Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-05, 11:09
  #3985
Avstängd
Funderar på att hoppa in i RP community via RedM.
Har tröttnat på gta och FiveM. Det känns så plastigt när allting är så bekant som det är, gta asså.

Ingen som kan rekommendera en som inte är alltför seriös då? Har märkt att faktiskt de mest hardcore-rp spelarna har en tendens att sitta i just det här. Även att brudar dras till det, förmodligen ponny. De är ju mods dessutom så kanske är därför.

Jag vill helst kunna slippa de som är sådär överdrivna asså. I gta har jag ingenting emot det men i just detta spel så gör det mig sjukt irriterad, jag vet inte varför men liksom när dom är hardcore
Citera
2022-07-21, 08:46
  #3986
Medlem
Är det någon fler som tycker att ''Stranger missions'' är urtråkiga? Det är ju bara massa upprepningar, med exakt samma monolog/dialog.

Kan man stänga av det?

För det får mig i alla fall att tappa spelkänslan. Även om jag skulle välja att bara trala iväg med min häst, så blir det ändå väldigt tråkigt att ''Stranger missions'' dyker upp här och där, med exakt samma grej..
Citera
2022-07-21, 18:07
  #3987
Medlem
trallexs avatar
Jepp jag håller med. Du kunde ignorera dem på ena sidan av kartan men sen dyker ändå samma person upp på andra sidan med exakt samma dialog. Skjuter du dem så kommer den en annan pajas med liknande dialog NEJ JAG BRYR MIG INTE OM ATT TÄVLA MED DIN HÄST
Citera
2022-07-26, 10:14
  #3988
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Jag spelar för tillfället om kampanjen nu, och jävlar vilket underbart spel det här är alltså!

Älskar att bara sakta rida fram genom naturen och upptäcka nya saker, träffa underliga människor!

Miljöerna!
Väderskiftningarna!
Musiken!

Jag är lyrisk, förlorar mig helt i storyn!
Citera
2022-07-26, 10:32
  #3989
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMentalita

Förklaringen är att Dutch ådrar sig skallskador i flykten från bankrånet
Citera
2022-07-26, 11:12
  #3990
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Jag spelar för tillfället om kampanjen nu, och jävlar vilket underbart spel det här är alltså!

Älskar att bara sakta rida fram genom naturen och upptäcka nya saker, träffa underliga människor!

Miljöerna!
Väderskiftningarna!
Musiken!

Jag är lyrisk, förlorar mig helt i storyn!

jo det är rätt så roligt spel, typ som gta fast i westernmiljö. roligast är när man inte följer huvudstoryn tycker jag utan utforskar lite fritt o hittar nån sidoquest o liknande.
Citera
2022-07-26, 12:07
  #3991
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
jo det är rätt så roligt spel, typ som gta fast i westernmiljö. roligast är när man inte följer huvudstoryn tycker jag utan utforskar lite fritt o hittar nån sidoquest o liknande.
Jag brukar försöka förhala storyn genom att ta de saker som dyker upp innan jag tar huvudstoryns uppdrag.

Vissa spelsessioner kan jag låta bli att genomföra något uppdrag alls, utan enbart sakta glida genom vildmarken och fiska, jaga, plocka växter och se om man kan snubbla över något intressant.
Andra sessioner kan jag beta av enbart storymissons.

Gäller att variera sig.
Citera
2022-07-29, 10:17
  #3992
Medlem
Köpte detta till ps4an. Spelade inte ut hela storyn. Funderar på att lira igenom det på PC.

Är det stor skillnad på ps4/PC (2160p) ?!

Bör jag ladda hem några moddar till PC som höjer upplevelsen?!
Citera
2022-07-29, 13:41
  #3993
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Köpte detta till ps4an. Spelade inte ut hela storyn. Funderar på att lira igenom det på PC.

Är det stor skillnad på ps4/PC (2160p) ?!

Bör jag ladda hem några moddar till PC som höjer upplevelsen?!

Körde också på ps4 vid release, köpte sedan till pc vid dess release. Skulle säga att vet man vad man kollar efter så är det stor skillnad, rockstar lyckades dock skala ner väldigt bra så grafiken på lastgen ser bra ut för att vara lastgen. Men pc grafiken med max inställningar är på en helt annan nivå, även utan moddar
Citera
2023-01-07, 12:45
  #3994
Medlem
Geomeisters avatar
Innan Red Dead Redemption 1 och 2 fanns Red Dead Revolver. Ett spel som inte direkt tillhör samma serie, men ska vara en föregångare.

Någon som vet ifall Red Dead Revolver fortfarande är kul idag? Grafiken är ju onekligen sämre och jag antar att alternativen att göra i övrigt inte går att jämföra, men kanske kul ändå? Bra kontroll? Roliga uppdrag? Intressanta karaktärer?
Citera
2023-01-07, 17:36
  #3995
Medlem
Svårt att inte bli lite sugen när man läser tråden.
Får väl bli att dra igenom ettan då.
Citera
2023-01-19, 20:06
  #3996
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumindalen11
Svårt att inte bli lite sugen när man läser tråden.
Får väl bli att dra igenom ettan då.
Jag har ej spelat ettan men RDR 2 är det bästa spel jag spelat i mitt liv. Och jag har spelat en jävla massa spel
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback