Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-08, 00:05
  #421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Vilken av prylshoppens är skönast? Light eller den extra stark som nyligen blev uppdaterad?


Fenix extra stark är jävligt potent, så dosera extremt varsamt.

Dock gillade jag inte effekten, men andra verkar ju uppskatta den så testa om du vill. Men var försiktig!
Citera
2018-04-08, 08:57
  #422
Medlem
Potent ja.. och jag känner ingenting av hasch efter användning av denna.
Citera
2018-04-13, 07:41
  #423
Medlem
Någon AT på Fenix Light vad nån märkt och ev längd på sådan isf?
Citera
2018-04-17, 14:40
  #424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinoTatz
Någon AT på Fenix Light vad nån märkt och ev längd på sådan isf?
Nej... möjligtvis en liiiiten liten headbuzz bara som knappt märks.. suget efter mer kan dock va stort.
Citera
2018-04-18, 13:32
  #425
Medlem
TheVoids avatar
Nu har ju PS stängt men denna verkar ju varken innehålla Pinaca lr 5fmdmb som det pratats om isåfall borde väl PS reat ut lagret innan klassningen och sin semester, de brukar väl inte vilja bryta mot lagen.
Citera
2018-04-24, 02:02
  #426
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Fenix extra stark är jävligt potent, så dosera extremt varsamt.

Dock gillade jag inte effekten, men andra verkar ju uppskatta den så testa om du vill. Men var försiktig!

Beskriv gärna effekten, däckade man med rökat i hand som en del sorter lr hur kändes den?

Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Potent ja.. och jag känner ingenting av hasch efter användning av denna.

Tyvärr är ju det en allmän bieffekt av att använda noider även i korta perioder iaf för mig.
Jag behöver ett bra uppehåll efter tex den senaste noiden som blev narkotikaklassad innan jag känner ngt av vanligt röka tyvärr. Tyckte jag hade vart utan "länge" innan jag testade 3 olika sorters brunt men även den bästa av de gav mig väldigt lite effekt men noider är ju allmänt mer intensiva i ruset så man kan ju inte förvänta sig samma sorts rus direkt.

Funderar på att köpa en påse av den vanliga Fenix nu och de varnar ju för att den är extremt potent och är en ny vara jämfört med förra Fenix men som sagt någon som testat och kan beskriva ruset?
Skulle egentligen köpa vanliga noider i pulverform men PS har ju postförskott vilket underlättar just nu och hade vart trevligt med ngt till helgen.
Citera
2018-04-24, 11:50
  #427
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Beskriv gärna effekten, däckade man med rökat i hand som en del sorter lr hur kändes den?



Tyvärr är ju det en allmän bieffekt av att använda noider även i korta perioder iaf för mig.
Jag behöver ett bra uppehåll efter tex den senaste noiden som blev narkotikaklassad innan jag känner ngt av vanligt röka tyvärr. Tyckte jag hade vart utan "länge" innan jag testade 3 olika sorters brunt men även den bästa av de gav mig väldigt lite effekt men noider är ju allmänt mer intensiva i ruset så man kan ju inte förvänta sig samma sorts rus direkt.

Funderar på att köpa en påse av den vanliga Fenix nu och de varnar ju för att den är extremt potent och är en ny vara jämfört med förra Fenix men som sagt någon som testat och kan beskriva ruset?
Skulle egentligen köpa vanliga noider i pulverform men PS har ju postförskott vilket underlättar just nu och hade vart trevligt med ngt till helgen.
Den nya starkare batchen känns inte likadant.. det är inte lika skönt längre enligt mig jag vet inte om de kanske har ökat bara en utav flera noider i den det är typ så det känns.
Citera
2018-04-24, 17:34
  #428
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Den nya starkare batchen känns inte likadant.. det är inte lika skönt längre enligt mig jag vet inte om de kanske har ökat bara en utav flera noider i den det är typ så det känns.

Jag testade senast runt jul och då var den alldeles för svag både i rus och längd, blev mäkta besviken...

Men jag tror denna batchen de har nu antagligen innehåller helt andra noider än då.
Skulle gissa på att den förra innehöll 5fmmb lr Pinacan som båda blev klassade i början av april så jag tror PS var förebyggande där och beställde en ny sort från tillverkaren som innehåller några som än inte är klassade och av oss oprövade då ingen butik har tagit in någon ny laglig noid sedan klassningen så vi har inte testat någon av de nya ens i ren pulverform vilket jag annars föredrar.

Jag har iaf köpt en påse av den vanliga, light låter inte som något för mig jag får se till helgen om effekten är ngt att ha...
Citera
2018-04-24, 23:58
  #429
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Beskriv gärna effekten, däckade man med rökat i hand som en del sorter lr hur kändes den?



Tyvärr är ju det en allmän bieffekt av att använda noider även i korta perioder iaf för mig.
Jag behöver ett bra uppehåll efter tex den senaste noiden som blev narkotikaklassad innan jag känner ngt av vanligt röka tyvärr. Tyckte jag hade vart utan "länge" innan jag testade 3 olika sorters brunt men även den bästa av de gav mig väldigt lite effekt men noider är ju allmänt mer intensiva i ruset så man kan ju inte förvänta sig samma sorts rus direkt.

Funderar på att köpa en påse av den vanliga Fenix nu och de varnar ju för att den är extremt potent och är en ny vara jämfört med förra Fenix men som sagt någon som testat och kan beskriva ruset?
Skulle egentligen köpa vanliga noider i pulverform men PS har ju postförskott vilket underlättar just nu och hade vart trevligt med ngt till helgen.

Jag testade den bara en gång och med en extremt liten mängd, så jag kan inte riktigt uttala mig om hur den känns.
Men av det lilla så tyckte jag mest den kändes påfrestande, ingen go och skön känsla som på weed.
Fick även jäkligt sjuka tankar kommer jag ihåg när jag försökte sova.

Har inte så mycket mer o säga om den egentligen.

Blir inge mer av den för min del iaf
Citera
2018-05-23, 08:00
  #430
Medlem
Efter experimenterande med ytterst små mängder av Fenix Light så känner jag inte att jag fått ut något av det. Visst får man munchies och en avslappnande kroppskänsla men inte mycket mer än så. Substansen känns inte direkt "rolig". Kan man vänta sig något bättre på större doser?
Citera
2018-05-23, 08:41
  #431
Medlem
Bullshit! Anledningen till att hallucinerade var gör att du inte hade sovit och cannabinoider (i sort sett/generalisering) boostar både visuella och ljud hallisar men om man röker en joint när man e nykter och självklart inte har några mentala handikapp som tex mani elr schizofreni så får man inga hallucinationer för drogen i sig är inte hallucinogen,man kan göra en jämförelse med tex amfetamin/methamfetamin trots att cannabinoider och centralstimulerande e två helt skilda substanser så kan kombinationen av dom två eller on man använder endast en av dom men inte sover så kan man få hallisar men det ska också tilläggas att ENDAST för lite sömn ger hallucinationer och paranoida tankar,dessa droger förstärker endast detta tillstånd men dom ”skapar” inte tillståndet..ofta blir jag förbluffad över hur många som kommer med påstådda upplevelser här på forumet som aldrig skulle kunna inträffa baserade på deras självupplevda erfarenhet som har grumlats till pgav just för lite sömn,och tillfälliga paranoida/schizo tankar och utifrån den upplevelsen så vill man ge råd till andra ”användare” som funderar på att testa vilket preparat det nu än gäller för tillfället,lixom WTF? Ett råd till alla ”nybörjare” elr noviser på ett specifikt ämne- gör riktig efterforskning,tala med någon som använt produkten ett flertalet gånger i ett från början nyktert tillstånd sedan prova dig fram med nästan löjligt låg dos och höj sedan successivt för att se ifall du får en allergisk elr onormal reaktion ,fuck man ta det lugnt,va försiktig å ta inte råd ifrån någon som inte sovit på två dygn å har hallucinationer..
Citera
2018-05-23, 12:54
  #432
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skalman141
Bullshit! Anledningen till att hallucinerade var gör att du inte hade sovit och cannabinoider (i sort sett/generalisering) boostar både visuella och ljud hallisar men om man röker en joint när man e nykter och självklart inte har några mentala handikapp som tex mani elr schizofreni så får man inga hallucinationer för drogen i sig är inte hallucinogen,man kan göra en jämförelse med tex amfetamin/methamfetamin trots att cannabinoider och centralstimulerande e två helt skilda substanser så kan kombinationen av dom två eller on man använder endast en av dom men inte sover så kan man få hallisar men det ska också tilläggas att ENDAST för lite sömn ger hallucinationer och paranoida tankar,dessa droger förstärker endast detta tillstånd men dom ”skapar” inte tillståndet..ofta blir jag förbluffad över hur många som kommer med påstådda upplevelser här på forumet som aldrig skulle kunna inträffa baserade på deras självupplevda erfarenhet som har grumlats till pgav just för lite sömn,och tillfälliga paranoida/schizo tankar och utifrån den upplevelsen så vill man ge råd till andra ”användare” som funderar på att testa vilket preparat det nu än gäller för tillfället,lixom WTF? Ett råd till alla ”nybörjare” elr noviser på ett specifikt ämne- gör riktig efterforskning,tala med någon som använt produkten ett flertalet gånger i ett från början nyktert tillstånd sedan prova dig fram med nästan löjligt låg dos och höj sedan successivt för att se ifall du får en allergisk elr onormal reaktion ,fuck man ta det lugnt,va försiktig å ta inte råd ifrån någon som inte sovit på två dygn å har hallucinationer..
Finns syntetiska cannabinoider som skapar psykedeliskt headspace/OEVs/CEVs, för det mesta milda. BB22/5F-PB-22 sen flera andra trippiga cannabinoider. Speciellt en del kombos gav en tripp i sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback