2014-02-01, 18:26
Medlem
Mahinmi är ju också ett stort as men han kanske inte presterar vidare bra?
2014-02-01, 23:11
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Mahinmi är ju också ett stort as men han kanske inte presterar vidare bra?

Mjo men han är ingen bynum, snubben gav ju typ 23/12 eller nåt i lakers back in the days. Snubben kan om snubben vill, typ ingen center som varit så offensivt dominerande som han på år och dar (och dra inte upp dwight).
2014-02-01, 23:29
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Bynum i Lakers var en riktigt bra och sevärd spelare. Gillade hans offensiv enormt mycket, han skötte sig även då det var Kobe som var kungen i Lakers.

Sållar sig Bynum i ledet och visar att han är villig och kämpa så kan han mycket väl vara nyckeln för Pacers titeljakt.
2014-02-02, 03:37
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Kan det vara så att lag som Boston som är i uppbyggnadsfasen medveten försöker hamna så lågt i tabellen som möjligt för att få välja de bästa möjliga draften som de kan börja om med?
2014-02-02, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Kan det vara så att lag som Boston som är i uppbyggnadsfasen medveten försöker hamna så lågt i tabellen som möjligt för att få välja de bästa möjliga draften som de kan börja om med?

Nähh sånt händer aldrig
2014-02-03, 01:50
Medlem
Rondo's double-double helps C's down Magic

Underbart att läsa!
2014-02-03, 07:23
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Rondo's double-double helps C's down Magic

Underbart att läsa!

Jag skulle inte hurra för högt, matchen var bland det sämsta ja sett. C's vara bara endast lite mindre dåliga och rondo var i ärlighet inte speciellt bra heller, ganska effektiv men det var ju mest för att magics var sämst.
2014-02-03, 09:57
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Beror på hur du menar. Laget har ju blivit nedmonterat av den anledningen, men om du ger Rondo bollen med sju sekunder kvar av en match och underläge med en poäng så kommer han så klart att försöka vinna den matchen istället för att "råka" göra en TO.
2014-02-03, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
Beror på hur du menar. Laget har ju blivit nedmonterat av den anledningen, men om du ger Rondo bollen med sju sekunder kvar av en match och underläge med en poäng så kommer han så klart att försöka vinna den matchen istället för att "råka" göra en TO.

Jag har alltid tänk hur snacket går i omklädningsrummet, för om man tittar på Pelicans så är det självklart att de vill tanka men Anthony Davis är bara för bra helt enkelt. De saknar dessutom Jrue Holiday.

Pelicans har vunnit fem av de senaste sex matcherna och fyra i rad.

Davis stats 22.2/9.7/2,5 OCH.... 5.5 BPG 2.3 spg senaste sex. Helt otolig produktion för en 21-åring. Blir nog den första dominanta spelaren på båda sidorna sedan Timmy och KGs bästa dagar.

Har för mig att Portland ville tanka i år men LMA sa att han lämnar om de gör det.
2014-02-03, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
Jag skulle inte hurra för högt, matchen var bland det sämsta ja sett. C's vara bara endast lite mindre dåliga och rondo var i ärlighet inte speciellt bra
heller, ganska effektiv men det var ju mest för att magics var sämst.

Visst, så må vara men huvudsaken är ju att Rondo presterade, även om motståndet var dåligt. Det kan ju ge honom momentum framöver!
2014-02-03, 16:24
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Jag har alltid tänk hur snacket går i omklädningsrummet, för om man tittar på Pelicans så är det självklart att de vill tanka men Anthony Davis är bara för bra helt enkelt. De saknar dessutom Jrue Holiday.

Pelicans har vunnit fem av de senaste sex matcherna och fyra i rad.

Davis stats 22.2/9.7/2,5 OCH.... 5.5 BPG 2.3 spg senaste sex. Helt otolig produktion för en 21-åring. Blir nog den första dominanta spelaren på båda sidorna sedan Timmy och KGs bästa dagar.

Har för mig att Portland ville tanka i år men LMA sa att han lämnar om de gör det.
Jag tror inte att spelarna själva tar i mindre specifikt bara för att laget är tänkt att tanka det här året, men jag kan tänka mig att motivationen går ner en del när det är uppenbart att slutspel är en omöjlighet. Sedan får man komma ihåg att säkert 90 % av spelarna lirar för sin lön och plats i ligan snarare än mästerskap. De har mycket mer att förlora på att spela dåligt/halvhjärtat än vad de har att vinna på att de får in en bra rookie nästa år.
2014-02-03, 19:09
Medlem
Hur fungerar draftsen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in