Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2005-06-04, 16:19
  #25
Medlem
snuts avatar
Varför är det så att man inte ser så mkt av dessa som sagt roliga damer.
Kan det ha att göra med att kvinnorna är förtryckta även här???
Citera
2005-06-04, 16:21
  #26
Medlem
BobbyPerus avatar
Rosie O'Donell är ju hur rolig som helst i South Park

Har träffat många roliga tjejer/kvinnor. Dock verkar det vara ett ganska kraftigt underskott av kvinnor bland författare till humorserier på tv (framförallt de bästa, Simpsons, South Park, Seinfeld osv) och bland ståuppare.
Citera
2005-06-04, 20:06
  #27
Banned
GodAftons avatar
Brudarna i "smack the pony" är både roliga och attraktiva.
Citera
2005-06-04, 20:07
  #28
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Sarah Silverman är en av de roligaste människor som lever ÖVERHUVUDTAGET. Råare käft får man leta efter. Sen är ju kvinnan rätt snygg också

SyQuest
Hon och jag delar humor, den är så opassande den kan vara vilket förstås är att föredra. Synd bara att det är så svårt att hitta material av henne att ladda ner.

I övrigt så håller jag nog inte med trådstartaren. Finns många kompetenta kvinnliga komiker. Stochkolm Live var ju mest killar, men fan vad kassa dom var.

Sean the man..... :thumbsdow
Citera
2005-06-04, 20:08
  #29
Banned
Mogen?

Citat:
Ursprungligen postat av SkepticEnquirer
Jag tror att du behöver byta umgängeskrets. Alternativt bli tio år äldre.


Hallå, alltid kul att lära sig nya saker. Du tycker jag är omogen som attraheras av yttre skönhet.

Vad attraheras du av hos en kvinna/man? Är du så ful att du måste köra på det där inre skönhetssnacket?
Citera
2005-06-04, 20:12
  #30
Banned
GodAftons avatar
För mig är en kvinnas humor brutalt viktig om jag skall attraheras av henne. Ja. Nu talar jag om verkliga, mänskliga IRL relationer. Visst kan jag attraheras av blott utseendet med vad gäller det verkliga livet så är humorn oerhört viktig.
Det finns jättemånga roliga kvinnliga komiker. Det finns en hel hög tråkiga också.
Citera
2005-06-04, 20:12
  #31
Medlem
här finns en liknande tråd
http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=212337
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback