Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-09-20, 19:49
  #1
Avstängd
Fireflys avatar
Skulle vara intressant att få veta vad allas vår Don "Benchertrit" Bennechi gör idag. Bor han i Sverige ens? Släpper han plattor?
*nyfiken*
Citera
2002-09-21, 11:09
  #2
Medlem
Sökte på nyheter.se (en lättare registrering krävs) och där hittade jag bara att "X skriver låtar till smörsångaren Don..." typ. Inte mycket info, men men. Dessutom från 91. http://www.nerikes.se/artikel.asp?txtID=379702
Citera
2002-09-22, 09:18
  #3
Medlem
Vad har jag missat angående Don Benechi? Vad har han ställt till med?
Citera
2002-09-23, 16:55
  #4
Medlem
Rubbermans avatar
Äh, tönten Benneskit, töntar fortfarande runt på Östermalm.
Han bor på Artillerigatan och kör runt i en lila Ford Probe.
Snackar väldans mycket i mobiltelefon också och försöker se skitviktig ut.
Citera
2002-09-23, 22:36
  #5
Medlem
Beatrixs avatar
Dessutom har den skitstöveln ett handikapptillstånd. Jag undrar vilket fysiskt handikapp man har så man kan behöva ett sånt om man ändå kan åla sig ner i den bilen.

Blir extra förbannad när jag tänker på min höftledsopererade farsa som inte får nåt :evil: :evil: :evil:
Citera
2002-09-23, 22:42
  #6
Medlem
Lite fjollvarning med en som inte ens står pall för lite hot från en blåst blondin som han dessutom haft som knull. Har nån jävel någonsin hört nått med denna fikus?
Citera
2002-09-24, 15:18
  #7
Medlem
datamans avatar
Vem är Don Benechi (hur det nu stavas)
Kan någon upplysa????????????



:twisted:
Citera
2002-09-24, 16:53
  #8
Medlem
Rubbermans avatar
Don Bennechi är en smörsångare. Jag vet inte hans rikttiga namn men jag tror att det var Dan Karlsson eller liknande.
Problemet är att han kallar sig sångare, men ingen har hört nåt från karlfan.
Han hängde ihop Angelique Widengren, brorsdotter till den mördade polisen i Högdalen på tidigt 90-tal.
Angelique var en sån där silikonuppumpad plastdocka. Vad hon gjorde vet jag inte heller. Någon?
När de låg i skilsmässa förekom det hot från bådda håll och Bennechi lär ha fått gevärsskott in genom sovrummet osv.
Det var väl lite info om dem.
Fast frågan står kvar.
Har någon överhuvudaget hört nåt av människan?
Citera
2002-09-24, 22:52
  #9
Medlem
jenas avatar
Snälla, vem bryr sig om Mr nobody??
Citera
2002-09-26, 23:22
  #10
Medlem
perikless avatar
Don är skön.
Citera
2002-09-28, 01:06
  #11
Medlem
Angelique Widengren

Angelique Widengren var sångare i One More Time och föredettning till Peter Grönwall när Peter och Angelique bröt upp så spanade han tydligen in medlem Nummer 3 Nanne numera Grönwall och de gifte sig och levde lyckliga i alla sina avundsjuka dagar ....

Angelique hade i alla fall en schysst upsättning silikonade pattar :-)
och stor näsa.
Citera
2002-09-28, 05:04
  #12
Awaiting Email Confirmation
ThePlayers avatar
Jävligt stor näsa hade hon.
Dessutom var hon förbannat nervös för några privatinspelade filmer som fanns i den tidigare gemensamma lägenheten.
Kan tro att lilla angeliklick fick den hårt upp i rosetten på den filmen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback