Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-02, 18:51
  #121
Medlem
Gicka666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nutkjell
Vad säger metalvärlden om det här?


Hur menar du? Klart folk reagerar men det är inte lika "ÅH NEJ FY FAN VA HEMSKT" som om det vore i popvärlden, för han är ju fortfarande en erkänd musiker.
Citera
2013-10-14, 15:47
  #122
Medlem
Gicka666s avatar
Detta kanske inte var helt oväntat:

https://www.facebook.com/necrophobic...64634873592476

__________________
Senast redigerad av Gicka666 2013-10-14 kl. 15:49.
Citera
2013-12-12, 00:30
  #123
Medlem
Gicka666s avatar
Hur blir det med detta här? jag är vän med Tobias på facebook och han lägger dagligen upp bilder på allt ifrån alkohol till bilder på sig själv till videos på sig själv där han kör en sån "padda" (sån man plattar till asfalt/grusvägar med). Skulle inte han åka in eller är jag fel på det?
Citera
2013-12-12, 07:56
  #124
Medlem
L.V.X.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gicka666
Hur blir det med detta här? jag är vän med Tobias på facebook och han lägger dagligen upp bilder på allt ifrån alkohol till bilder på sig själv till videos på sig själv där han kör en sån "padda" (sån man plattar till asfalt/grusvägar med). Skulle inte han åka in eller är jag fel på det?
Han har i alla fall varit ute och flugit alldeles nyligen, och var som vanligt packad:
Citat:
Planen var att köra masken på flyget hem. Jag råkade dock få i mig en halv flaska Southern Comfort innan och var sist in i gaten som vanligt. Mitt sedvanligt överdrivna handbagage hamnade därav i kabinens andra ände och det blev för bökigt att hämta masken. Men jag är en man av mitt ord och lovar att infria mitt löfte till nästa flight jag är på. Fotobevis och rapport är ett löfte:-)
https://www.facebook.com/photo.php?f...4735621&type=1

Som sagt, ska inte svinet in bakom lås och bom? Det har ju gått flera månader sedan domen föll.
Citera
2013-12-28, 22:33
  #125
Medlem
Det tar ofta mycket lång tid innan man blir anstaltsplacerad så allt är precis som det ska.
Citera
2017-12-12, 15:59
  #126
Medlem
nutkjells avatar
Hur går det för T, bankar han fortfarande på kvinnor i djävulens namn?
Citera
2018-02-06, 14:03
  #127
Medlem
Läste den här idag, och blev påmind av den här tråden.
Är det TS som fortfarande är igång kanske? Låter som hans stil i textmeddelandena
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...smiley--atalas

"Artisten ska, enligt åtalet, ha skickat meddelanden vid flera tillfällen i januari i fjol. Bland annat ska han ha skickat en bild på en person som håller i en pistol och har en tröja med en logga från ett mc-gäng.
Några dagar senare kom fler sms till kvinnan:
"Sov på saken o ändra dig imorgon annars tar jag i på riktigt och slutar inte",
"Klurig fråga: vad rimmar på laser? Vad rimmar på Tranqilos? O vad rimmar på Bells Rangers?"
"Det är alltid jobbigt när man inte är trygg, värsta jag vet"
Citera
2018-02-28, 03:31
  #128
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nutkjell
Hur går det för T, bankar han fortfarande på kvinnor i djävulens namn?

Han har iallafall polare som bankar på kvinnor, och trots att han bevittnat detta så undsätter han inte kvinnan:

(FB) Krogprofil i 20årsåldern tortyrmisshandlade tjej
Citera
2018-04-12, 00:11
  #129
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Han har iallafall polare som bankar på kvinnor, och trots att han bevittnat detta så undsätter han inte kvinnan:

(FB) Krogprofil i 20årsåldern tortyrmisshandlade tjej

Fyfan vilken äckligt ärkesvin han är. Går ju inte att lyssna på necrophobic längre utan att tänka på hans vidriga handlingar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback