Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-06-28, 18:35
  #25
Medlem
Jag tycker det var väldigt underhållande, han gjorde ett bra jobb!
Citera
2013-07-04, 18:00
  #26
Medlem
NyanNyans avatar
Varför finns det ingen känd kurdisk komiker som inte är hycklande, kurdisk etno-nationalist?
Citera
2013-07-04, 18:27
  #27
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoktBogIBit
Han lyckades inte skämta så det blev roligt iaf!

Han är en patetisk figur helt utan talang. Han ger uttrycket...

"det är dags att vi tar någon blatte och ger honom chansen att vara rolig"

...ett ansikte.

Jag har en turkisk kvinna anställd på mitt företag. På lediga stunder brukar hon imitera Özz, hon gör det mycket bra och är dessutom 5 gånger roligare än Özz själv.
Citera
2013-07-04, 18:36
  #28
Avstängd
RoktBogIBits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Han är en patetisk figur helt utan talang. Han ger uttrycket...

"det är dags att vi tar någon blatte och ger honom chansen att vara rolig"

...ett ansikte.

Jag har en turkisk kvinna anställd på mitt företag. På lediga stunder brukar hon imitera Özz, hon gör det mycket bra och är dessutom 5 gånger roligare än Özz själv.

Jag är såklart med dig, han skämtar om sin farsa snackar lite knagglig svenska, pratar om att han är rädd att få stryk av sin farsa ... pratar om att Svenskar tillverkar minor med glada figurer på, vilket givetvis inte stämmer... gnäller på svenskar gnäller på svenskar och gnäller på svenskar,gnäller lite mer på sin uppväxt och på att hans pappa är trög och att hans pappa ska eller slår honom.

Helt talanglös som du skriver! Och jag ser heller ingen chans för honom att lära och utvecklas!
Citera
2013-07-25, 21:56
  #29
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoktBogIBit
Jag är såklart med dig, han skämtar om sin farsa snackar lite knagglig svenska, pratar om att han är rädd att få stryk av sin farsa ... pratar om att Svenskar tillverkar minor med glada figurer på, vilket givetvis inte stämmer... gnäller på svenskar gnäller på svenskar och gnäller på svenskar,gnäller lite mer på sin uppväxt och på att hans pappa är trög och att hans pappa ska eller slår honom.

Helt talanglös som du skriver! Och jag ser heller ingen chans för honom att lära och utvecklas!

Lyssnade till delar av Nujens sommarprat i P1 häromdan.

Han körde i stort sett samma tugg som i showen Dålig stämning. Han tjatar om att han är Svensk men sa samtidigt att han var en fågel i bur som längtar tillbaka till Kurdistan.

Det verkar som om han anser sig va mallen för de nya Svenskarna. De "gamla" Svenskarna är bara rasister och hycklare.

I showen Dålig stämning ägnade han nästan halva tiden till att håna Kungen. Även i Sommarpratet gick mycken tid åt att håna Kungen. Detta har Medierna livnärt sig på i åratal och det börjar bli utslitet och tröttsamt.
Citera
2013-07-25, 22:08
  #30
Medlem
StigAllans avatar
Özz är en blatte som längtar hem till bergen igen, där duger hans värdelösa skämt som om det var ett geni bakom orden!
Här i Sverige är han bara en tragisk svartskalle utan någon större förmåga att tillfredsställa sig själv.
Kanske det skulle vara försörja sig själv?
Genom ett produktivt företagande?

Låt oss börja se denna individ för vad han egentligen är!
En svenskhatare till kurdskräp!

Vi kan gärna börja räkna på vad dessa kurder kostat oss skattebetalare?
Kommer dem att betala tillbaka något till statskassan?
En kurd gråter när han skiter!
Snålare än en smålänning!
Citera
2013-07-26, 00:04
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Özz är en blatte som längtar hem till bergen igen, där duger hans värdelösa skämt som om det var ett geni bakom orden!
Här i Sverige är han bara en tragisk svartskalle utan någon större förmåga att tillfredsställa sig själv.
Kanske det skulle vara försörja sig själv?
Genom ett produktivt företagande?

Låt oss börja se denna individ för vad han egentligen är!
En svenskhatare till kurdskräp!

Vi kan gärna börja räkna på vad dessa kurder kostat oss skattebetalare?
Kommer dem att betala tillbaka något till statskassan?
En kurd gråter när han skiter!
Snålare än en smålänning!

Fyfaan vad det luktar främlingsfientlighet om dig. Man märker dessutom att du inte ens har gått ur högstadiet med tanke på hur du resonerar.

2009 blev Özz Nûjen partner i det komikerägda agent- och arrangörsbolaget Roa Produktion. Så dedär om att han borde börja försörja sig själv skräpet kan du lägga ner.
Citera
2017-02-11, 23:20
  #32
Medlem
TV4 sände Özz "show" idag. Vad pinsam den där Uzz är! Såg en halvtimme av dravlet och det var bara en massa angrepp på hur dåligt Sverige är, angrepp på kungen etc. Om han nu misstrivs så här varför bo kvar?
Citera
2017-02-11, 23:26
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scriptor
TV4 sände Özz "show" idag. Vad pinsam den där Uzz är! Såg en halvtimme av dravlet och det var bara en massa angrepp på hur dåligt Sverige är, angrepp på kungen etc. Om han nu misstrivs så här varför bo kvar?
Özz är en låtsasturk och ultranationalist. Hans enda anledning till att vara i sverige är att kunna bedriva en ultranationalistiska kamp för låtsaslandet kurdistan. Samtidigt som han tycker att kurder ska ha ett eget land, där de bara talas deras språk och där deras kultur ska gälla så tycker han att sverige ska öppna sitt rövhål och ta emot en fekalietranspaltation från jordens alla skithål. Mannen är riktigt j-la dum i huvudet och smått otäck att lyssna på.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback