2013-05-23, 01:19
Medlem
http://www.corren.se/ostergotland/li...3-artikel.aspx

Tydligen två anlagda bränder på kort tid i Skäggetorp i Linköping.

Verkar inte vara något "seriöst" men kanske ger bränsle till folk som sitter och är sugna?

Rubrik ändrad.
//Moderator
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2013-05-23 kl. 08:30.
Citera
2013-05-23, 03:47
Medlem
stigmas avatar
Det kanske låter konstigt, men hoppas att oroligheterna sprider sig och eskalerar. Sverige behöver det här. Svensken behöver vakna.
Nu får blattarna en unik chans att visa sitt rätta ansikte. Hoppas dom tar den.
Citera
2013-05-23, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Det kanske låter konstigt, men hoppas att oroligheterna sprider sig och eskalerar. Sverige behöver det här. Svensken behöver vakna.
Nu får blattarna en unik chans att visa sitt rätta ansikte. Hoppas dom tar den.

Du får gärna formulera vidare på vilket sätt du tycker att Sverige behöver det här? Vad ska svensken vakna upp ifrån?
De här människorna förstör ju fan enskilda och hårt arbetande människors egendom och boenden. Det övriga de förstör anser jag som en onödig skattekostnad. Du som tycker detta nu är så jävla nödvändigt kan väl frivilligt erbjuda dem att elda upp din bil eller boende. Finns väl fan bättre sätt att framföra sin åsikt än att lattja runt som neandertalare och klubba ner lyktstolpar och elda upp fordon/bostäder, men det är väl uppenbarligen bara min åsikt
Citera
2013-05-23, 07:25
Medlem
Azphyxias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hank.the.tank
Du får gärna formulera vidare på vilket sätt du tycker att Sverige behöver det här? Vad ska svensken vakna upp ifrån?
De här människorna förstör ju fan enskilda och hårt arbetande människors egendom och boenden. Det övriga de förstör anser jag som en onödig skattekostnad. Du som tycker detta nu är så jävla nödvändigt kan väl frivilligt erbjuda dem att elda upp din bil eller boende. Finns väl fan bättre sätt att framföra sin åsikt än att lattja runt som neandertalare och klubba ner lyktstolpar och elda upp fordon/bostäder, men det är väl uppenbarligen bara min åsikt

Det är ju såhär de jobbar så.... Lika bra att de visar det på riktigt så vi kan få ett fjärde rike
Citera
2013-05-23, 08:31
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Rubrik ändrad.
//Moderator
Citera
2013-05-23, 09:06
Skäggetorp är i princip det mest invandringstäta området i Linköping, så inte otippat att det hände där.
Jag hoppas stället brinner till grunden.
Citera
2013-05-23, 09:16
Medlem
crillecrilles avatar
Hur "slutade det"? Finns det några uppgifter på varför det brann?
Citera
2013-05-23, 09:31
Medlem
Azphyxias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
Skäggetorp är i princip det mest invandringstäta området i Linköping, så inte otippat att det hände där.
Jag hoppas stället brinner till grunden.

Är inte Ryd värre? Om man räknar bort alla sunkiga studentbostäder (Som dock inhyst ett par trevliga fester i ungdomen)
Citera
2013-05-23, 09:51
Citat:
Ursprungligen postat av Azphyxia
Är inte Ryd värre? Om man räknar bort alla sunkiga studentbostäder (Som dock inhyst ett par trevliga fester i ungdomen)

Värre och värre.. Skäggetorp är mycket renodlat invandrare, medans Ryd har så många studenter och även "bra" områden med villor.

Skäggetorp är betong överallt. I princip.
Citera
2013-05-23, 14:13
Medlem
Fitnessgirls avatar
Den sk skäggetorpspyromanen, har de burat in honom? För mannen som länge misstänktes vara den omtalade pyromanen bor väl faktiskiskt väldigt nära de två platser där det brann?

Läste visserligen på Corren att det även varit skadegörelse vid Skäggetorpsskolan och om händelserna hänger ihop är det nog inte pyromanens verk.
Citera
2013-06-11, 12:24
Medlem
Inget nytt om bränderna? Måste ju vara ngn som sett eller hört. Ungar ? som kommer hem med bensinstinkande kläder.. Flata föräldrar som inte sätter några gränser.. Hur faan ska det bli när dessa blir vuxna? Problemet många ggr är att föräldrarna kan inte språket medan ungarna kan och dom kör sitt eget race, föräldrarna fattar ingenting men tror att "barnen sköter snacket till vår fördel" moahahahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in