2013-06-26, 09:49
Medlem
Underligt att inte skvallerpressen följt upp det här lite mer, särskilt som de skrev om själva häktningen. Det finns ju ordentligt med ingredienser som vanligtvis borgar för smaskig sensationsjournalistik. En satanisk våldsman med massor av komprometterande material på nätet (alltifrån stryp-bilder likt de redan postade till en förkärlek för facism, ridpiskor och gestapostövlar). Som dessutom begått övergrepp som borde ha nyhetsvärde oavsett om det är en "offentlig" person eller inte. Förutsatt att infon i tråden nu stämmer.
Citera
2013-06-28, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ravnat
Någon som vet om denna lirare har hängt i Dragon Rouge?
Ja, jag verkar komma ihåg att han nämnde det förr. Någonting om hur de går genom böcker och sedan diskuterar.
Textmässigt ser man också att vissa låtar handlar om runmagi (Dragon Rouge-versionen). Precis som Therion som också är relaterad till grupperingen som bekant.
Citera
2013-06-30, 14:31
Medlem
Mitt tips är Jay, han är ett ärkesvin mot tjejer.
Citera
2013-06-30, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hvergelmir
Ja, jag verkar komma ihåg att han nämnde det förr. Någonting om hur de går genom böcker och sedan diskuterar.
Textmässigt ser man också att vissa låtar handlar om runmagi (Dragon Rouge-versionen). Precis som Therion som också är relaterad till grupperingen som bekant.

Tror inte de är så jävla bundis direkt, BM-folket i Watain-kretsarna brukar inte ha så mycket till övers för Dragon Rouge-folket.
Citera
2013-06-30, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Mitt tips är Jay, han är ett ärkesvin mot tjejer.

Mitt tips är att du läser tråden.
Citera
2013-07-05, 09:46
Medlem
ravnats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bimsalabim
Tror inte de är så jävla bundis direkt, BM-folket i Watain-kretsarna brukar inte ha så mycket till övers för Dragon Rouge-folket.

Fast han (gm) har väl inget med Watain/MLO/TOTBL/Dissection-folket att göra, eller har jag missat något?
Citera
2013-07-09, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ravnat
Fast han (gm) har väl inget med Watain/MLO/TOTBL/Dissection-folket att göra, eller har jag missat något?

Vad jag vet så umgås/umgicks han i de kretsarna.
Citera
2013-07-10, 08:07
Medlem
ravnats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bimsalabim
Vad jag vet så umgås/umgicks han i de kretsarna.

Så han har både kopplingar till DR och MLO?
Citera
2013-08-02, 09:27
Medlem
JudgeHoldens avatar
Här kommer domen:

http://minfil.org/k3Bbc0b6be/1.pdf

GM verkar vara en oerhört trevlig herre.

"Han sade att han var kungen där hemma och fredagar var kejsarens dag"
Citera
2013-08-02, 09:36
Medlem
Retsinas avatar
Är detta en Svensk rockstjärna?

Vad är då Pontiak Johanzon? Sveriges nationalskald?
Citera
2013-08-02, 09:50
Medlem
JudgeHoldens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Är detta en Svensk rockstjärna?

Vad är då Pontiak Johanzon? Sveriges nationalskald?

Den där tonen om "kungen" på "kejsarens dag" kommer förmodligen inte ses med blida ögon.
Citera
2013-08-02, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudgeHolden
Här kommer domen:

http://minfil.org/k3Bbc0b6be/1.pdf

GM verkar vara en oerhört trevlig herre.

"Han sade att han var kungen där hemma och fredagar var kejsarens dag"

Vilken fantastiskt lågtstående kackerlacka....
Vidrigast av allt var att läsa att hans egna biologiska barn var livrädda och hade gjort i ordning en "flyktväg" för att alltid kunna hoppa ut ur huset genom fönstret för att de var så rädda för han. Mellan vuxna kan det alltid finnas vinklingar och ord emot ord i ett brottsmål, men då ens egna biologiska barn är för rädda för att vistas i samma rum, då är det något allvarligt fel med en person

Man kan bara hoppas att han förr eller senare får igen med samma mynt där han hamnar....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in