Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-17, 01:47
  #301
Medlem
JutomenPepsis avatar
Har sträckkollat alla avsnitt som finns ute. Har blandade känslor, ganska B på sina ställen med superagenter som klarar allt och utrustning som inte finns a la Hollywood. Ett par missar och plotholes har jag även upptäckt bland annat i ett av de första avsnitten så är det någon ond super-assassin till kvinna som brottas med en man i en hiss och tappar sin mobil. Han tar sedan upp den och får fram info på direkt. Ofta hon inte skulle ha ett lösenord till en sådan telefon eller ha en telefon med alla uppgifter och spårbara saker på.

Men det värsta var en biljaktsscen där dom hade snabbspolat för att det skulle se snabbare ut än vad det egentligen var...suck.

Får se om man tar upp serien nu igen när den börjar. Är bara Reddington som håller uppe serien.
Citera
2015-02-02, 18:34
  #302
Medlem
Skaplig rating när det sändes i samband med Superbowl

"The Blacklist receives a massive Super Bowl boost, with 31 million viewers and a 11.2 key demo rating."

Nu är det spännande att se hur den kommer att klara sig på den vanligtvis svåra torsdagen
Citera
2015-02-05, 20:01
  #303
Medlem
s3 klar:

"NBC has renewed serial-procedural The Blacklist for Season 3"

http://seriable.com/blacklist-grimm-...asons-3-5-nbc/
Citera
2015-02-20, 19:17
  #304
Medlem
Inte för inte torsdagar är en tuff kväll för serier, även en populär serie som blacklist känner av det:

"The Blacklist (7.5 mil/1.7) slipped to its smallest audience ever while steady in the demo "
Citera
2015-02-20, 20:55
  #305
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Någon som vet när det kommer nytt avsnitt på viaplay?

Nys avsnitt varje Måndag enligt Visplan
Citera
2015-02-28, 15:38
  #306
Medlem
Tycker den här serien har blivit mer eller mindre ett sömnpiller. Från första säsongen som var bra och man såg fram emot varje vecka när ett nytt avsnitt kommer, till den här säsongen då man suckar varje gång när ett nytt kommer och man inser att man måste kolla på den, för det KAN ju bli bättre... man hoppas på det. I stort sett räcker nästan att se de sista 2-3 minutrarna i varje avsnitt...
Citera
2015-03-06, 20:17
  #307
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Inte för inte torsdagar är en tuff kväll för serier, även en populär serie som blacklist känner av det:

"The Blacklist (7.5 mil/1.7) slipped to its smallest audience ever while steady in the demo "
Nä det måste kännas surt för skaparna av serier när dom hamnar på torsdags-tablån!

Tycker fortfarande serien håller en nivå där dalarna inre blir för djupa och håller en underhållen!
Behållningen i senaste avsnittet var Peter Schillings Major Tom http://open.spotify.com/track/2qZQtey4lTwvvABVMrO4h8
Citera
2015-03-08, 06:51
  #308
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teddyB_VBG
Nä det måste kännas surt för skaparna av serier när dom hamnar på torsdags-tablån!

Tycker fortfarande serien håller en nivå där dalarna inre blir för djupa och håller en underhållen!
Behållningen i senaste avsnittet var Peter Schillings Major Tom http://open.spotify.com/track/2qZQtey4lTwvvABVMrO4h8

Gillar sången skarpt (från 2008)! En bra vinkling med Tom, ska bli kul se fortsättningen!
Citera
2015-04-24, 21:42
  #309
Medlem
pyttefnaxs avatar
Bra avsnitt dom fick till, men jag trodde Coopers polare var dirty redan från början.

Och mr Kaplan är jävligt cool.
Citera
2015-04-25, 12:09
  #310
Medlem
Ronilles avatar
Jag gav upp efter säsong 1. Men är ruskigt nyfiken på ploten med Tom. Någon som har lust att spoila?
Citera
2015-04-25, 12:16
  #311
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Jag gav upp efter säsong 1. Men är ruskigt nyfiken på ploten med Tom. Någon som har lust att spoila?
Dom verkar vara på väg ihop igen.
Citera
2015-04-26, 18:51
  #312
Medlem
Har börjat kolla på serien och har sett det senaste avsnittet, visst kanske inget av det bäste jag har sett men den är ändå sevärd tycker jag. Man undrar ju hur allt med Tom slutar!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback