Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2013-07-30, 11:04
  #13
Medlem
daladasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perola
En sak att visa känslor, en annan att bli bög i 5 h så fort man tagit MDMA.
Så du har alltså varit bög i 5 h? Hur kändes det?
Citera
2013-07-30, 12:11
  #14
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perola
Färskingar som inte kan kontrollera sig.

OnT: Schysst rapport lät som en rolig kväll!
MDMA handlar inte om att kontrollera sig, det handlar om att släppa loss. Att du tycker att det är bögigt att kalla någon för bästa vän under ett MDMA-rus får stå för dig. Att inte släppa loss totalt till musiken och att inte slänga sig ut i ett hav av underbara känslor tillsammans med sina vänner pga vardagliga sociala koder måste vara den största downern någonsin under en influens som tar dig så långt bort från normativt tänkande som det går.
Citera
2013-08-06, 01:40
  #15
Medlem
Perolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
MDMA handlar inte om att kontrollera sig, det handlar om att släppa loss. Att du tycker att det är bögigt att kalla någon för bästa vän under ett MDMA-rus får stå för dig. Att inte släppa loss totalt till musiken och att inte slänga sig ut i ett hav av underbara känslor tillsammans med sina vänner pga vardagliga sociala koder måste vara den största downern någonsin under en influens som tar dig så långt bort från normativt tänkande som det går.

Fast, jag skrev aldrig att man är bög för att man kallar någon för ens bästa vän..

Syftade på folk som tar E och inte kan kontrollera sig alls, är på tok för närgångna, ber en att ta på dom, tafsar.
Dudes som beter sig så och enbart under E = bög i 5 timmar.

Varför skulle man inte släppa loss till musik?! Är ju inte alls samma sak som att inte kunna kontrollera sig.
Citera
2013-08-06, 09:33
  #16
Medlem
Skevomgivnings avatar
Trevlig rapport! låter på ett ungefär som min första tripp på MDMA med.

Kan dock rekommendera dig att klicka hem en burk 5-htp, så kan du mer eller mindre undvika den hemska AT:n. Naturligt alternativ är ju annars bara att käka en klase bananer då de innehåller ett ämne vid namn "Tryptofan" som är ett utgångsämne vid kroppens tillverkning av serotonin och melatonin.

För övrigt får du en stark 3/5 av mig. Keep up the good work!
Citera
2013-08-06, 11:55
  #17
Medlem
Flikkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anastasiasaurus
ta bara 2mg/kg... man behöver inte oroa sig för värre bieffekter eller skador på kroppen.

Källa på det, tack.

Låter som hur alla beskriver sin första gång. Låter som min första gång. Kul för dig och det låter som du har en sund inställning till MDMA, försök hålla det bara. Vet många som säger "jag ska vänta 4 månader mellan varje gång" och det slutar med varje månad.
Citera
2017-07-16, 15:23
  #18
Medlem
drozboxs avatar
Första gången igår för mig med, satt o snackade skit i typ 2 timmar nonstop med min polare jag tog det med. Mdma är nog det sjukaste som finns, kåt blir man också, iallafall jag.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback