Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2005-06-11, 11:40
  #61
Medlem
comendantes avatar
Men berätta nu var föräldrarna gör när de vet att du brukat CB?
Citera
2005-06-11, 19:00
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LéKriss
En gång, pga märkliga omständigheter (orkar inte förklara), skulle jag ange mig själv och avsiktligen åka dit på ett pisseprov. Jag gillar inte ens röka, men var ju tvungen att röka på under helgen för att kunna åka fast i början av kommande vecka.
På måndagen visade det sig att jag inte behövde åka dit på pisseprov för att fixa det jag skulle fixa, men när läget väl kommit dit så var det risk att jag skulle få pissa i alla fall (mot min vilja alltså, för nu behövde jag plötsligt inte längre åka fast).
Vad göra?
Hade hört att citronsyra skulle sabba provet så att det inte gick att se något i det (och man får då göra om det senare) - så för att vara säker på att det inte fanns annat än citronsyra i kroppen tvingade jag ner en stor påse sådant (från Konsum), utblandat i tre liter vatten, under måndagen.
Fan vad äckligt det var.
Och så risig man blev i kistan.
Och jag behövde inte gå på pisseprov i alla fall, till slut.
Kontentan i den här anekdoten är att jag rökte på fast jag inte gillar det och sedan var tvungen att dricka skitmycket surt vatten för att jag rökt på.
... och att jag fortfarande undrar hur mycket citronsyra man egentligen behöver för att det ska räcka.

Jag är så jävla nyfiken på varför du skulle åka fast på pissprov med flit.
Citera
2005-06-11, 23:09
  #63
Medlem
tommytees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Dessutom så lär din Mor tro på dig.

Vad menar du med det?
Citera
2005-06-12, 11:48
  #64
Medlem
Spunkbumbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Vännen,

Nu när du sitter i denna skitsituation så har jag ett gott råd;

BRYT IHOP! Gråt och snörvla, för du rökte ju faktikst CB för att lindra din hemska ångest eftersom du inte fick några starkare piller på mottagningen, eller hur?

Men att CB inte hjälpte så mycket, men att du är så desperat efter ångestlindring så att du var beredd att testa ALLT.
Om du inte kan pressa fram lite tårar, så gnid in fingertopparna med litet lök som får torka innan nästa möte jag förmodar att du skall på.
Klia dig sedan lite i ögonen, sådär förstrött. Och bryt ihop.....

Viss talang för teater krävs, men det funkar. Tro mig.

Okey jag gjorde faktiskt nå liknande... typ allt du skrev förutom att gråta. fick skumma reaktioner från min läkare.
kort å gott sa hon: bli ren så ska du få bättre medicin.

jag frågade vad hon mena med det... då ville hon ge mig imovane och nå ångestdämpande benzo... min reaktion vart -->
tänkte typ att "hur i helvette ska det hjälpa mitt knarkande när man får sånnt godis?" men jaja, kan ju inte tacka nej :P
Citera
2005-06-12, 12:11
  #65
Medlem
NoDices avatar
Läkaren/Dealern: Sluta köp dina droger på gatan så får du köpa dyrare droger hos oss. Det är lugnt! Vi har vi ändå polisen på vår sida!
Citera
2005-06-13, 19:18
  #66
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyralion
Jag är så jävla nyfiken på varför du skulle åka fast på pissprov med flit.

Haha.. well, för att göra en lång historia kort:
Det militära hade svårt för att fatta att vare sig jag eller dem gagnade något på att tvinga mig att vara där och kosta skattepengar. Jag försökte med miljarder medel att slingra mig undan, men den gubben gick inte.
Väl i skiten försökte jag övertyga dem om att jag led av massa depressioner, vilket jag ju också gjorde (delvis för att jag var där) - efter åtta veckor började jag bli desperat när jag insåg att jag inte skulle lyckas finta psykologen (hon sa att jag måste bryta ihop och gråta för att bli hemskickad... men jag kan ju typ inte gråta... och med insikten att min enda väg ut var körd började jag nästan gråta).
Anyway, om jag röker på en gång och sedan "råkar" säga det till lämplig sjuksyrra så skulle jag få kicken omedelbart, tänkte jag. Så jag rökte på och knallade till syrran på måndagen och klagade på lite allt möjligt som jag klagat på hela tiden för att de skulle tröttna på mig. Under samtalet kom jag på snilleblixten att berätta "att jag tog GHB på helgerna mot min depression". Det var skitsmart, för GHB var inte illegaliserat 1999 (men jag blev livrädd att de skulle ta pisseprov nu när jag kommit på en bättre idé). Dagen efter fick jag enkel biljett hem, utan att någonsin riskera att bli inkallad igen.
(på måndagen, dagen innan jag planerade att få kicken, tappade jag lustigt nog mitt lumpen-leg, det var otur... hade jag haft det kvar skulle jag kunnat åka gratis med Swebus och all lokaltrafik i hela landet i ett halvår... fast inte, för jag hade ju behövt lämna tillbaka det när jag stack ändå...)

Well, det blev en lång story i alla fall.. skitsamma. Håll till godo.
Citera
2005-06-20, 12:46
  #67
Medlem
stolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tommytee
Vad fan är det du sitter och skriver? Tror det blir stora problem att lämna ett negativt prov om man sitter o röker "fet" fredag och lördag för att sedan gå och testa sig på måndagen. Risken för ett negativt prov på fredagen ökar ju knappast om du nyttjat CB måndag, tisdag och onsdag:en innan!?
Vet du inte bättre än så borde du inte uttala dig i frågan då det finns folk som verkligen behöver info. om hur dem skall bli "rena" så fort som möjligt!

Sen har det ju att göra med hur MKT man röker, röker man vid ETT tillfälle och sedan låter sig testas tror ja mkt väl att man kan lyckas bli negativ.
Men jag tror ändå inte det funkar att röka på det vis som "Stolen" menar och klara sig..

Varför skulle jag ljuga? Det här är ett jävligt sent svar men jag blir faktiskt lite förbannad när folk jiddrar...Jag gav ju han ett hett tips...drick lite vatten innan bara...det har ju funkat för mig under hela min pisstid så...
Citera
2012-05-06, 12:53
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tommytee
Vad fan är det du sitter och skriver? Tror det blir stora problem att lämna ett negativt prov om man sitter o röker "fet" fredag och lördag för att sedan gå och testa sig på måndagen. Risken för ett negativt prov på fredagen ökar ju knappast om du nyttjat CB måndag, tisdag och onsdag:en innan!?
Vet du inte bättre än så borde du inte uttala dig i frågan då det finns folk som verkligen behöver info. om hur dem skall bli "rena" så fort som möjligt!

Sen har det ju att göra med hur MKT man röker, röker man vid ETT tillfälle och sedan låter sig testas tror ja mkt väl att man kan lyckas bli negativ.
Men jag tror ändå inte det funkar att röka på det vis som "Stolen" menar och klara sig..

Antagligen så tror "Stolen"att denne röker någon substans-vilket antagligen bara är henna eller nåt liknande! Annars hade det helt klart givit utslag på testet!
Citera
2012-05-06, 13:14
  #69
Medlem
Storsnusarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heartart
Antagligen så tror "Stolen"att denne röker någon substans-vilket antagligen bara är henna eller nåt liknande! Annars hade det helt klart givit utslag på testet!


....för 7 år sedan



MvH
Citera
2012-05-06, 16:33
  #70
Medlem
starlightbonkerss avatar
Du kan ju alltid dricka vinäger för att stänga av njurarna annars kan du skaffa jediskedarna från chocopuffs, det lär imponera dem...
Citera
2012-05-07, 15:32
  #71
Medlem
7 års olycka, jävla pajas!
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback