Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-15, 07:28
  #13
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sotisnotis
Jag har träffat en kille som är sadist, jag själv är inte masochist.

Jag gillar hårt; slag, smisk, pisk, örfilar osv.. Men inte i närheten av vad jag tror han vill ge.

Någon som varit med en sadist utan att tåla så mycket smärta? Jag är lite orolig att jag ska vara för mjäkig för honom och han inte får utlopp för det han behöver.

Dela gärna med er av tankar, åsikter, erfarenheter..
Åh tänk om jag kunde finna en tjej som verkligen gillar att utföra dessa metoder på mig verkligen. Kors i taket det vore lite häftigt faktiskt. Det är lite som svar på tal. Örfilar och puss sedan och smisk sedan så att rumpan får bli röd sedan tvingar hon mig slicka rumpan annars så får jag slag mot magen tills jag gör det. Jag känner lukten från hennes läckra paket och hon hotar mig varje gång jag inte gör som hon säger. Mysig tanke verkligen. Men det är klart att det inte blir så. Tanken är väl fin kanske dock.
Citera
2017-12-26, 19:31
  #14
Medlem
sotisnotiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Bra att du verkar ha tagit dig ur det!

Orkar du berätta vad som hände eller är det jobbigt?


Jag vet inte vad jag ska berätta riktigt.

Finns en till tråd här på fb angående en man från sidan Darkside som numera sitter i fängelse (fick 7 år)- det är sadisten jag träffade.

Han gick över alla gränser jag satt, hade ingen empati alls och gjorde mig väldigt illa både fysiskt och psykiskt.
Citera
2017-12-26, 19:44
  #15
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sotisnotis
Jag vet inte vad jag ska berätta riktigt.

Finns en till tråd här på fb angående en man från sidan Darkside som numera sitter i fängelse (fick 7 år)- det är sadisten jag träffade.

Han gick över alla gränser jag satt, hade ingen empati alls och gjorde mig väldigt illa både fysiskt och psykiskt.


Låter hemskt.. är allt bra med dig idag? Finns de länk till tråden?
Citera
2017-12-27, 01:13
  #16
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sotisnotis
Jag har träffat en kille som är sadist, jag själv är inte masochist.

Jag gillar hårt; slag, smisk, pisk, örfilar osv.. Men inte i närheten av vad jag tror han vill ge.

Någon som varit med en sadist utan att tåla så mycket smärta? Jag är lite orolig att jag ska vara för mjäkig för honom och han inte får utlopp för det han behöver.

Dela gärna med er av tankar, åsikter, erfarenheter..

Det verkar vara en motsägelse mellan "jag gillar hårt; slag, smisk, pisk örfilar osv" och "jag är inte masochist". Om du nu inte gillar smärtan i detta, vad är det du gillar? Dominansen? Förnedringen? Det bizarra? Många anser att detta ingår i "masochism". Ett mer specifikt ord är "pain slut" som syftar på de som specifikt är ute efter smärta. Och en sån verkar du ju inte vara. Kanske kan du vara kompatibel med mannen ändå. Ni får väl helt enkelt diskutera igenom vad han vill kunna göra och vad du kan tänka dig att gå med på, så att ni kan se hurpass kompatibla ni är.
Citera
2017-12-30, 00:52
  #17
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sotisnotis
Jag vet inte vad jag ska berätta riktigt.

Finns en till tråd här på fb angående en man från sidan Darkside som numera sitter i fängelse (fick 7 år)- det är sadisten jag träffade.

Han gick över alla gränser jag satt, hade ingen empati alls och gjorde mig väldigt illa både fysiskt och psykiskt.
Aha.... Men fy fan!

Hur mår du nu då? Vågat skaffa pojkvän eller i alla fall datea?
Citera
2017-12-30, 09:45
  #18
Medlem
JustHates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sotisnotis
Jag vet inte vad jag ska berätta riktigt.

Finns en till tråd här på fb angående en man från sidan Darkside som numera sitter i fängelse (fick 7 år)- det är sadisten jag träffade.

Han gick över alla gränser jag satt, hade ingen empati alls och gjorde mig väldigt illa både fysiskt och psykiskt.

Självklart skulle han ha respekterat dina gränser!
Men du tycker inte själv att du tar risker när du på darkside öppet söker och träffar flera typer av män på detta sättet? De flesta funtade kvinnor träffar inte flera olika män under kortare perioder med syftet att bli sexuellt misshandlad. Men det är ju såklart ditt val och din kropp.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback