2025-12-02, 08:13
Medlem
Jag har alltid gillat sex. Men jag har bara haft det två gånger, samma kvinna. 18 år sen.
Jag är inte samma som jag var då, och tanken på sex nu känns jobbig.
Så mycket förväntningar på mannen, mycket jag måste leva upp till.
Om jag träffar en kvinna så vill jag absolut ha närhet. Det skulle vara mysigt att kramas och så, känna hennes mjukhet och former mot mig. Men det måste nog alltid inte leda till sex. Läst om många kvinnor som tycker om närheten utan att det måste bli sex.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-12-02 kl. 08:34.
Citera
2025-12-02, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Jag har alltid gillat sex. Men jag har bara haft det två gånger, samma kvinna. 18 år sen.
Jag är inte samma som jag var då, och tanken på sex nu känns jobbig.
Så mycket förväntningar på mannen, mycket jag måste leva upp till.
Om jag träffar en kvinna så vill jag absolut ha närhet. Det skulle vara mysigt att kramas och så, känna hennes mjukhet och former mot mig. Men det måste nog alltid inte leda till sex. Läst om många kvinnor som tycker om närheten utan att det måste bli sex.

Både män och kvinnor uppskattar närhet utan att det för den sakens skull måste leda till penetraionssex.
Citera
2025-12-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Både män och kvinnor uppskattar närhet utan att det för den sakens skull måste leda till penetraionssex.

Så kanske det är. Jag har mest läst att kvinnor är trötta på att män måste ha sex så fort man gosar lite.
Citera
2025-12-02, 22:49
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Nej det skulle jag absolut inte kunna tänka mig, att hon är en villig och lydig liten sexslav är en viktig del av förhållandet trots allt.
Citera
2025-12-03, 07:54
Medlem
Citat:
Så kanske det är. Jag har mest läst att kvinnor är trötta på att män måste ha sex så fort man gosar lite.

Om närhet alltid leder till sex pga den enes initiativ, finns risken att den andre drar sig undan från närhet helt och hållet.

Man ska kunna vara nära sin partner utan att det förväntas penetrationssex.
Citera
2025-12-03, 08:10
Medlem
Nej, 99% av män skulle inte leva i ett sådant förhållande, då det är ett av våra största behov. Det är väl om mannen tar något läkemedel som tar bort hans libido. Skulle du dejta, så informera mannen om detta på den första träffen.
Citera
2025-12-03, 09:17
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Och det förklarar man lätt med att typ säga "baby, jag kan inte bara kramas med dig utan att det väcker begär, och du vet ju hur bra jag mår när jag får ta del av din vackra sexiga kropp". Och alla kvinnor vill ju naturligtvis att deras man ska må bra, eller hur?
Citera
2025-12-03, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoskatten
Jag undrar lite hur ni har på Flashback ställer er till att ha ett förhållande utan sex.
Jag har velat hit och dit och undrat vad jag har för sexuell läggning egentligen.
Har valt att kalla mig för asexuell för att sex äcklar mig och jag får ont.
Men jag känner samtidigt att jag skulle vilja ha sex i bland.
När jag haft det har det mest varit jobbigt så jag försöker undvika det för att slippa må dåligt.

Vad tycker ni här? Skulle ni kunna ha ett förhållande med hångel och mys utan sex?

Kart att man kan ha asexuella förhållanden. Det är dock inte för mig.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in