Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-06-02, 12:48
Medlem
Derisions avatar
Är det nåt att ha i flum-syfte? härKodein är ju alltid gött, men just de pillrena? Eller är de "utblandade" med något så de int verkar så mycket?
2005-06-02, 13:53
Medlem
Bloodhounds avatar
Nej, det är 25mg rent kodein i dom. Släng i dig en näve av dom och rök en holk på det blir det trevligt. Kombination med imovane och annat gott flödder är trevliga. Ensamma är dom lite tråkiga, det kan dock kompenseras med att käka många.
2005-06-02, 14:22
Medlem
StorMammas avatar
jag vet.
jag är ond.
jag är elak.
jag tar ut min frustration på användarna.

...Men jag vill så gärna att ni hittar knappen " SÖK " och använder den!

SNÄLLA!
2005-06-03, 00:20
Medlem
StorMammas avatar
Upplåst pga. trevlig bedjan från användare.
2005-06-03, 00:30
Medlem
Unbalanceds avatar
10-20st + några mg Xanor på det .
CB förstör mina opiat effekter, gillar inte CB öht. så det går bort direkt .
2005-06-03, 12:02
Medlem
Spliffmeisters avatar
Mer 8-12 st och nåt som är likvärdigt med 2 mg Xanor, samt en White Russian (kahlua och vodka lika delar sen mjölk), så skonar du magen med lite basisk mjölk
2005-06-03, 16:12
Medlem
Derisions avatar
Lär blanda det med Sobril eller Stesolid, gillar den blandningen

Tack för svar iallafall! Var inte riktigt säker på om Kodeinfosfathemihydrat var "riktigt" kodein eller bara något kodeinliknande.
2005-06-03, 17:39
Medlem
Psychopatics avatar
De tabletterna är bra om man vill flumma på Kodein. Sist jag käkade Kodein hade jag Panocod, 250-300 mg är bra att flumma på, men Panocod innehåller även Paracetamol, vilket sliter på levern, till skillnad från Kodein Recip, som bara innehåller Kodein. Men var beredd på att du kan må illa efter ett tag, om du inte använt opiater tidigare.
2005-06-04, 14:16
Medlem
Derisions avatar
Nu har jag ingen riktig koll på exakt vad som hör till opiater, men brukade filtrera (vet iofs inte heller om det fungerade, men inbillar mig det....) Citidon, och blanda med något annat.
Och det var just pga paracetamolet som jag blev så glad över att hitta rent kodein
2005-06-04, 15:41
Avstängd
hemoglobins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
10-20st + några mg Xanor på det .
CB förstör mina opiat effekter, gillar inte CB öht. så det går bort direkt .

håller med varför snåla med grejerna minst 350mg men helst runt 400mg för den bästa effekten!!
2005-06-04, 20:16
Medlem
Spliffmeisters avatar
^^Missbrukarpersonligheten trillar fram haha, jamen shit jag har petat kodein i 3 år och jag tycker fan det är så mkt skönare att ta 2 st 200 mg doser än en stor fet *klia-sönder-sigsjälv* dos...
2005-06-04, 22:02
Avstängd
hemoglobins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
^^Missbrukarpersonligheten trillar fram haha, jamen shit jag har petat kodein i 3 år och jag tycker fan det är så mkt skönare att ta 2 st 200 mg doser än en stor fet *klia-sönder-sigsjälv* dos...

mm kan var sant det, men själv är det alltid mest känns bäst!!
vill helst noda till om det går, oftast lite svårt på kodein men ändå!

men två doser kan vara bra annars så sant!
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback