Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-06-04, 10:21
  #1
Medlem
Spunkbumbis avatar
Hallåj! jag vet att det finns tusentals trådar om hur man ska bli ren före ett pissprov, jag har läst dom flesta... men grejjen är att jag fick just reda på att jag ska pissa på måndag!!! (lördag idag) och jag rökte en holk igår... inte en människa i världen blir väl ren på 2 dar?!

jag har aldrig torskat för droger jag visste fan inte ens att jag skulle på prov... va ute å tog dxm å rökte holk.. sen när jag kom hem sa morsan att jag skulle på pissprov på måndag

shit... im fucked!
Citera
2005-06-04, 10:27
  #2
Medlem
Geils avatar
haha kul Du kommer köra som fan, det bästa du kan göra är att förstöra det med vatten eller diskmedel..
Citera
2005-06-04, 10:31
  #3
Medlem
Spunkbumbis avatar
shit man! vadå kul? kommer dö ffs!
Citera
2005-06-04, 10:45
  #4
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spunkbumbi
Hallåj! jag vet att det finns tusentals trådar om hur man ska bli ren före ett pissprov, jag har läst dom flesta... men grejjen är att jag fick just reda på att jag ska pissa på måndag!!! (lördag idag) och jag rökte en holk igår... inte en människa i världen blir väl ren på 2 dar?!

jag har aldrig torskat för droger jag visste fan inte ens att jag skulle på prov... va ute å tog dxm å rökte holk.. sen när jag kom hem sa morsan att jag skulle på pissprov på måndag

shit... im fucked!
Låt bli att pissa! Du kan inte låta din morsa köra med dig hur som helst, att man skall behöva pissa är integritetskränkande, varesig man tagit droger eller ej!
Citera
2005-06-04, 11:34
  #5
Medlem
Spunkbumbis avatar
Nemesis du har rätt fan!!! tack tack tack, vafan ska jag pissa för igentligen?? snuten har aldrig tagit mig... fick dom bara för sig att jag skulle pissa ur tomma intet eller?? shit nemesis du har rätt.. fan va kränkande

i have to make a stand... REVOLUTION! (lol)

ps. som ni kanske märker är jag i ett litet pankiktillstånd... för jag vet fan inte vart jag ska ta vägen riktigt
Citera
2005-06-04, 12:18
  #6
Medlem
^swestres^s avatar
Att säga att man inte vill pissa utan att ha skäl till att låta bli är ju samma sak som att säga att man rökt. Köp laxermedel och drick ett glas riktigt salt vatten så har du i alla fall skäl till att inte pissa pga "sjukdom".
Citera
2005-06-04, 12:22
  #7
Medlem
Spunkbumbis avatar
jamen det är inget "officiellt" prov jag Måste ta... morsan sa bara att hon ville att jag skulle pissa ju? bättre, i tycker jag, att låta bli att pissa än att göra det och bli possitiv... va faaaaaaaaan asså....
Citera
2005-06-04, 14:25
  #8
Medlem
stolens avatar
Du kommer troligtvis klara dig...Jag själv pissar regelbundet och kan sitta o röka på fredagar, dra en liten puff på lördagen o sen pissa rent på måndagen...Likadant på måndagen röka, tisdagen röka onsdagen röka och sen rent på fredagen...Och jag gör typ ingenting...dricker väl en 2 glas vatten innan jag går dit bara...Så om inte jag har övernaturliga krafter så är det nog lugnt... Good luck!
Citera
2005-06-04, 14:25
  #9
Medlem
går det inte o fejka om man ær lite listig tex du ber en kompis pissa lite i en kondom som du sedan kør upp i røven innan du ska dit. Vet inte riktigt hur sånna kontroller fungerar om dom har full øvervakning och kollar dig nær du står och pissar
Citera
2005-06-04, 14:28
  #10
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamelly
går det inte o fejka om man ær lite listig tex du ber en kompis pissa lite i en kondom som du sedan kør upp i røven innan du ska dit. Vet inte riktigt hur sånna kontroller fungerar om dom har full øvervakning och kollar dig nær du står och pissar

Fan vad schysst med nån polares urin i röven.
Citera
2005-06-04, 14:29
  #11
Medlem
stolens avatar
Förresten om du har en tid då du ska gå o pissa o du inte gör det så räknas det som positivt om jag inte minns fel oxå...men men...
Citera
2005-06-04, 14:29
  #12
Medlem
Tiderna för att bli av med cannabis är grovt överdrivna. Om du röker sällan kommer THC:t med största sannolikhet vara ute ur din kropp på måndag. Följ instruktioner som getts i tidigare trådar för att förbättra dina odds ännu mer. Gör inte provet på morgonen, då är det som starkast.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback