Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-04, 09:38
  #1
Medlem
Nemesis1s avatar
Kan ni tipsa mig om några banor/moduler/kampanjer till Neverwinter Nights som är hyfsat lätta, korta och roliga?? Jag har inte lyckats sätta mig in i den vanliga kampanjen (för mycket hack n slash, plus att jag velar när det gäller karaktärsutvecklingsval eftersom de är permanenta och spelet är så långt), men det hade varit kul att upptäcka de olika klasserna lite i kortare äventyr... Jag inser ju att man inte får en rättvis bild av dem i kampanjer där man bara hinner gaina ett par eller några få levels (trollkarlar kommer väl inte till sin rätta på så kort tid), men det hade ändå varit skoj.

Med "lätta" menar jag: Ungefär som "original campaign" och designade för lvl 1-karaktärer! De skall gå att klara även om man råkar göra dumma val när man levlar upp!

Med "korta" menar jag: Korta nog för att spela igenom i en "sitting", typ...

Med roliga menar jag: Snygga och väldesignade, bra eller i alla fall helt okej story, inte bara hjärndött hack 'n' slash utan även konversationer med flera alternativ; gärna möjligheter till att använda persuation, bluff och intimidation)...

Tack på förhand!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback