Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-09-03, 20:59
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thalle
Någon som vet om det funkar att träna PC-muskeln i 1-sekundsintervaller? alltså spänn-släpp-spänn-släpp i följd hela tiden i snabb frekvens. eller slösar jag bara min tid när jag gör så? Det känns mycket lättare för mig att göra så under en lång tid än att göra 5sekunder till 2 sekunder i intervaller.

Om jag har förstått det hela rätt är väl målet att man ska kunna spänna muskeln tillräckligt länge för att hålla tillbaka en ejakulation. Så skulle chansa på att man måste kunna hålla spänningen längre än en sekund. Men är säkert inte fel att variera.


En fråga. Jag upplever att ejakulationerna ej är lika kraftig som när jag var yngre. Dvs, känns som att jag inte har lika högt tryck. Är detta också något som kan förbättras med dessa övningar? Någon som har någon erfarenhet?
Citera
2014-09-23, 20:29
  #50
Medlem
Thalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aastsvet
Om jag har förstått det hela rätt är väl målet att man ska kunna spänna muskeln tillräckligt länge för att hålla tillbaka en ejakulation. Så skulle chansa på att man måste kunna hålla spänningen längre än en sekund. Men är säkert inte fel att variera.


En fråga. Jag upplever att ejakulationerna ej är lika kraftig som när jag var yngre. Dvs, känns som att jag inte har lika högt tryck. Är detta också något som kan förbättras med dessa övningar? Någon som har någon erfarenhet?
En bidragande anledning kan helt klart vara om du ejakulerar ofta. I alla fall i min erfarenhet så blir mina ejakulationer både mer utdragna och kraftiga om det dröjer mer mellan gångerna jag onanerar/har sex än i fall jag gör det mer frekvent.
Citera
2014-09-23, 20:34
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thalle
En bidragande anledning kan helt klart vara om du ejakulerar ofta. I alla fall i min erfarenhet så blir mina ejakulationer både mer utdragna och kraftiga om det dröjer mer mellan gångerna jag onanerar/har sex än i fall jag gör det mer frekvent.

Nja, upplever snarare att det är tvärt om. Även om själva orgasmen kanske är kraftigare så blir sädesvätskan tjockare så att det inte kommer ut lika bra. Om jag å andra sidan får orgasm nära inpå en annan så blir ejakulationen kraftigare då det är mer lättflytande.
Citera
2017-02-18, 13:13
  #52
Medlem
Pushar tråden, någon uppdatering från herrarna som testat?
Citera
2017-02-23, 19:29
  #53
Avstängd
testade också! verkar lite skummt men det känns som jag får skönare orgasmer.
Citera
2017-04-19, 10:24
  #54
Medlem
Kung.Knass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Haha eller hur! Jag tänker fan inte läsa en hel bok, säg hur man gör istället så blir allting mycket enklare. Fram med tipsen och trixen så jag kan börja träna redan IDAG! TvShop!

EDIT: Hittade en pdf/bok på 109sidor.... Seriöst...
Satans 90-talist. Ska han komma hem till dig och lära dig teknikerna handgripligen? Söndercurlade snorvalp.
Citera
2017-04-19, 17:59
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung.Knas
Satans 90-talist. Ska han komma hem till dig och lära dig teknikerna handgripligen? Söndercurlade snorvalp.

Eller så kan man bara konstatera att intresse saknas, om det inte är värt att läsa om det...

OnT, för mig varierar det helt otroligt mycket. Ibland kan jag verkligen hålla tillbaka sprutet, men särskilt när jag "öppnar upp" bäckenet (tex när min kvinna ligger på mage med benen ihop, och jag tar henne "halvliggandes" på henne med mina ben på varsin sida om henne, om ni fattar) så har jag sjukt svårt att hålla tillbaka. Det känns som om PC-muskeln då inte riktigt räcker till för att stoppa utlösningen...
Något som känns igen av någon sexforskare i tråden?
Citera
2017-04-20, 10:23
  #56
Medlem
Kung.Knass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Eller så kan man bara konstatera att intresse saknas, om det inte är värt att läsa om det...

OnT, för mig varierar det helt otroligt mycket. Ibland kan jag verkligen hålla tillbaka sprutet, men särskilt när jag "öppnar upp" bäckenet (tex när min kvinna ligger på mage med benen ihop, och jag tar henne "halvliggandes" på henne med mina ben på varsin sida om henne, om ni fattar) så har jag sjukt svårt att hålla tillbaka. Det känns som om PC-muskeln då inte riktigt räcker till för att stoppa utlösningen...
Något som känns igen av någon sexforskare i tråden?
Det stämmer med min erfarenhet. Om jag ska lyckas hålla tillbaka behöver jag ha benen ihop eller i alla fall nära varandra. Jag gör det dessutom lättast om jag ligger ner eftersom det krävs rätt mycket fokus.
Citera
2017-04-24, 17:04
  #57
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung.Knas
Satans 90-talist. Ska han komma hem till dig och lära dig teknikerna handgripligen? Söndercurlade snorvalp.

Hm, du kände att det var vettigt att citera ett 4år gammalt inlägg? Hahah
Citera
2017-07-06, 18:46
  #58
Medlem
Fancyfruits avatar
Några uppdateringar eller fler som testat?
Mycket intresserad
Citera
2017-07-28, 16:50
  #59
Medlem
Jag har provat att trycka på punkten mellan pungen och rövhålet när jag får orgasm för att inte spruta.. kommer ändå igenom lite sperma och senaste två gångerna blandat med lite blod. Har hört att det ska vara helt ofarligt att trycka där när man får orgasm men nu blir jag minst sagt osäker på detta. Någon som har koll?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback