Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-18, 16:59
  #121
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Precis, när fan var det 1910-20? Man vill ju ha det där "spaghetti western" man är van vid från Clintan filmerna. Inte någon tidsenligt skit i Usa för att western låg en jävla massa år bakåt jämfört med de civiliserade delarna av landet. Men drogerna flödar väl hos Rockstar så de lyckas nog ordna en bra historia om det ska vara 1800 tal.

Mafia 3 byte ju helt riktning från de kritstrecksrandiga kostymerna.
1911 tror jag att det utspelade sig.
Citera
2016-10-18, 17:08
  #122
Medlem
mytologis avatar
I tre år har jag längtat, undrat och hoppats.


Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
"Red Dead Redemption 2"-titeln stör mig på ett läskigt autistiskt vis med tanke på att det är del 3 i serien. Hade hellre sett det hette Red Dead Retribution eller något.

Jaja, det blir säkert bra.älskade Redemption.

Tvåan kanske symboliserar ny start i ett nytt universum, precis som i GTA-serierna.
Stämmer ju förvisso ändå inte med revolver/redemption...
Citera
2016-10-18, 17:12
  #123
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-9
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...fc&oe=58ADEEB3

Äntligen!

Det där ÄR Werk you damn nag!

Det är min största och ända rädsla med det här spelet; jag ORKAR inte sitta och lyssna på det i 100 timmar.
Citera
2016-10-18, 18:42
  #124
Medlem
Karlitoz2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Vad blir 11 AM Eastern Time för Sveriges del? Runt kl 18 på torsdag?
Runt 18 precis
Citera
2016-10-18, 19:33
  #125
Medlem
Ana.Roxias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlitoz2
Runt 18 precis
Klockan 17 blir det väl?
Citera
2016-10-18, 20:02
  #126
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
"Red Dead Redemption 2"-titeln stör mig på ett läskigt autistiskt vis med tanke på att det är del 3 i serien. Hade hellre sett det hette Red Dead Retribution eller något.

Jaja, det blir säkert bra.älskade Redemption.

Eller så anser inte take two att det vissa anser är det första spelet ingår i "serien"
Citera
2016-10-18, 20:17
  #127
Medlem
jaochss avatar
Torsdag kan inte komma snabbt nog.
Citera
2016-10-18, 20:30
  #128
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Eller så anser inte take two att det vissa anser är det första spelet ingår i "serien"

Tvivlar starkt på att Take Two har ett skit att göra med titlarna på Rockstars spel.
Citera
2016-10-18, 21:00
  #129
Medlem
Sqrbankens avatar
Hurra!

Titeln jag nog längtat mest efter sedan ett gäng år. RDR var verkligen sinnessjukt bra. Spelade spelet till 100 %, bokstavligen, då jag utförde och hittade allt man öht kunde klämma ur spelet. Senaste gången innan RDR det hände var Ocarina of Time på sent 90-tal. Hoppas spelet är så bra att det är dags igen hösten -17
Citera
2016-10-18, 21:53
  #130
Medlem
Gravers avatar
Tråkigt sätt att utannonsera det på.
De hade kunnat hållit på det tills på torsdag enligt mig, vilken överraskning det hade blivit.

Men antar att det blir en del snack fram tills dess.
Citera
2016-10-18, 22:38
  #131
Medlem
swixxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-9
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...fc&oe=58ADEEB3

Äntligen!
Efter att ha sett den där postern så törs jag hoppas på en prequel. Dom som jag tycker att jag känner igen är(från vänster):
John Marston,
Ser nästan ut som Edgar Ross fast som outlaw
Norman Deek/Dutch?
Dutch?
Solklart Bill Williamson
Ser ut som Landon Rickets, men troligtvis inte
?

Javier Escuella ska väl in här också om det nu är "The old gang" och då bör figuren i mitten vara Dutch men som tidigare känt är ju Rockstar rätt luriga när det kommer till sånt här.
Citera
2016-10-18, 23:30
  #132
Medlem
Elementarts avatar
Synd att det inte ser ut o bli någon PC-version ännu. Om det inte kommer någon får jag se till o låna ett PS4 av någon jag känner sen när spelet släpps.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback