Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-28, 18:21
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vultic
En liten rolig tanke, skulle du som heterokille kunna suga av din bästa killkompis och han tvärtom bara för att testa? Och samma fråga till tjejer, skulle ni som heterotjej kunna slicka din bästa tjejkompis och tvärtom för att testa?

Om ni skulle få betalt för det? Skulle ni då kunna göra det? Jag menar, BFF, best friends forever

Jag är tjej och jag har gjort det med min bästa tjejkompis. Ca 3 gånger har vi slickat pullat och lekt med varandra😉
Jag gör gärna om det igen. Så jävla sexigt att ha ett tjejs ansikte mellan sina ben, tänder som fan.
Citera
2017-03-02, 03:32
  #14
Medlem
FJLGs avatar
Aldrig i livet!
Citera
2017-03-02, 09:00
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vultic
En liten rolig tanke, skulle du som heterokille kunna suga av din bästa killkompis och han tvärtom bara för att testa? Och samma fråga till tjejer, skulle ni som heterotjej kunna slicka din bästa tjejkompis och tvärtom för att testa?

Om ni skulle få betalt för det? Skulle ni då kunna göra det? Jag menar, BFF, best friends forever

Ska vi skilja på begreppen här?
Om jag skulle KUNNA? Klart som fan att jag skulle kunna, oavsett betalning.
Skulle jag vilja? Nej.
Skulle jag göra? Nej.
Citera
2017-03-25, 22:42
  #16
Medlem
korvmagnuss avatar
hade en "polare" i gymnasiet... jag säger polare men enda gångerna vi hängde så söp vi. hur som helst, en kväll efter lite tjack o fem burkar falcon fick han för sig att visa klockspelet för mej. Jag visste för fan inte vad jag skulle göra så jag gjorde samma sak tillbaka vi trallade ett tag sen blev det suga av...

snackade om att jag är een "så djävla bra polare" efteråt. Nästa gång vi skulle supa var det ganska konstig stämning

kan fö säga att jag inte är homo, har fru och barn. "polaren" däremot tror jag kan ha vart lite smått bi
Citera
2017-03-25, 22:47
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vultic
En liten rolig tanke, skulle du som heterokille kunna suga av din bästa killkompis och han tvärtom bara för att testa? Och samma fråga till tjejer, skulle ni som heterotjej kunna slicka din bästa tjejkompis och tvärtom för att testa?

Om ni skulle få betalt för det? Skulle ni då kunna göra det? Jag menar, BFF, best friends forever
Om jag vore gay så skulle jag kunna tänka mig det.
Men annars inte.
Så NEJ !!!!! Hellre en stilla runk på egen hand.
Bra karl reder sig själv.
Citera
2017-04-02, 00:33
  #18
Medlem
Been there, done that. Ingen super hit men båda va fulla och tänkte att nån gång måste man väl prova
Citera
2017-04-04, 17:21
  #19
Medlem
korvmagnuss avatar
fan det är ju sånt som stärker vänskapen
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback