel.
Citera
2013-06-11, 00:36
  #6
Medlem
LaaseUWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
SD har väl aldrig haft något problem med homosexuella sen Åkesson tog över? Dom raggade ju röster aktivt bland homosexuella tidigare. Ser inte riktigt problemet här, deras väljare har knappast något emot homosexuella heller. Det är nog extremt få som ser SD som socialkonservativa.

Jag har till och med för mig att SD är betydligt ( orkar inte hitta siffra ) starkare bland homosexuella än genomsnittet, vilket i och för sig är logiskt då jag som bög skulle vara livrädd för muslimälskare eftersom dessa vill stena bögar till döds ( om jag fattat islam korrekt ).

Jag tror många SD anhängare har lättare att acceptera homos än invandrare från MENA områden.
Citera
2013-06-11, 00:37
  #7
Avstängd
Bögar är rädda för islam. Klart de ansluter sig till sd då. Jag förstår dem också.
Citera
2013-06-11, 00:39
  #8
Medlem
Jag ser inget problem med tolerans gentemot sexuella minoriteter, eller organisationer och manifestationer för densamma. Jag finner det bisarrt att kritik mot den förda migrationspolitiken ska klumpas ihop med allmän bögantipati eller sura uppstötningar gentemot mainstreamfeminister.

Vänligen,
SD-trollet
__________________
Senast redigerad av CharlieLindh 2013-06-11 kl. 00:58.
Citera
2013-06-11, 00:58
  #9
Avstängd
Straybullets avatar
Att delta i de förvridnas segerparad och hylla bögeri på öppen gata och stödja en organisation som historiskt har haft en nära anknytning till pedofili och liknande kan väl knappast betraktas som varken särskilt nationalistiskt eller konservativt?

Oavsett vad man tycker om sexuella minoriteters rättigheter så inser förstås varje frisk och sund person tämligen snabbt varför ett sådant här vansinnigt och samhällsomstörtande evenemang inte ska stödjas.
Citera
2013-06-11, 01:03
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Att delta i de förvridnas segerparad och hylla bögeri på öppen gata och stödja en organisation som historiskt har haft en nära anknytning till pedofili och liknande kan väl knappast betraktas som varken särskilt nationalistiskt eller konservativt?

Oavsett vad man tycker om sexuella minoriteters rättigheter så inser förstås varje frisk och sund person tämligen snabbt varför ett sådant här vansinnigt och samhällsomstörtande evenemang inte ska stödjas.
Okej, så ett gäng bögar klär upp sig och knallar genom stan medan de gör lite väsen en gång om året. Vad är problemet mer exakt? Varför ska jag vara förbannad på dem bara för att jag vill slippa att Sverige dränks i socialgrupp 3 från Afghanistan? De kan få ha sin parad och sina klubbar och sina liv vad mig anbelangar.

Vänligen,
SD-trollet
__________________
Senast redigerad av CharlieLindh 2013-06-11 kl. 01:07.
Citera
2013-06-11, 01:09
  #11
Medlem
Homosexuella och andra perversa människor är inte "som alla andra" vilket vissa moderna liberaldårar inbillar sig. De är tvärtom överrepresenterade bland pedofiler, seriemördare och liknande grymheter.
Citera
2013-06-11, 01:10
  #12
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieLindh
Okej, så ett gäng bögar klär upp sig och knallar genom stan medan och gör lite väsen en gång om året. Vad är problemet mer exakt? Vem skadar de genom att finnas till och våga stå för det? Varför ska jag vara förbannad på dem bara för att jag vill slippa att Sverige dränks i socialgrupp 3 från Afghanistan? De kan få ha sin parad och sina klubbar och sina liv vad mig anbelangar.

Vänligen,
SD-trollet
Du har inte helt oväntat totalt och fullkomligt missat RFL:s syfte att både normalisera och popularisera inte bara homofilin utan även fler bisarra avarter, transsexuella, Queer-personer och annat löske. Du tycks också ha missat deras tidigare stöd för pedofiler och Pedofila Arbetsgruppens historia, individer som man fortfarande samarbetar öppet med.

http://www.friatider.se/kand-pedofil...-invigde-pride

Om man inte kan förstå varför det inte är önskvärt att popularisera olika parafilier som minskar nativiteten, motarbetar kärnfamiljen och i övrigt bidrar till ett mer dekadent och osunt samhälle så kan tyvärr inte jag hjälpa dig med det.Om du inte ser några problem med att Sverigedemokraterna stödjer en lobbyorganisation med en lång och nära koppling till den pedofila rörelsen så kan nog ingen annan hjälpa dig heller.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback