Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-25, 17:19
  #2329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det är dags att politikerna vaknar och inser att vi är trötta på sådna här upplopp och molotov-cocktails med utbrända bilar som följd. Vi vill inte fortsätta med importen som förvandlar vår närmiljö till krigzoner. [/url]
Deras uppträdande är antagligen baserat på undergivenhet. De är i allmänhet rädda för att säga emot med tanke på de påföljande konsekvenserna som kan vänta. Därmed lever de i ständig förnekelse genom att hävda att mångkulturen är det bästa som hänt Sverige.
Citera
2015-01-27, 16:01
  #2330
Medlem
Admiral Krags avatar
Varför pratar ni om det här 2 år försent, en längtan efter att få återuppta medborgargardet men utan rätten att återta motiven...
Citera
2016-02-04, 15:28
  #2331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Har aldrig satt min fot på Södermalm. Det är ett ord som finns överallt i Sverige. De svenskar som inte har hört talats om det är de fåtal inavlade bönderna på landsbygden som fortfarande inte fått något bredband.

Hen ska ut från Svenskan! Det är feminister och vänsterpack som vill försöka få in detta avskyvärda ord i Svenskan ...... för mig finns det inte och kommer aldrig finnas! Tacka vet jag ord som Fickla .....det är ett bra nytt ord.
Citera
2017-09-10, 22:35
  #2332
Medlem
Dragonflashs avatar
Naturligtvis är det bra om folk reagerar på dessa "terrorister" och ger sig fan på att de borde stoppas till varje pris. Sen vad det rör sig om för kravaller, låt oss säga det att nationalister har i alla tider agerat mot dessa infödingar. Kanske det borde finnas en rörelse som hindrar dessa utbölingar ifrån att dyka upp och vandalisera.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback