2018-06-08, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motorolamicrotac
Var Chris mamma full? När hon filmades när de gick från kyrkan vinglade hon betänkligt.

Precis vad jag skrev "off topic" på Leonores tråd. Jag tyckte också att hon verkade vinglig på ingång, men även på utgång då Kungen och Drottningen liksom "vallade" henne i sin artighet.
Citera
2018-06-08, 21:44
Medlem
Vi fick inte se mycket av Chris mamma men det lilla som visades var en kvinna som tog ordenliga snedsteg.
Citera
2018-06-18, 06:47
Medlem
Mullrets avatar
På senaste bilden i ab såg Chris ut som han tankat lite väl många stöl och gin/tonics de senaste åren. Fylleplufsig och fet. Vad kan det vara för glädje med en sådan make? Mer än att ekonomin är det som är minst bekymmer?

Är kvinnor så socitetskåta att de bortser från allt väsentligt bara för kunna åka business-class och sörpla champagne på vardagarna?
Senast redigerad av Mullret 2018-06-18 kl. 07:34.
Citera
2018-06-18, 07:22
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
På senaste bilden i ab såg Chris ut som han tankat lite väl många stöl och gin/tonics de senaste åren. Fylleplufsig och fet. Vad kan det vara för glädje med en sådan make? Mer än att ekonomin är det som är minst bekymmer?

Är kvinnor så socitetskåta att de bortser från allt väsentligt bara för kunna åka business class och sörpla champagne på vardagarna?

Och så blir de jämställda i sin plufsighet
Citera
2018-08-19, 14:02
Medlem
Nån kändistidning (Se&Hör?) hade rubriken på omslaget: "Därför kommer Sverige alltid att vara för litet för Chris!". Jomän, Chris och Madde har väl sagt typ fem sex gånger nu att "vi ska ha New York som huvudbas" eller "vi kommer att bo i Sverige för barnens skull". Kan i och för sig förstå att New York-mäklaren Chris uppfattar Sverige som litet kråkvinkelaktigt och blekt, och att Madde är dödstrött på den svenska pressen, men de kunde ju bestämma sig någon gång?

Och om de bestämmer sig för USA och därmed i princip kopplar loss från närmare anknytningar till den svenska kungafamiljen så förstår jag inte riktigt varför Sverige skulle vara förpliktigat att betala fullt apanage livet ut. Chris har ju vad jag förstår goda inkomster och i USA är de i stort sett en helt vanlig finansfamilj med lägenhet på Upper East Side eller i The Hamptons. Inget kungligt med det egentligen.
Citera
2018-08-19, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Nån kändistidning (Se&Hör?) hade rubriken på omslaget: "Därför kommer Sverige alltid att vara för litet för Chris!". Jomän, Chris och Madde har väl sagt typ fem sex gånger nu att "vi ska ha New York som huvudbas" eller "vi kommer att bo i Sverige för barnens skull". Kan i och för sig förstå att New York-mäklaren Chris uppfattar Sverige som litet kråkvinkelaktigt och blekt, och att Madde är dödstrött på den svenska pressen, men de kunde ju bestämma sig någon gång?

Och om de bestämmer sig för USA och därmed i princip kopplar loss från närmare anknytningar till den svenska kungafamiljen så förstår jag inte riktigt varför Sverige skulle vara förpliktigat att betala fullt apanage livet ut. Chris har ju vad jag förstår goda inkomster och i USA är de i stort sett en helt vanlig finansfamilj med lägenhet på Upper East Side eller i The Hamptons. Inget kungligt med det egentligen.

Madeleine får inte något apanage alls. Det är kungen och kronprinsessan som har det. Madeleine får däremot betalt av kungen när hon deltar i någon aktivitet som svensk prinsessa.

Det kan vara så att de flyttat någonstans där äldsta flickan kan gå i skola. Om det nu är så att hon har någon form av problematik. På de bilder man ser så tittar hon inte ens sina föräldrar i ögonen och hon agerar lite eget. Vill inte spekulera i vad det skulle vara, om det nu ens är något men hon förefaller lite annorlunda.
Citera
2019-01-01, 21:20
Medlem
Såg på "Året med kungafamiljen" och karl'n har fortfarande tydligen inte lärt sig svenska eller ens gjort en tillstymmelse till att lära sig det, Varför? Uteslut honom från knugahuset så länge han inte lär sig språket.
Citera
2019-01-01, 22:20
Bannlyst
Han måste vara gravt alkoholiserad så sliten som han ser ut?!?
Citera
2019-01-01, 23:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Han måste vara gravt alkoholiserad så sliten som han ser ut?!?

Jo han har ett sådant utseende. För att inte tala om att det hänt en del kring honom.
Citat:
Skatteslarv, krogskandaler och vilda bråk med prinsessan på krogar och gator i Stockholm. För att inte tala om när han utmanade hennes ex Jonas Bergström på vild spritduell under en blöt natt på en innekrog.

Stoppa Pressarna har samlat Chris O'Neills 10 värsta skandaler. Klicka i bildspelet ovan och häpna!
https://stoppapressarna.se/kungligt/...rsta-skandaler

Men om det är så illa som gravt alkoholiserad borde det tycker man varit ännu mera. En britt som gillar att dricka och har ett slitet utseende kanske bara.
Citera
2019-01-01, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Såg på "Året med kungafamiljen" och karl'n har fortfarande tydligen inte lärt sig svenska eller ens gjort en tillstymmelse till att lära sig det, Varför? Uteslut honom från knugahuset så länge han inte lär sig språket.

Chris är inte medlem av det svenska kungahuset, han är enbart gift med en svensk prinsessa. Vid deras bröllop frånbad han sig någon kunglig titel och är alltså bara "herr", det hedrar honom tycker jag, han har ett eget arbete och det är han som "sätter bacon på bordet" dvs försörjer fru och barn (Madeleine uppbär inget apanage från svenska hovet). Varför ska han lära sig svenska? Han har inte sitt liv i Sverige och har inte plikter här. Han verkar ju kunna lite svenska som han pratar med familjen. Att han inte vill stå i ofentliga sammanhang och försöka prata ett språk han inte kan tycker jag också hedrar honom. Fult tjat hela tiden tycker jag om att han verkar alkoholiserad, (något folk verkar slänga ur sig om var och varannan ofantlig person) han kan väl inte hjälpa hur han ser ut, jag tycker han ger ett sympatiskt och fint intryck, inte på något sätt divigt eller tillgjort. Jag hoppas Chris skiter stort i vad svensk slaskpress skriver om honom och fika påhopp i sociala medier.
Citera
2019-03-27, 12:19
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Vad är det för rykten om att han hela tiden gör förluster i sina affärer? Finns det någon grund i dessa påståenden, och i så fall var kommer de från?
Krille har aldrig tjänat en spänn i hela sitt liv. Han har en avlägsen släkting som står för fiolerna och förlustaffärerna. Man undrar varför.
Citera
2019-03-28, 08:39
Medlem
LagomLats avatar
Kanske för att han är rolig att vara med? Chris är uppenbarligen en klassisk trevlig kille, klart madde vill vara gift med honom. Njuren har inte en tiondel av Chris kvalitéer. Dessutom har han perspektiv på tillvaron. Stureplan är inte särskilt spännande i ett internationellt perspektiv. Fadde är ingen kändis att skryta med. Klart som faan att Chris inte partar med Dr Alban för att visa att han är Cool, han behöver inte det.

LL
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in