Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-17, 20:51
  #1
Avstängd
De senaste månaderna har jag verkligen fått ett par ögonöppnare. Vad jag trodde om tjejer har visat sig vara fullständigt inkorrekt. Nu fick jag även höra att en av mina bättre tjejkompisar som är förlovad och varit tillsammans med sin kille (som jag även känner) i 3 år, blivit gängknullad av ett halvkänt musikband där jag bor. Detta skedde alltså i onsdags. Dom har ett barn tillsammans, en hund och har nyss skaffat hus. Hon är en TYPISK "snäll tjej", lugn, inte visat något promiskuöst beteende över huvud taget, omhändertagande, väldigt feminin. Så går hon och blir gängknullad bakom sin killes rygg?! VA?!?!

Det här är fan helt sjukt, vad i hela fridens dagar är det som händer med den svenska kvinnan? Det verkar inte finnas någon hejd på dom över huvud taget. Dom är otrogen i en utsträckning jag aldrig tidigare skådat, dom knullar runt som ett par kåta bonobo apor, dom tar sperma i käften av 30 olika män under 1 års tid. Dom "dejtar" en lite mesigare kille som har pengarna för att samtidigt bli påsatt av maskulina douchebags bakom ryggen på honom.

Det har fan blivit extremt nu, det är EXTREMT. En polare som är bartender berättade nyligen att han detta år haft sex med runt 20 olika tjejer som varit upptagna, många förlovade och vissa till och med gifta. Han har regelbundet sex med tjejer som är upptagna men som såklart inte berättar något för deras kära pojkvänner där hemma.

Varför i hela helvetes jävla dagar har tjejer så JÄVLA svårt att hålla tassarna i styr?

Varför har den svenska kvinnan blivit en otrogen opålitlig spermahink? - och kom fan inte och säg att så INTE är fallet för det är bara SÅ uppenbart.

Vad kommer hända i längden när detta fortsätter?
Citera
2013-05-17, 20:56
  #2
Medlem
Girlsgirlsgirlss avatar
Jag har också legat med 3 tjejer som hade pojkvänner, bakom ryggen. En av de pratade om honom medans vi hade samlag. Hon skulle ha sex med honom samma kväll efter mig, och jag frågade hur hon orkade med det. Hon "jag gör allt för min pojkvän, jag älskar honom". Det var jävligt uppkåtande samtidigt som jag knullade henne.

Bara att acceptera.
Citera
2013-05-17, 20:58
  #3
Medlem
Svenska kvinnor har förlorat sin identitet. Numer är de horor hela högen. Vad det beror på? Morallösa influenser från radio, film & tv. Den svenska mannens likgiltiga och stundtals fega beteende. Blir nog utlandet för min del. Horhelvete.
Citera
2013-05-17, 20:59
  #4
Medlem
Kendras avatar
Ett mer jämnställt samhälle kan ju eventuellt bidra till att fler tjejer börjar bete sig mer som killar a.k.a. mer otrogenhet i överlag?
Citera
2013-05-17, 21:00
  #5
Avstängd
Det är helt standard idag. Även den mest pretentiösa tjejen som pluggar på universitet och utåt är den mest finaste går titt som tätt utanför sin roll och följer med någon neger/pundare upp i en socfalls lägenhet och blir gruppknullad.

Det går inte riktigt att sätta sig in i hur det kan gå till så men så är det. Därför ska man behandla alla tjejer som horor oavsett vilket sken de ger för de är alla lika horiga i grund och botten. Sen dissar de snälla killar och hånskrattar. Det är så systemet fungerar.
Citera
2013-05-17, 21:00
  #6
Medlem
Bluebeast72s avatar
Vilka förutfattade meningar om att kvinnorna var mindre horiga förr.

Nej du ta, det fanns mkt häradshoror även då som släppte lös vaginan o dess krafter så fort en karl var i närheten. Tänk på alla oäktingar förr, dom kom från extremt slampiga horor.

På 70 talet var kvinnan en enda vandrande lös vagina som ville fyllas till varje pris, kolla hur det gick. Alla kvinnor har barn mer 3-10 män.


Så slampigheten har alltid funnits där, det gäller bara o mogna o se skiten.
Citera
2013-05-17, 21:02
  #7
Medlem
strategasiats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Girlsgirlsgirls
Jag har också legat med 3 tjejer som hade pojkvänner, bakom ryggen. En av de pratade om honom medans vi hade samlag. Hon skulle ha sex med honom samma kväll efter mig, och jag frågade hur hon orkade med det. Hon "jag gör allt för min pojkvän, jag älskar honom". Det var jävligt uppkåtande samtidigt som jag knullade henne.

Bara att acceptera.

Kände du dig häftig då? Jäkligt patetiskt från båda er om du frågar mig
Citera
2013-05-17, 21:04
  #8
Medlem
idiamin2s avatar
ja du var har den gammla kärn familjen tagit vägen egentligen. Har med märkt det min tjej hon gör slut med mig o blirihop igene inne på den tredje vändan me hene för hon mår dåligt när hon gör slut o sen när homn mår bra så blir vi ihop.V ar gång så komer hon med nå påhittad conny som hon älskar som inte fins så vi bråkar. men nästa gång gårjag vidare med en utlänsk tjej d evet mer om familjeliv än dem svenske tjejerna. har också märkt av otrohet har testat en gift kvinna o se hur långt man kan gå med henne hon e berädd o gå hela vägen . otroligt va deme lättlockade nuförtiden trodde inte familjen betyder nåt mer.
Citera
2013-05-17, 21:04
  #9
Medlem
-vaas-s avatar
De är som de alltid har varit, det är inte dagens tjejer som är speciellt annorlunda mot hur de var för 50 år sedan - men svenska "män" har blivit så dumnaiva och hjärntvättade av systemet att de inte ser hur världen fungerar längre. De går runt i någon slags dimma där de tror världen fungerar som aftonbladet beskriver den.

Förut höll man koll på sin hona, eftersom man förstod att hon inte hade vett nog att hålla ihop benen, hela svenska folket har blivit som framtiden i 'Demolition Man' - samtidigt som folk indirekt tränas i att främja och styras av sina primitiva drifter istället för att kontrollera dem.
Citera
2013-05-17, 21:06
  #10
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobbaFat
De senaste månaderna har jag verkligen fått ett par ögonöppnare. Vad jag trodde om tjejer har visat sig vara fullständigt inkorrekt. Nu fick jag även höra att en av mina bättre tjejkompisar som är förlovad och varit tillsammans med sin kille (som jag även känner) i 3 år, blivit gängknullad av ett halvkänt musikband där jag bor. Detta skedde alltså i onsdags. Dom har ett barn tillsammans, en hund och har nyss skaffat hus. Hon är en TYPISK "snäll tjej", lugn, inte visat något promiskuöst beteende över huvud taget, omhändertagande, väldigt feminin. Så går hon och blir gängknullad bakom sin killes rygg?! VA?!?!

Det har fan blivit extremt nu, det är EXTREMT. En polare som är bartender berättade nyligen att han detta år haft sex med runt 20 olika tjejer som varit upptagna, många förlovade och vissa till och med gifta. Han har regelbundet sex med tjejer som är upptagna men som såklart inte berättar något för deras kära pojkvänner där hemma.
Du ska kanske inte tro på allt du hör?

Citat:
Ursprungligen postat av strategasiat
Kände du dig häftig då? Jäkligt patetiskt från båda er om du frågar mig
Han är oskuld...
Citera
2013-05-17, 21:07
  #11
Medlem
Girlsgirlsgirlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strategasiat
Kände du dig häftig då? Jäkligt patetiskt från båda er om du frågar mig

Jag fick inte vetat föränns vi hade avverkat halva sexakten. Sånt där är uppkåtande eftersom man vet att hon är upptagen samtidigt som jag är inne i henne. Vi var i missionären när hon berättade genomgående om sin kille helt utan skuld, och varje stöt jag gjorde i henne kändes skönare och skönare. Det var häftigt.
Citera
2013-05-17, 21:11
  #12
Avstängd
CrackThiss avatar
Jag är en av de drabbade av denna slamp-epidemi;

https://www.flashback.org/t2143473

OnT: Så ja, det börjar bli allt mer utbrett... även haft ett par som haft pojkvänner (visste inget i förhand, fick veta det efter dock..)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback